VedatOnat ile ✎ Röportaj. (senatlig)

271 25 4
                                    

☛Merhaba, ben Sena Atlığ. Öncelikle bize kendini tanıtır mısın, nasıl birisin? :)

-Merhaba, Ben Vedat. Ortaokul yıllarımda öykü yarışmasında birinci olmuştum. Uzun bir süre yazmıyordum. Ta ki arkadaşım Ayşen'in beni kış uykumdan uyandırmasına kadar. Düzenleme aşamasında olan Öykü/Roman tarzında kitabım var umarım bir gün basılır. Wattpadı'da bir arkadaşım sayesinde öğrendim ve Kukla'yı yayınladım. Şuan okur sayısından ve ilgiden memnunum.

☛Peki, İnşallah "Kukla" tutar diyelim:). Hobilerin ve fobilerin nelerdir?

-Fobim, yükseklik. Yüksek tepelere çıkarım ama inerken bildiğim bütün duaları okurum. Hobim, yabancı basın. Bu alan ile ilgili yazılar hazırlıyorum. Yazmak denilebilir.

☛Hmm anladım... Wattpad'de sevdiğin hikayeler ve yazarlar kimler?

-Wattpad yeni üyelerinden biriyim. Henüz favorim diyebileceğim bir yazı ile karşılaşmazdım. Sevmediğim tarz ise hayran yazıları. Bu alanda birçok yazı görüyorum. Yeni şeylerin türetilmesi gerektiğine inanıyorum.

☛Ben de hayran kurguları konusunda aynı fikirdeyim (y). Hikayenin konusu nereden aklına geldi?

-Hikayemin konusu aslında kendiliğinden ortaya çıktı. Ben her zaman hikayelerimdeki karakterlerin benle iletişime geçtiğine inanıyorum. Kukla ilk başta tek bölümlük bir yazı olarak yayınlandı. ( Roman şeklinde bölüm bölüm yayınlandığını sonradan öğrendim). Okurlarımdan gelen istek üzerine Kukla'yı birey haline getirdim. Şiir ve hikayenin karışımı bir tarz ile göz ardı edinen bir konuyu ele aldım. Bunu da belirtmek isterim. Kukla çok inandırıcı oldu farkındayım ama karakter beni yansıtmıyor "Kukla" ben değilim. Ben sadece onun yazarıyım.

☛İlgi çekici bir şeye benziyor! "Kukla"nın devamı ile ilgili düşüncelerin neler? Ufak bir spoiler alabiliriz değil mi? :D.

-Şuan bir proje üzerinde çalışıyorum. Senaryo yazmam için istek aldım. Bu alanda araştırmalar yapıyordum ve sonunda senaryomu bitirdim. Bütün dikkatimi Kuklanın yeni bölümüne verebilirim. Kuklanın devamı kesinlikle hayata pembe gözlüklerle bakan çocuk hikayesi olmayacak. Kaçımız hayata böyle bakıyoruz ki. Birilerinin gerçekleri söylemesi gerekiyor. Kukla artık istemediği bir bölümü okumak üzere ünv. gidecek yaşamış olduğu hayal kırıkları yüzünden yaşantısında çok büyük sorunlar yaşayacak. Bakalım onu bu durumdan kim kurtaracak. Yada kurtulabilecek mi? Şansı ne zaman dönecek diyorlar. Oyun henüz yeni başladı.

☛Haklısın hayat toz pembe değil. Okuyucular -en azından ben- gerçekçi hikayelerden hoşlanıyorum :).Yeni bir hikaye yazmayı/yayınlamayı düşünüyor musun? Olursa nasıl bir şey olur?

-Kukla bitmeden yeni bir temaya geçmeyi düşünmüyorum. Bu arada neden Kukla dediğimi de bir sonraki bölümde okuyucularıma anlatacağım. Bir çoğumuzun arkadaşlar arasında kod isimleri vardır.

☛Evet, tabii. Yeni bölüm ne zaman gelir?

-Tam olarak bir gün veremem. Kuklanın kulağıma fısıldaması lazım. Belki bugün belki yarın. Her an olabilir. Her şey Kuklanın elinde

☛Yazarlara ve yazmak isteyenlere tavsiyelerin neler?

-Yazmak ruh ister. Belli bir konuda fikriniz yoksa o konu hakkında bir şeyler yazmaya kalkışmayın. Önce araştırın. Ve yazmak için yazmayın. Gözlerinizi kapatın ve hayalinizi yaşayın derim.

☛Çok  yararlı bir tavsiye! Buradan okuyucularına iletmek istediğin bir mesaj var mı?

-Öncelikle destekleri ve yorumları için teşekkürler. Ve hayalimi yaşamam için de yanımda olsunlar.

☛Başta hesabın diğer kullanıcısı Uzayli_ 'nın bilgisayarından dolayı birtakım aksaklıklar meydana gelse de eğlenceli bir röportaj oldu.Teşekkürler! :).

-Ben teşekkür ederim. İyi yazmalar

☛Sana da ^^

-

*Röportaj için mesaj atın!*

♦♡♦ Sena Atlığ (senatlig) ♦♡♦

Sena ve Damla'yla WattpadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin