EkinKarakaya1 ile ✎ Röportaj. (senatlig)

161 9 13
                                    

★Merhaba, ben Sena Atlığ. Öncelikle bize kendini tanıtır mısın, nasıl birisin?

-17 yaşındayım. Müzikle ilgileniyorum. Bazı gruplarda vokalistlik yaptım. Gitar çalmayı seviyorum; fakat bu konuda çok iyi olduğumu söyleyemem. Küçüklükten beri yazıyorum. Dövme ve piercinglere bayılırım. 

★Hobi ve fobilerin nelerdir?

-Hobilerim: yazı yazmak, gitar çalmak, şarkı söylemek, odamın duvarlarını posterlerle doldurmak. Fobilerim: Köpekler, sivri sinek.

★Hikayen "Karanlık Roman"ın konusu nedir? Böyle bir hikayeyi yazmak nereden aklına geldi?

-Karanlık Roman, 18 yaşındaki Effy'nin ailesi hakkındaki sırları öğrenmesiyle başlar.Ailesinin ölümünün hep bir 'trafik kazası' olduğunu düşünen Effy'nin hayatı bir gün evinin tavanarasını temizlerken babasının günlüğünü bulmasıyla değişecektir.Günlüğü bulan ve ailesi hakkında asıl gerçeği-yani ailesinin paranormal bir cinayete kurban gittiğini- anladığında eski hayatından uzaklaşmak ister ve Oakland'dan Pittsfield'e taşınır.Pittsfield'de gittiği okulda oldukça farklı bir çocuk olan Eric ile tanışacaktır.Ve onun bir paranormal avcısı olduğunu öğrenecektir.

 Paranormal hikayeleri seviyorum. Gizemli yaratıklar hakkında yazmak hoşuma gidiyor. Supernatural'dan esinlendim.

★Wattpad'de favori hikayelerin hangileridir?

-Aslına bakarsan Wattpad'de okuduğum çok fazla hikaye yok. Okuduğum hikayeler şunlar: Melankolik Prenses, Caroline, Ölümcül, İçimdeki Karanlık ve "BAŞLANGIÇ". Onları çok seviyor ve her bölümünü takip ediyorum.

★Oo "Başlangıç"ım her yerde :D. Yazarlara ve yazmak isteyenlere tavsiyelerin nelerdir?

-Hayalgüçlerini kullansınlar. Klişe olan konulardan (kötü çocuk,masum kız gibi) uzaklaşsınlar. Çünkü edebiyat yinelemeye gelmeyen farklılaştıkça güzelleşen bir olgudur. Ayrıca hikayelerinin güzellkilerini oylarla ölçmesinler. Ve kendilerine olan güvenlerini asla kaybetmesinler.

★Yeni bölüm ne zaman gelir ve ufak bir spoiler alabilir miyim? 

-Yeni bölüm yaklaşık 2 gün sonra gelecek. Effy ve Eric epeyidir kafalarını karıştıran C'nin işlediği cinayetlerle uğraşacaklar. Fakat ne olacağı hakkında çok fazla açıklama yapmak istemiyorum. 

★Bundan sonra yeni bir hikaye yazmayı düşünür müsün? Yazarsan konusu ne olur?

-O halde yeni hikayemin konusu hakkında biraz spoiler verebilirim. YGS'den ötürü ne zaman yazacağımdan haberim yok fakat bitmiş durumda. Hikaye çok ünlü bir metal muzisyeninin 17 yaşından 29 yaşına kadar olan hayatını konu alacak.

★Karanlık Roman kaçıncı bölümde final yapacak? Seri şeklinde mi olacak?

-Karanlık Roman'ın 20.bölümde final yapmasını düşünüyorum. Ayrıca bir seri şeklinde olacak. Yani bir hikaye daha yayınlamayı düşünüyorum.

★Son olarak buradan okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı?

-Oy verdiğiniz ve beni desteklediğiniz için çok teşekkür ederim. Hepinizi yanacıklarınızdan öpüyorum :* <333 

★Bu keyifli röportaj için teşekkür ederim!

-Ben teşekkür ederim.

-

*Röportaj için mesaj atın!*

♦♡♦ Sena Atlığ (senatlig) ♦♡♦

Sena ve Damla'yla WattpadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin