Prolog

426 10 0
                                    

"Luminile ,muzica si tot din jurul meu simt cum se aud din ce în ce mai tare si încep încet să simt cum se învârte totul in jurul meu , te văd in fața mea si nu îmi vine să cred. Imi fac loc prin mulțimea de oameni care dansează cu intenția de a iesi din locul asta care ma face sa simt ca ma sufoc . Cineva ma prinde de încheietura mâinii dar ma trag repede si ies pe usa din spate . Simt cum aerul rece imi atinge pielea si un fior imi trece pe șira spinării, las usor lacrimile să curgă pe obraji și imi dau seama in ce hal am ajuns am facut o mare greseala in legatura cu tine, te-am lăsat se te apropi de mine si acum tot eu regret , am uitat să imi iau cheile de la masina dar nu ma intereseaza. Strada e goală cu intenția de a intra în mașină trec strada dar ma impiedic putin din cauza tocurilor și privirea încețoșata din cauza lacrimilor.

-Maya , ma striga din spate Noah . Care ma priveste se pare ca era deja afara cand am iesit eu .
Atunci văd cum iesi pe ușa din spate si vrei sa vi spre mine dar spun :
-Nici să nu îndrăznești să te apropii nu vreau sa te mai văd. Atunci intri furios inapoi si trântești usa in urma ta .
Ma sprijin de masina mea si Noah vine către mine. Simt usor atingerea lui pe umărul meu gol din cauza rochiei decoltate și își întinde usor mana să imi șteargă lacrimile .
-Nu merita sa suferi pentru el îi un prost ca te rănește in halul asta. Ști că îți sunt alaturi nu plânge. Îl iau in brate chiar aveam nevoie de asta.
-Noah poti te rog sa îl chemi pe Alex să imi aduca cheile de la masina. Încuvinteaza usor din cap si ma lasa acolo sprijinită de capota masini așteptând să vină fratele meu . Imi șterg lacrimile si ma calmez nu vreau sa ma vada Alex asa. Imi dau părul pe o parte si ascult cum se face liniște. Pe strada nu trece nici macar o mașină iar cum nu am gasit loc de parcare cand am venit eu am parcat mașina în spate . Aud usa cum se deschide desi este pe parte cealata a drumului , clipesc rapid de câteva ori si ma uit spre directia aia. Îl văd pe Alex cum vine către maine având telefonul și cheile de la mașina mea se uita in ochii mei surpins si nu poate să își dea seama ce s-a întâmplat cu mine asa ca grăbește pasul si ma ia in brate , mereu a fost un frate grijuliu desi avem momentele noastre cand ne comportăm ca doi copii mici. Sta asa vreo 2 minute si imi spune :
-Pitic, ce ai pățit??? Dacă e din cauza lui London jur ca il omor cu mana mea.
-Nu am nimic ,vreau doar sa ma duc acasa, ai grija de Evelyn imi pare rau ca o las singura aici dar nu ma simt chiar foarte bine.
-Ai băut?? Se uită surprins la mine cand simte mirosol de alcool.
- Da . Raspund eu sincer nu stiu de ce i-am zis asta pur si simplu asa mi-a venit. În plus cel mai probabil își dădea seama dacă mințeam.
- Tu nu conduci beată, hai inapoi.
Nici dacă vrea să mă tărasca pana înăuntru nu vreau sa merg în nici un caz nu ma întorc acolo să îl văd pe London cum se giugiuleste cu Samanta.
-Nu Alex , eu nu ma întorc acolo .
- De ce ?
-Pur si simplu nu vreau. Spun eu convinsă sărind peste parte importanta.
-Maya ,Evelyn cel mai probabil își face griji .
Mă ridic de pe capota masini imi iau cheile de la masina din mana lui si vreau sa intru in masina dar el ma prinde cu mana dupa talie si ma ia încet spre intrare incerc sa ma impotrivesc dar nu pot sunt prea slăbită , simt încet cum amețesc din cauza bauturi care își face efectul dar nu spun nimic. Alex imi deschide usa încet și ma lasa sa intru prima . Urc cele două scări si simt mirosul puternic de tutun si alcool. Nu pășesc nici doi pași bine si fac contact cu podeaua si boom ,negru."

Învață-mă să te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum