Part 8

113 5 2
                                    

Scott's P.O.V.

Njeno ogromno telo je bilo zatočeno iza tamnih rešetaka. Uši su joj bile spuštene prema dole i njen pogled je bio dalek. Nisam mogao da nanjušim ni jedan osećaj iz nje. Sve je bilo tako čudnovato skriveno i mračno. Lydia je ušla u moju sobu noseći tanjir pun hrane te ga je zatim stavila na moj sto. Zabacila se na kauč i svoj pogled prebacila na Malia-u.

"Pričala sam sa Stefanom u vezi svega ovoga. Jedina osoba koja bi nam sad bila od koristi je Ellena."

Njene reči su me zainteresovale te sam je pogledao. Ellena je jedino biće koje zna podosta o misterioznim pojavama kao što je Malia. Ako bi uspeli da je nagovorimo da nam kaže ono što zna, zasigurno bi nam dosta pomogla.

"Nek Anna priča sa njom, nju jedino sluša." Odgovorio sam tihim glasom pokušavajući da razmišljam o ovoj situaciji. Njen pogled se zatim prebacio na mene, kutak njenih usana se podigao. Zavrtela je glavom te se ustala sa kauča.

"Kako vi kažete, Alfa". Sa time je nestala iza teških vrata. Moja soba se nalazila na gornjem spratu ovog tajnog mesta. Sve oko njega je prekriveno bilkama raznih vrsta, mirs smo uklonili nekim napitkom koji je Stefan smućkao. Napočetku ove cele avanture, nijednom nisam razmišljao o tome da u ovom svetu postoji sve ono čega se deca, a i odrasli ljudi boje. Od babaroga koji se kriju ispod dečijeg kreveta do čudovišta iz močvara. Mlad sam, sobzirom i nisam baš toliko upućen u sve ovo, no zato imam dovoljno iskustva da zaštitim one koje volim. Ovaj čopor volim.

Prošlo je nekih pola sata, a Malia ni jednom nije napravila nikakav nezgodan pokret. Njene šape su bile ispod njene glave koja je komotno ležala na njima. Mogao sam da primetim da je nervozna ali i uplašena. Razmišljao sam o svemu što se desilo u narednih par sati. Malia je došla iznenada zbog čega nisam ni stigao normalno da odreagujem. Poenta je u tome što je nju Theo označio ali da bi ona bila potpuna tu treba dosta da porde. Ja bih lično ukinuo taj njen otisak i zamenio ga svojim, jer u budućnosti biće teško kontrolisati je. Ona je po prirodi vatrena i temperamentna, a to je super u nekim momentima, no nekada i nije. U većini slučajevima nije. Iz misli me je preneo ulazak Anna-e koja je veštim pokretima došla do mene i stala naspram. Njen pogled je momentalno došao do Malie koja nas je sad veoma zainteresovano gledala iako nisam baš siguran da li nas razume.

"Alfa, tražili ste me." Polako je rekla.
"Da". Kratko sam potvrdio." Zanima me, da li znaš šta treba da uradimo povodom ovoga? Odakle si ti došla, ovo je česta pojava, zar ne?" Bio sam ubeđen da je Malia-ina familija imala neke veze sa vukodlacima. Mora da ima. Ne moguće je da je Theo-ov ujed uspeo da je načini olu kojotom i pola čovekom.

"Iskreno, mogućnost je mala ali ne i ne moguća." Klimnuo sam glavom te uzeo sa svog stola na kome sam bio naslonjen, povodac koji je bio dovoljno jak da drži i medveda. Anna me je sa strane posmatrala, svaki moj pokret isplaniran. Otvorio sam kavez, no čim sam to uradio Malia se propela na prednje noge i krenula da reži ili bolje da kažem skiči na mene.

"Ššš, neću ti nauditi." Koristio sam svoj Alfa uticaj na nju, moje oči momentalno postale crvene. Njeno telo se spuštalo do tla, ali i dalje se grčevito držala. Njene plave oči su caklile i svaki put se trzala što sam joj bliži bio. Kada sam konačno bio dovljno blizu da je ščepam svojim rulama, shvatio sam da će me ujesti. To se i desilo. Njeni oštri očnjaci su se jako udubili u meso mojeg desnog dlana. Iskoristio sam priliku da je u tom trenutku drugom rukom uhvatim za gornji deo vrata i svom snagom povučem iz kaveza. Osetio sam njen strah, mirisao je na kilometar ali sam se skoncetrisao na to da je njen ujed krajnje bezbolan. Nije imala osećaja za njene radnje. Anna je samo stajala sa strane, njene hladne oči uprete u nas. Zanimalo ju je šta će dalje bilo. Seo sam na svoje noge, nameštajući Maliju na moja kolena. Bila je krupna i njeno krzno veoma mekano. Nikad pre nisam dotakao kojota. Držala se za moj dlan i gledala u mene, režaći malo pomalo. Nisam je se plašio, bila mi je pojava koja se ne viđa svakodnevno. Počeo sam da je lagano i nežno mazim po glavi, te se spuštao do njenih leđa, kod njenog stomaka i nazad do glave. Spustio sam glavu do njenog uveta i malo pomalo duvao u isto. Znam da je to smiruje, svakoga to smiruje. Posle par sekundi je popustila zagrižaj i na kraju mi skroz oslobodila ruku. Dubina je bile velika ali ne i bolna. Češkao sam je još par minuta dok nisam video da je zatvorila oči i usporila disanje. To je bio moj znal da pitam Annu šta bi trebalo sad da uradim.

"Kod nas su obicno dečurlija gubila kontrolu. Vratili bi se nazad samo nekim nezgodnim osećajem. Najčešće sram." Slegnula je ramenima. "Ali opet, ona je odrasla devojka možda bi je lakše posramio."

"Šta taj sram tačno znači? Ša bih trebao da uradim." Gledala me je dugo, zatim se opasno nasmejala. Bio je to osmeh koji je meni bio jako poznat.

"Zavuci ruk-".zaustavio sam je pre nego što je mogla da kaže celu rečenicu. Blago rumenilo se nacrtalo na mojim obrazima.

"Neki drugi predlog molim te"? Malia se polako uskomešala i okrenula glavu prema mom stomaku. Tada mi je došla ideja. Obema rukama sam obuhvatio njenu veliku i čvrstu glavu te je od naglog pokreta otvorila oči. Kada nam se pogled susreo približio sam glavu blizu njene njuške. I svojim usnama poljubio vrh njenog nosa. Njeno disanje su ubrzalo i trznula je glavu u stranu. Pogledao sam u Annu i video da su se njene oči raširile. Tada sam osetio na mom telu njenu promenu. Njene tadašnje noge i ruke su polako počele da krckaju, dlaka jr opadala, nestajala, njena njuška se smanjivala, a bolan jauk je ispao iz njenih usana. Tako je iznenada bilo, da sam se skroz ukočio kada se na mojim nogama u mesto velikog kojota, našla naga mlada devojka. Srce mi je udaralo sto na sat, kada me je opet pogledala. Bila je šokirana, usplahirena, ali pored svega toga posramljena.

"Donesi neki prekrivač i ode-"

"Zatvori oči pseto jedno šugavo!" Vrisnula je iz sveg glasa stavljajući svoje dlanove na moje oči i gurajući me ka nazad. Uhvatio sam je za ramena i pomerao od sebe ali ona je bila toliko iznervirana da me je još više pritiskala svojim nagim grudima. Moj vuk se uznemirio ,hteo je da izađe ali ja sam ga potiskivao.

"Tako se još više nabijaš na mene Malia, ovo je normalno." Pokušao sam da je smirim. Njeno lice se naglo zgrčilo. Zagrizla je donju usnu gledajući me munjevito.

"Ti si totalni kreten, ja ja..." zamucala je ne znajući od sramote šta da kaže. Priznajem, od onoga malo što sam video, imala je lepe obline ali nisam smeo na to sad da mislim. Moj pogled je bio upret u njen. Tada su se vrata širom otvorila, iza njih izvirila je Anna ali čim je krenula da zatvori čuli su se poslednji glasovi koje je Malia htela da čuje.

"Pusti nas da vidimo kakva je!" Prepoznao sam da je to Noha-in glas

"Vi ste perverzni manijaci." Lydia je viknula, nakon toga se čuo tup i glasan udarac.

"Kako to da Scott može sa njom takvom da bude u istoj prostoriji"?

Nakon toga su se zalupila vrata. Anna je prevrnula očima spuštajući ogrtač oko Malie te ju je naglo digla. Malia je i dalje pod šokom zurela u pod, njena donja usna je zadrhtala. Znao sam šta sam uradio ali nije bilo namerno. Osetio sam težinu na grudima ali šta sam mogao da uradim?

"Nemoj da cmizdriš sad i meni se dešavalo da me vide golu pa šta? To je prirodno." Na to se Malia odmah okrenula prema njoj, nozdrve su se raširile od nekog besa.

"Ti si hladna kučka i ne znaš ništa. Glumiš neku srećnu zvezdu dok u stvarnosti svima ideš na živce. Hvala za odeću ali trenutno mislim da je bolje da ne dolazim ovde." Sa time je uzela jako otresito stvari iz Anna-ine ruke, ne pogledavši me je izletela iz sobe. Usta su mi se osušila od tenzije.

Anna se nasmejala vrteći glavom.

"Ova je zanimljiva Alfa."

Wolf's DenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora