JMinhee ile ✎ Röportaj. (senatlig)

81 10 0
                                    

☛Merhaba, ben senatlig kullanıcısı. Öncelikle nasıl birisin? Hobi ve fobilerin nelerdir?

-Merhaba ben de JMinhee kullanıcısı. Ben, genel olarak odun biriyim, biraz gıcık olduğum söyleniyor, zaman özeleştiri zamanı, kabul biraz öyleyim, iletişim kurmak en sevmediğim şeylerden. Hobilerim, Kore dizileri izlemek, uyumak, yemek yemek. Fobim ise kaybetme korkusu..

Fobin dışında tıpatıp bensin! :D. 2 tane hikayen var. Konuları neler?  

-Ahaha, sevindim :D Her Şey Sende Gizli, babası sigara bağımlısı olan bir kızın baş kaldırışıyla ilgili, Rüzgarım Ol ise klonlanan bir kızla ilgili.. :D  

☛Klonlama? En çok ilgimi çeken konulardan biri :O. Konular nasıl aklına geldi? İlham perileri mi yoksa yakın arkadaşlar mı? :).  

-Klonlanmak bir biyoloji dersi sonrası aklıma geldi ilk başta daha sadeyd ama bir de klonlansın dedim, yakın arkadaşlarımdan konu önerisi almıyorum onun fikrine konmak hiç hoş değil bence :D Sigara bağımlısı baba ise %90 gerçek hayattan :D  

☛Anladım :). İki hikayeyi bir arada götürmek zor oluyor mu?  

-Evet, ki ikisi bir arada değil Her Şey Sende Gizli bitti. :D Prensip gereği iki hikaye aynı anda yazmıyorum :D  

☛Peki "Rüzgarım Ol"la ilgili ufak bir spoiler alabilir miyiz? Okuyucuların buna sevineceklerdin^^  

-Tabii ki, hikayede baş rol kız klonunun öldüğünü sanıyor, daha doğrusu herkes öldüğünü sanıyor, ama ölmedi :D

Küçük bir alıntı diğer bölümden;

Bu karşımdaki küçük kız, küçüklüğümden kopmuş temiz ve masum kızdı. Pekala klon demek aynım olacağı anlamına gelirdi, açıkçası buna hiç ihtimal veremiyordum. Hadi ama, tamamıyla ben benim karşımda duruyor, ona bakıyordum. Bu nasıl olabilirdi ki? Peki kabul ediyorum, klon deyince benim yaşımda olacağını düşünmüştüm ilk başlarda. Ne bileyim bir filmde görmüştüm, aynı boyuttalardı. Ah, kandırılmışım yine! Herkes yolda küçüklüğünü görse vereceği nasihatları mantık çerçevesinde sıralayabilirdi, eğer adı Esilla olan katıksız bir saf değilse! Ama şu konuda kesin teminat verebilirdim ki, küçüklüğünü yolda görsen asla nasihat veremezsin. Korku tufanı diye bir şey var, buna izin vermiyor. Düşünebiliyor musunuz? Küçüklüğünüzden korkacaksınız! Ama yaşamayan bilemez azizim. Öte yandan küçüklüğümle şimdiki halimle olan ortak noktalarımdan biri de hastane odasıydı... Ah, benim klonumdan ancak bu olurdu. Pekala bütün klonların içorganları ve bedeni çelimsiz olurdu ama benimki biraz fazlaydı sanki.      

☛Çok teşekkürler :). Wattpad'de favori yazarların kimler?

-Favori yazarım yok, bir yazarım tüm hikayelerini beğenmiyorum :D

☛Tek hikayesi olan yazarlar da var. Mesela Öznur gibi :). Favori hikayelerin nelerdir?

-Favori hikayelerim, Yamuk Prenses, Katilimi Beklerken, Cehennem Çiçeği, 3K. Aslında bunlar en başta Wattpad'den değillerdi. Sonradan yüklendiler. İlk üçünün yazarı Asude, kitapları olan bir yazar, 3K'nın da kitabı çıkacak.. Bunları önceden okumuştum ve konusu değil yazım tarzı ve betimlemesi önemli olmuştu. Bunların dışında Yabancı diyebilirim, betimlemelerini beğeniyorum. :D

☛Ben de!. Yazarlara veya yazmak isteyenlere tavsiyelerin nelerdir?

-Kesinlikle çok fazla hikaye okumalılar, belirli bilgileri ve yazım dilleri yoksa başlamasınlar..

☛Okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı?

-Burada değil de facebookta okuyucularım var, onlar her zaman benim yanımda oldular ve uzun mükemmel yorumlarıyla yazmaya daha çok teşvik ettiler, onlara teşekkür ediyorum ve kimseye kolay kolay söylemediğim bir şeyi söylemek istiyorum. Sizi seviyorum sevgi pıtırcıklı prensesli yoğurtlarım.

☛Hahah güzelmiş! :). Bu eğlenceli röportaj için teşekkürler JMinhee!

-Ben teşekkür ederim!

-

*Röportaj için mesaj atın!*

♦♡♦ Sena Atlığ (senatlig) ♦♡♦

                                       

Sena ve Damla'yla WattpadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin