kemalyigitkale ile ✎ Röportaj. (Uzayli_)

135 16 3
                                    

ARKADAŞLAR ÇOK RÖPORTAJ İSTEĞİ VAR. SENATLİG'LE ÇOK YOĞUNUZ BU YÜZDEN KENDİ HİKAYELERİMİZİ BİLE İHMAL EDİYORUZ. HEPİNİZLE ROPÖRTAJ YAPMAYA ÇALIŞACAĞIZ. GÖSTERDİĞİNİZ İLGİDEN DOLAYI TEŞEKKÜRLER. SİZİN İÇİN BÖLÜM ŞARKISI BİLE SEÇTİM :3 (Uzayli_) 

Playist:Ozan Doğulu ve Model - Böyle Akşamlar. Yaz sıcağına iyi gelecek yeni şarkılardan dinlemenizi tavsiye ederim :) 

Selam Kemal

-Merhaba Momoşlar. 

Hahahaha , bu hoşuma gitti gerçekten :D Hikayenin konusu nedir ? 

-Hikayemin konusu, tamamen farklı bir konu. Kısaca söz etmek gerekirse söz konusu bir 'Ölümsüz Büyücü Efsanesi' var. Aynı zamanda bu efsanenin gerçek olduğunu öğrenen 3 büyük adamız var. Ayrıca şunu söyleyebilirim ki Maia Günlükleri, tamamen bu efsane üzerinden ilerleyen bir seri olacak.

İlginç bir konu gerçekten. Neden böyle bir konu seçtin ?

-Açıkçası bu benim yazmakta karar aldığım ilk kitap değil. Ben Wattpad'le yeni tanıştım. Ondan önce 3. Dünya Savaşı temalı bir kitap yazdım fakat daha sonra benim konumun fantastik, bilim-kurgu olduğunu anladım ve Maia Günlükleri'nden önce 2 tane daha fantastik bir kurgu oluşturdum fakat devamını getiremeyince onları askıya alma kararı aldım ve en sonunda Maia Günlükleri'nin kurgusu çıktı ortaya.

Hmm. Biraz kendinden bahseder misin ?

-15 yaşındayım. Lise 2'ye geçtim. Her türlü müzik dinlerim. Benim favorim de çoğu kişi gibi Pop'un Kralı MJ. Ayrıca Eurovision'ı takip etmeyi çok seviyorum. Bunlardan başka favori kitaplar, Dan Brown'un ve J.R.R. Tolkien'in eserleri. Yabancı dizilerin bir çoğunu izlerim fakat filmlerle pek aram yoktur.

Ne güzel. Yeni bölümü ne zaman yayımlayacaksın ?

-1. kitabın ayrıntılı özeti şu an hazır fakat buna rağmen net bir tarih söyleyemiyorum. Belki de zamana bırakmalıyız.

Peki. Hobilerin ve fobilerin neler ?

-Fobim, karanlık. Evin arka odalarına gitmemek için uydurmadığım bahane yoktur diyebilirim. Hobilerim ise yabancı dizi izlemek ve uyumak diyebilirim. Hatta yabancı dizi izlerken uyuya kalmışsam, 2'li kombo olur.

Bende yabancı dizi izlerim ama genelde Kore dizileri oluyor. Onun haricinde Supernatural izliyorum. Neyse. Gelecek bölümden bir kesit yada spoiler verebilir misin ? okuyucularını daha fazla meraklandırma

-Okurların bildiği üzere 6. bölüm itibariyle 237 yıl önceki olaylar bitti. 7. bölümle birlikte kitapta asıl işleyeceğim konular başlıyor. Gelecek bölümlerden azıcık spoiler vermek gerekirse, söyleyeceğim şunlar olur. Yeni bölümde United Willderness'dan çıkan şeytani yaratık söylentilerini daha ayrıntılı bir şekilde öğreneceğiz. Glu Adası, yeni bölümde çok farklı bir şekilde karşımıza çıkacak. Biraz daha ilerideki bölümlere bakarsak diyebileceğim tek şey Anya'yı zorlu günlerin beklediğidir.

Spoiler için teşekürler. Final yakın mı yada finalinden sonra MAİA GÜNLÜKLERİ 'nin 2'sini çıkarma ihtimalin var mı ?

-Finalin pek yakın olduğu söylenemez. Maia Günlükleri: Slae Bağı'nın Ağustosun son haftası gibi finalini yapmayı düşünüyorum. Ayrıca Maia Günlükleri, tek kitap değil, 3 kitaptan oluşan bir seri olacağı kesinleşti. 2. ve 3. kitabın konuları, ayrıntılı olmasa da şimdiden hazır.

Röportaj için teşekkürler. İnşallah diğer seriler hakkında da ropörtaj yaparız. İyi günler!

-Röportaj için asıl ben teşekkür ederim. Böyle güzel bir projeyi hayata geçirmeniz gerçekten çok hoş. Umarım zamanı gelince 2. ve 3. kitaplar adına da röportajlar yaparız. İyi günler!

Sena ve Damla'yla WattpadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin