"Kako je moguće da nisi ranije osetio miris eksploziva?" Louis-ovo pitanje je odjeknulo u celoj sobi u kojoj sam ležala na bolničarskom krevetu. Scott je sedeo na stolici pored mene, iznad njega je bila Anna koja je ljutito lupkala desnom nogom od pod. Na drugon krevetu je sedeo Louis koji je pomerao svoje noge napred i nazad. Zayn je stajao kod vrata, a Noah se oslanjao na zid. Ostali članovi tima su bili prezauzeti da bi prisustvovali razgovoru koji smo vodili.
Od one nesreće u restoranu nisam osećala ništa sem tupog bola u glavi.
Par ogrebotina sam zadobila od stakla i kotrljanja po prljavštini ali ništa strašno. Scott je rekao da bi sve trebalo da zaraste ubrzo. Nasumice sam posmatrala sve njih i jednostavno sam osetila jezu kako se spušta niz moju kičmu od same pomisli da je neko pokušao da nas digne u vazduh."Nisam osetio. To znaci da su zamaskirali miris nečime."
"Duh, genije." Sarkastično mu je odvratio Louis. Prevrnula sam očima.
"Možda su opet ovi od pre dva meseca." Predložila je Anna gledajući Louisa pravo u oči. Namrštio se, kao da razmišlja ali sam ja znala da je i on razmišljao o tome. Zabacila sam glavu na jastuke ispuštajući težak izdah. Ako će mi život biti ovakav ostatka života onda bolje da smislim način da izbegnem nesreću. Osetila sam nečiju ruku na mom ramenu te sam svoj pogled skrenula u tom oravcu.
"Izvini.." Scottove reči su me iznenadile na trenutak ali u toj sekundi kroz glavu su mi prošla sva sećenja od pre nekoliko dana. Kao i jučerašnji dan. Crvenilo je opet zauzelo mesto na mojim obrazima i jagodicama. Skrenula sam pogled i samo klimnula glavom u znaku da sam prihvatila izvinjenje.
"Zašto večito imaš sumnje u njih?" Iz transa blama me je preneo dubok i nesiguran glas Zayna. Njegove tamne i misteriozne oči su me privukle da svoju pažnju usmerim ka njemu.
"To što su prošli put ranili Lyda-u ne znači da ćemo im se sad svetiti. Imamo pametnija posla."
"To što govoriš nema nikakvog smisla. Pokušali su da dignu Maliu i Scotta u vazduh! Treba im naplatiti troduplo." Uzvratila je Anna žestoko, njen položaj tela se skroz promenio. Sada je bila spremna svakog časa da se pobije sa Zaynom. Zato sam upala u razgovor.
"O kome se radi?" A možda to i nije bilo pravo vreme za ovakvo pitanje. Mešam se u neke stvari u koje ne bih trebala. Ipak, zbog ovog lika sam mogla da budem tri metra iznad neba. Anna me pažljivo posmatra te je otvorila usta da mi kaže ali ju je prekinuo Scott.
"Ta osoba ne živi u ovom gradu, već ima svoje ljude u tvojoj školi. Zato su i znali kada i gde ćeš biti, ali nisu mogli da predvide da ću ja biti sa tobom." Ravnim tonom je rekao- davajući mi do znanja da ipak neću saznati ime dotične osobe. Izdahnula sam nevoljno, pitajući se da li je moj tata isto nešto predosetio? Nisam ga videla već tri dana...
"Dakle, moja teorija o tome da ipak treba da živiš sa nama i dalje stoji. U velikoj si opasnosti." U sobu je uletela Jade nameštajući majcu preko glave. Šta je radila, to sam mogla i da predpostavim ali nisam ništa rekla. Anna ju je sa smeškom odmerila od glave do pete cokatajući.
"Vidim da si imala društvo, a?" Jade je samo prevrnula svojim krupnim očima, premeštajući crvenkastu kosu preko ramena.
Što me je vratilo na ono što mi je Jade malo pre rekla.
"Ne. Ne mogu ostaviti oca. Kako ne shvataš?" Iznervirano sam se brecnula na nju iako to nisam htela. Ali sama pomisao da će moj otac ostati sam kod kuće gde ga svako moze napasti, ulivao mi je strah u kosti. Jade je stala ispred mene sa blažim izrazom lica, njeni obrazi su bili jako rumeni.
"Razumem te, veruj mi. Ali ne ostavljaš nam drugog izbora. Biće on dobro, reci mu da se seliš kod dečka na neko vreme." Tata zna da ja nemam dečka niti da sam ga ikad imala. Progutala sam tešku knedlu u grlu svoj pogled upirajući u prozor. Prsti su mi se znojili i nisam znala šta da mislim. Nisam bila pametna. Sa jedne strane ne mogu da ga ostavim, a sa druge ne smem ga ni povesti ovamo. Poludeo bi. I onako mu je psihičko zdravlje na granici. Osetila sam nežni dodir na svom kolenu te sam okrenula glavu. Znam da dodir pripada Scottu.
YOU ARE READING
Wolf's Den
WerewolfSve se svodilo na to, da li će svi opstati. Da li će savladati svaki jebeni pokušaj uništenja njihovih života. Ali ona....ona je tek nova u ovome. Ona je uvučena u taj svet ne svojom voljom. Ali ipak je pristala da pomogne... "Nameravaš li sve da na...