hayallerimyokbenim12 ile ✎ Röportaj. (Uzayli_)

74 9 1
                                    

Selam Beyza. Ben Uzayli_ kullanıcısı. Damla yani. Kendini tanıtırmısın ?

-Tabii ki . Merhaba , ben Beyza . 15 yaşındayım , liseye yeni geçtim . Müzik dinlemeyi sabah erken kalkıp yürüyüş yapmayı ve sabah yürüyüşünde çimlerin üzerine uzanıp güneşin doğuşunu ve bulutları izlemeyi çok seviyorum . Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum ama insanları değil , doğayı . Doğa ile iç içe bir insanım . Dağ yürüyüşü yapmayı çok seviyorum , tırmanmayı çok seviyorum . Ormanda gezinmeyi çok seviyorum . Özellikle çiçekleri koklamayı ve hayvanları çok seviyorum . Çok sevecen samimi ve çılgın bir insanımdır . Hislerim çok kuvvetlidir . Çok duygusal olsamda her zaman mantıklı düşünmeye çalışırım . İnsanlarla çok iyi anlaşırım . Hayata pozitif bakan ve negatif enerjilerden arınmaya çalışan bir insanım kısacası .

Belli. :) Ben seni yeni tanımama rağmen çok sevdim gerçekten :) Hobilerin ve fobilerin neler ?

-Teşekkür ederim , bende seni çok sevdim :) Hobilerim yok aslında pek . Aklıma gelen her şeyi yapan bir insanım . Mesela sokağın ortasında dans edip bağıra bağıra şarkı söyleyebilirim bir anda . Utanmam . Hayatı istediğim gibi yaşamayı seviyorum . Sonuçta bu benim ve beni böyle kabul etmek zorundalar . Sıradışı şeyleri yapmayı çok seviyorum mesela .Fobilerim ; palyaço , yılan , örümcek ..

Güzel :) Bence de her insanın senin gibi olması gerek utanmadan istediğini yapabilmesi. Ama bence çoğu kişiyi çevresindeki büyükleri etkiliyor diye düşünüyorum. Hikayen hakkında sorularımı yöneltmek istiyorum. Neden böyle bir konu seçtin ?

-Aslında başta konum çok farklıydı . Ama sonradan değiştirdim . Aslında daha büyük ayrılıklar , acılar yaşatacaktım Duru'ya . Ama kısmet böyleymiş . Konu o şekilde ilerledi . Okuyucularımında bu konudan memnun olduğunu düşünüyorum .:)

Ne zaman final yapmayı düşünüyorsun peki ? Yakın mı ? Ya da 2. bir kitap çıkarmak istiyor musun ?

-Final için aslında daha var . 2. bir kitap düşünmüyorum . Bence yaptığın şey tadında bırakılmalı . 2. kitap çıkarılırsa eğer konu saçma yerlere gidebilir . Ve ben bunu istemem açıkçası . Onun yerine yeni konu ile yeni bir kitap yazabilirim

Peki. Hikaye yazmaya ne zaman başladın ? Seni buna iten nedir ?

-Aslında ben küçüklüğümden beri yazıyorum denebilir . Aile içi sorunlarım vardı ve ben daha beş altı yaşındayken olgun biri gibi davranmak zorunda kalmıştım . Sonra bir gün galiba dokuz on yaşlarındaydım ve bütün ailemin olduğu bir piknikteydik . O zaman yazmasamda herkesin ortasında kalkıp bir konuşma yapmıştım . Hazırlıksız yakalansam da , herkese ders verecek bir konuşmaydı . Duygularımı yazıya ve konuşmaya çok iyi aktarabiliyorum . Bu yüzden yaklaşık üç dört yıldır gerçekten yazmaya başladım . ilk başta bir iki sayfalık hikayeler olsada bu sonradan kırk sayfaya kadar çıkmaya başladı . Hayatta gerçekten çocukluğunu hiç yaşayamamış insanlardan biriyim . Bu yüzden tüm duygularımı kağıda döküyorum ve ortaya bir şeyler çıkıyor . Umarım ortaya çıkan şeyler herkesin hoşuna gider . Gerçekten başarılı bir yazar olmak istiyorum .

Bence sen geleceğin yazarlarından biri olmayı kesinlikle hak eden isimler densin. Yeni bölümden bir spoiler verebilir misin ?

-Teşekkür ederim :) İleriki bölümler gerçekten çok çok heyecanlı olacak . Duygusal sahneler yazacağım . Bir ayrılık yaşanacak o kesin . :) Ama bu hangi isimlerin arasında olur bilemem . :) Heyecanı arttırmayı düşünüyorum artık . :)

Güzel. Peki wattpad'de en sevdiğin kitaplar neler ?

-En sevdiğim kitaplar .. Mantık Evliliği kitabını çok beğeniyorum . Çok komik ve eğlenceli bir kitap . İkincisi çıktı ve gerçekten olaylar hala heyecanlı . Onun dışında Bad Boy kitabını da seviyorum . Bir Deniz Kızı Hikayesi'ni okurkende gerçekten eğleniyorum :)

Hmm. Son olarak söylemek istediğin şeyler neler ?

-Son olarak bunu okuyan herkese söylüyorum , kendinize inanın . Kendinizi sevin , kendinize güvenin . İnsanların bazıları çok önyargıları ve siz onları takmayın . Ne olursa olsun gülümseyin . Gülümsemek düşmanınızı sinir eder . Sizin bir hatanızı bulup herkesin ortasında rezil etseler bile dimdik durun . Herkesin ortasında ağlamak yerine eve gidip bir köşeye çekilin ve ağlayın . Ve sakın başkası gibi olmaya çalışmayın . Bırakın insanlar sizi olduğunuz gibi kabul etsinler . Değişmeyin ... :)

Çok güzel :) Röportaj için teşekkürler! İyi akşamlar! :)

-Bu arada son olarak bir şey eklemek istiyorum . Ben çok hayvansever bir insanım . Lütfen evinizin önüne bir kap su koyun . Bir parça ekmek bırakın . Bir plastik şişenin dibini kesip içine su koysanız bile yeterli . Sokak hayvanlarına yardım ve Gazze için bol bol dua edin ..:) Bende ropörtaj için çok teşekkür ederim . İyi Akşamlar !! :)

Sena ve Damla'yla WattpadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin