★Selam! Ben Sena Atlığ. Öncelikle bize biraz kendinden bahseder misin? Nasıl birisin? Hobi ve fobilerin nelerdir?
-Selam, ben Zeynep. 13 Yaşındayım. Fobilerim böcekler. Onlardan resmen tiksiniyorum başka fobim yok . Müzik dinlemek ve basketbol oynamakta hobilerim arasında.
★Peki, hikayen "BADGIRL" den bahsedelim. Konusu ne? Nasıl kurguladın?
-BADGIRL, konusu ilginç ve dikkat çeken bir özelliğe sahip. kötü çocuk olan Meriç 'in okula gelmesiyle başlıyor. Ve hikayemizin kızı Kötü kız olan Mirayla kavga ederek olaylar gelişiyor. Esasında kurgulamak benim için kolay oldu. Tek başıma gözlerimi kattığımda birçok konu gelebiliyor . Yani şanslıyım.
★Ne güzel! BADGIRL tahminen kaçıncı bölümde final yapar? Yoksa seri şeklinde olur mu?
-Daha aklımda belirlemedim. Ama bir 50 . Bölüme gelmek istiyorum. Seri yapmayı da düşünmüyorum.
★Anladım. Bundan sonra yeni bir hikaye yazar mısın? Yazarsan konusu ne olur?
-Yazmayı düşünüyorum. Lakin yazacak kişi arıyorum desem doğru olur Konusunu söylemem ama BADGIRL 'e yakın olacaktır.
★Peki. Wattpad'de favori kitapların nelerdir?
-Aklıma ilk gelen Kötü Çocuk. Fazla derece çok seviyorum. Yazarı Büşra Küçük fazla derece de emek vermiş
★Yazarlara veya yazacaklara tavsiyelerin nelerdir?
-Bazen bu hikaye tutulmuyor kesinlikle bırakmalıyım diye düşünce oluyor bazen. Kesinlikle bu yanlış. Yazmayı seviyorlarsa, zevk alıyorlarsa kesin devam etmeliler.
★Aynı düşüncedeyim . Buradan okuyucularına bir mesajın var mı?
-Güzel yorumlar geliyor. Devam etsinler. Esas olay şimdi başlıyor.
★Oo heyecanlı oldu . Bu güzel röportaj için teşekkürler Zeynep'ciğim!
-Ben teşekkür ederim senacim
-
*Arkadaşlar röportajlara yetişmek için cidden zorlanıyorum ve kendi hikayem BAŞLANGIÇ'ımı ihmal etmekten korkuyorum. Bu nedenle "DUYURU." bölümündeki şartları yerine getirdikten sonra röportaj için mesaj atarsanız seviniriz^^.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sena ve Damla'yla Wattpad
Non-FictionArkadaşlar bu dergimizde sizlerle hikaye eleştirilerimizi, ropörtajlarımızı ve tavsiye ettiğimiz hikayeleri paylaşacağız. Ara sıra ödüllü yarışmalarımız da olacak tabii ki! ^^ Ropörtajlar için bu hesaba mesaj atabilirsiniz. Kişisel hesaplarımız; Ben...