☛Selam Edacığım
-Selam Damlacığım
☛Biraz kendini bize tanıtabilirmisin ?
-Elbette tanıtayım hemen:) 16 yaşımdayım.Anadolu lisesine gidiyorum.TM bölümü okuyorum.Ufaklıktan beri bir şeyler yazmayı ve okumayı çok seviyorum.Küçüklükten beri sunuculuğa hep özenirim :)Tiyaro eğitimi aldım.Gitar çalıyorum.Çılgın birisiyim Cesaretliyimdir , bazı şeyleri düşünmeden yaparım ve dobra bir insanım Espriler yapmayı , insanları güldürmeyi severim Wattpad ile Yaklaşık olarak bir yıldan uzun bir süredir tanışıyorum.Son bir kaç aydır da"GÜNIŞIĞIM" hikayesini yazıyorum. Kendimi üç kelimeyle de tanımlayayım sen sormadan önce Esrarengiz , doğal ve çekici ^^ (sonuncusu idddialı oldu kabul :D)
☛Seni hikaye yazmaya iten nedir ?
-Ben sürekli kafamda bir şeyler tasarlıyordum zaten ve bunları küçük notlar halinde yazıyordum.Bir gün okulda sırada otururken en yakın arkadaşım Büşra ile bir anda gaza geldik ve bu kurgu ortaya çıktı.Sonunda arkadaşlarım okuyup beğenince yazma kararı aldım.Yani beni iten şey arkadaşlarımdı :)
☛Ne güzel keşke tüm arkadaşlar öyle olsa :) Hobilerin ve fobilerin neler ?
-Evet böyle arkadaşlara sahip olduğum için şanslıyım :) Hobilerim aslında çok şey ama en çok ilgilendiğim şeyler.Gitar çalıyorum,dans edip şarkı söylemeyi kendi kafam kareografi yapmayı severim.Araştırma yapmaktan çok hoşlanırım.Bir şeyi en ince detayına kadar incelerim.Tabiki Kitap okumak en büyük hobim ve müzik dinlemek.Fobilerim ise genelde hayvanlara karşıdır.Köpekbalığı , kurbağa ve yılandan korkuyorum.Görmeye dahi katlanamam :)
☛Neden böyle bir hikaye konusu seçtin ?
-Aslın bu çok spontane gelişen bir şeydi.Konu değil de daha çok karakterler kafamdaydı.Telefonda konuşurken nasıl olsun falan diye bu ortaya çıktı.Hem romantik , hem komik , hem macera olan sürükleyici , okumasıda yazmasıda çok zevkli bir hikaye ortaya çıkmış oldu.Yani özellikle ben seçmedim .Karakterle ve hayal gücüm yön verdi diyebilirim :D
☛Genelde öyle oluyor. Mesela benim son hikayem 'Bu Yolda Tekim' sadece Romantik ve Genç Kurgu olacaktı intikam filan olmayacaktı. Bir anda aklıma intikam alsınlar diye bir fikir geldi ve aylarca kurgusunu yaptığım konusundan vazgeçip yeni kurguyu hikayeye uyguladım. Şuan her şey tıkır tıkır işliyor kafamda diyebiliriz. :) Okuyucularına gelecek bölümden bir spoiler verebilir misin ?
-Tabiki veririm.Zaten spoiler vermeyi çok seviyorum ahah hemen ağzımdan kaçırıyorum ;) Ama zaten 10. Bölümlük bir hikaye olduğumuz için çok kesin bir şey söylemeyeceğim :) Jackson dönemeyeceği hatalar yapacak ve kendini çok kaptıracak.Hailey ise çok kararsızlıklar yaşayacak ve bunun sonucunda bazı şeyleri kaybedecek.Sanırım bu kadar yeterli :)
☛Spoiler için teşekkür ederim/z. Wattpad'de sevdiğin hikayeler var mı ? Varsa neler ?
-Tabiki var.Öncelikle benim ilk okuduğum hikaye "SESSİZ" bayılıyorum.Gerçekten çok zevk alarak okumuştum.Onun dışında My Wattpad Love ve Growing Up favorilerim.Bayılıyorum. Directioner değilim ama "AFTER" ı okuyorum ve çok beğeniyorum.Birde Kötü çocuk serisini severek okuyorum.
☛Peki. Final yakın mı yada bundan sonra hikayenin 2. itabı gelecek mi ?
-İlk başlarda ikinci kitabı düşünüyordum.Aslında hala kesin değil tabi ama şun için düşünmüyorum.Bir de değim gibi daha 10. bölüm yayımlandı.Final yakın değil tabiki.Bence Günışığım'ın en az bir 20 bölümü var final için ama o kadar alışmışım ki şu an bunları yazarken bile duygulandım :)
☛Son olarak söylemek istediğin şeyler neler ?
-Öncelikle size bu güzel röportaj için teşekkür ederim ve tüm okuyuculara sesleniyorum."GÜNIŞIĞIM" kesinlikle okumanız gereken bir kitap kurgu olarak ve hali hazırdaki canım okuyucularım sizleri seviyorum.Desteğiniz için teşekkürler.Ve son bir şey daha asla hayallerinizden vazgeçmeyin! :D
☛Önemli değil. Ben teşekkür ederim. İyi geceler!
-Sanada iyi geceler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sena ve Damla'yla Wattpad
Non-FictionArkadaşlar bu dergimizde sizlerle hikaye eleştirilerimizi, ropörtajlarımızı ve tavsiye ettiğimiz hikayeleri paylaşacağız. Ara sıra ödüllü yarışmalarımız da olacak tabii ki! ^^ Ropörtajlar için bu hesaba mesaj atabilirsiniz. Kişisel hesaplarımız; Ben...