♚Merhaba, ben senatlig kullanıcısı. Bize biraz kendinden bahseder misin,nasıl birisin?
-16 yaşındayım başta bunu söyleyeyim. Müzik eşliğinde kitap okumayı severim bitirdiğim roman sayısını ben bile bilmiyorum okumak benim için her şey yazmak konusunda da daha yeniyim. Genellikle sinirli bir yapım vardır neden bende bilmiyorum ama burcumun özelliği sanırım bazen yargısız infaz yapabiliyorum malesef.
♚Son cümlen beni anlatıyor! :). Hikayen "ÖLÜM LİSESİ"nin konusu ne?
-Okulda işlenen ardı ardına cinayetler. Wattpad'de aşk hikayelerinden sıkıldığım için yazıyorum :)
♚Anladım, ilgi çekici. Peki konusu nereden aklına geldi?
-Söylemeyi unuttum korku filmi fanatiğimdir :)) İzlediğim bir filmden aklıma geldi sadece film lisede geçmiyordu.
♚Yeni bir hikaye yazmayı düşünür müsün? Yazarsan konusu ne olur?
-Ölüm Lisesi bittiğinde tekrar yazmayı düşünüyorum açıkcası. Yine aynı konu üzerine olur başka birşey yazarsam devam ettiremeyeceğimi düşünüyorum.
♚Bence öyle düşünme, yapabilirsin:). Ölüm Lisesi seri şeklinde mi olacak, ya da tek kitap halinde mi? Tek kitap halinde olursa kaçıncı bölümde final yapar?
-Tek seri halinde olacak kitabı tadında bırakmak istiyorum. Kaçıncı bölümde final yapacağını düşünmedim. Artık olaylar bizi nereye götürürse oraya kadar gidecek. Kurgum aslında tamam ama yazmaya başlayınca hiçte öyle olmuyo olayları akışına bıraktım :))
♚Aynen öyle.(y) Wattpad'le nasıl tanıştın?
-Okuldan arkadaşım tavsiye etti. Yazdığım hikayeyi onlara bile söylemedim :))
♚Hahah :D. Peki Wattpad'de favori kitapların nelerdir?
-Bir katili sevmek, katilimi beklerken ve karanlık lise :)
♚Yazarlara ve yazmak isteyenlere tavsiyelerin var mı?
-Yazmaktan asla vazgeçmesinler. İnsan yazarak kendini geliştiriyor.Yazmak insanı rahatlatıyor.
♚Evet. Okuyucum az diye yazmayı bırakmayın!.. Son olarak okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı?
-Sadece okumaya devam etsinler ve yazmaktan hiç bir zaman vazgeçmesinler.
♚Bu keyifli röportaj için teşekkür ederim. Hikayende başarılar. ^^
-Ben teşekkür ederim. Sizede başarılar dilerim :))
♚Teşekkür ederiz.^^
-
*Röportaj için mesaj atın!*
♦♡♦ Sena Atlığ (senatlig) ♦♡♦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sena ve Damla'yla Wattpad
Non-FictionArkadaşlar bu dergimizde sizlerle hikaye eleştirilerimizi, ropörtajlarımızı ve tavsiye ettiğimiz hikayeleri paylaşacağız. Ara sıra ödüllü yarışmalarımız da olacak tabii ki! ^^ Ropörtajlar için bu hesaba mesaj atabilirsiniz. Kişisel hesaplarımız; Ben...