Polako smo se vraćali u onu tamnu, jezivu šumu, vozeći se stazom koja je vodila do njihovog 'skloništa'. Osetila sam kako auto prelazi preko grube površine puta I kako malo-pomalo kamenčići udaraju od gume. Usporio je te okrenuo volan I parkirao se ispred . No, to je bila kao neka vrsta pećine spolja, prekrivena lijanama I travama. Unutra je izgledalo lepše. U isto vreme smo otvorili vrata, te je Scott pritiskom na jedno dugme, zaključao auto. Ušli smo, te krenuli uskim hodnikom do velikih, metalnih vrata.
"Šta ćemo da radimo danas?" Upitala sam ga, prstom češkajući slepoočnicu. Osmehnuo se te me pogledao.
"Za sada, ću te samo upoznati sa svime." Otvorio je vrata te me uskoro iznenadilo koliko svetla ovde dole u stvari ima. Već sada sam mogla da primetim osobe od juče, kao I Annu I Thea. Oboje su bili veoma koncentrisani na mapu, koja je bila na jednom okruglom stolu. Nisu nas ni primetili.
"Zdravo!" Ispred nas je iskočila, plavokosa devojka sa po kojim zelenim pramenom I prelepim tamnim očima. Imala je osmeh od uveta do uvetaa, mahajući rukom. Bila je to Lydia.
"Ćao." Tiho sam joj rekla, te se blago osmehnula čisto iz pristojnosti. Scott je klimnuo glavom pa je potapšao po ramenu.
"Zovi ostale." Rekao je te je ona odmah, poslušno odskakutala do njih.
"Nemoraš uvek da ih sve zoveš." Primetila sam da mi to u poslednje vreme smeta. Ne znam zašto ali svaki put se osetim kao da sam centar sveta. Ne volim pažnju previše ljudi. Jedna ili dve su sasvim dovoljne. Podigao je jednu obrvu te se osmehnuo, vrteći glavu.
"Moram. Nova si I treba da se sa svima zbližiš." Napućila sam usne te klimnula glavom. Ubrzo su se svi pojavili oko nas dvoje, te su me svi pozdravili.
"Ja sam mislio da ti nećš dolaziti." Javio se crnokosi momak, naizgled stariji od većine nas, sa plavim, kristalnim očima kao što ima Louis. Sedeo je malo dalje od nas, sa čašom nekog alkoholnog pića u ruci.
"To sam I ja mis-" bila sam prekinuta u svojoj nameri da kažem ono što sam htela ali me je Scott zaustavio." Mislila je ali je ipak htela da dođe." Nasmejao mi se te sam ja samo isplazila jezik. Kakav idiot.
"Okejj...? Šta imaš u planu?" Upitala je Jade, stajući pored Thea koji je izgledao skroz na skroz odsutno ali je ipak slušao.
"Mislio sam da je danas upoznamo sa osnovama. Na primer, kako se pretvoriti u jednog vukodlaka." Dao je primer, te je pogledao sve nas.
"To zvuči okej." Spojila je unse u ravnu te dopustila da joj rupice na obrazima ukrase rumeno lice. Danas je izgledala otmeno kao I juče. Sa puno šminke I sa uvijenim loknama. Brate, ja takva lepotica nikad neću biti. Izdahnula sam nezadovoljna time.
"Scott." Najednom se začuo Theov grub glas, te zabrinut pogled upućen njemu. Klimnuo mu je glavom te očima pokazao svoju zbunjenost.
"Dođi na minut." Theo mu je pokazao rukom da mu Scott priđe što je I on uradio. Odvojili su se od nas, tako da ništa nisam čula. Još uvek.
YOU ARE READING
Wolf's Den
WerewolfSve se svodilo na to, da li će svi opstati. Da li će savladati svaki jebeni pokušaj uništenja njihovih života. Ali ona....ona je tek nova u ovome. Ona je uvučena u taj svet ne svojom voljom. Ali ipak je pristala da pomogne... "Nameravaš li sve da na...