Vardayok ile ✎ Röportaj. (senatlig)

107 8 4
                                    

♚Selam! Ben senatlig kullanıcısı. Bize kendini tanıtır mısın?

-Öncelikle benimle ropörtaj yaptığınız için teşekkür ederim. Kendimden bahsetmem gerekirse ben İrem, 15 yaşındayım. Ankara'da yaşıyorum. Çok kitap okuyan bir insanım. Özellikle paranormal roman serilerini okumayı çok severim. Çok sevmemin nedeni ise; büyülü şeylerin olduğu dünyalarda her şeyin daha güzel olabileceğini düşünmem. Yani bir düşünsenize etrafınızdaki herkes farklı ırklardan. Wattpad'deki hikayem de paranormal türde bir hikaye.

Şu ana kadar bir sürü film izledim. Filmler de vazgeçilmezlerim arasındadır. Şimdilik bu kadar :).

Anladım, tam bir hayalperestsin anlaşılan :). Hobi ve fobilerin nelerdir?

- Evet hayalperestim diyebilirim. Hatta bazen gerçek hayatımla kitaptaki hayatı karıştırdığım bile oluyor :)

2 sene önceye kadar lisanslı bir yüzücüydüm; fakat sınav nedeniyle bırakmak zorunda kaldım. Bunun dışında 1 yıl tiyatro eğitimi aldım. Ayrıca boş vakitlerimde voleybol oynamayı ve uyumayı çok seviyorum. :D

Fobim yok denebilir.

Hikayen "İçimdeki Karanlık"ın konusundan bahseder misin?

-Hikayemin baş kahramanı Alexis adındaki bir cadı. Kendisi paranormallerle dolu bir akademide lise 2. sınıf öğrencisi. Yaşamı sıradan bir şekilde ilerlerken Cadı Konsey Başkanı öldüğü sırada onunla aynı odada bulunmasından dolayı hayatı değişiyor. Bu sırada yeni insanlarla tanışıyor ve o insanlar hayatının merkezi oluyor. Hikayem Alexis'in kendini bulma hikayesi.

♚Hikayen kaçıncı bölümde final yapacak (tahminen) ?

-Daha 3 bölüm yayınladım. Hikayemi okuyanların biraz artmasını bekliyorum. Tahminen bir seri olacak. İlk kitabın 40.bölümde final yapmasını hedefliyorum.

♚Peki, Wattpad'de favori yazar ve kitapların neler/kimler?

- İlk okudum hikaye Gercek_Masallar kullanıcısının yazdığı Sır hikayesiydi. Gerçekten çok sevidğim bir hikaye.

Başlangıç, Ölümcül, Yabancı, Kötü Çocuk Serisi, Fırtına ve Yaprak, Küçük Kız Kardeşim, Karanlık Roman hikayelerini okuyorum. Ve çok seviyorum <3.

♚Oo demek benim hikayelerim "BAŞLANGIÇ" ve "Ölümcül"ü de okuyorsun, çok sevindim! ^^ Hikayenin konusu nereden aklına geldi? İlham perileri/yakın arkadaşlar?

- Hikayelerini soluksuz takip ediyorum. Bu arada Başlangıç'da Team Burç :D

Açıkçası hep böyle bir hikaye yazmayı düşünmüştüm. Ayrıca çok film izleyen bir insanım. Vampir Akademisi'ni izledikten sonra böyle bir hikaye yazmaya karar verdim. Bu film benim ilham kaynağım oldu.

♚Teşekkürler :) Yazarlara veya yazmak isteyenlere tavsiyelerin nelerdir?

- Öncelikle hikayenizin konusunu belirleyin. Tam anlamıyla kafanızda bir plan yaptıktan sonra yazmaya başlayın. Zamanla gidişat kafanızda oluşuyor zaten :)

♚Gelecek bölüm için küçük bir spoiler verir misin ? :) 

-Yeni bölüm benden istenildiği gibi çok aksiyonlu bir bölüm olacak ve kötü çocuğumuzla tanışacağız. Alexis ve Derek arasında sorunlar başlayacak. Acaba Alexis başına gelen bu olaylarla başa çıkabilecek mi ? Derek ve Alexis aralarındaki sorunlara çözüm yolu bulabilecekler mi? Yarın bu soruların cevaplarını alacaksınız :D

♚Son olarak okuyucularına iletmek istediğin bir mesaj var mı?

-Her okuyan oy atarsa çok sevinirim. Bana da ilham gelmesini sağlarsınız. Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Değerlendirmeleriniz benim için çok önemli. Yorumlarınızı da eksik etmeyin lüyfen :)))

-

*Röportaj için mesaj atın!*

♦♡♦ Sena Atlığ (senatlig) ♦♡♦

Sena ve Damla'yla WattpadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin