4

164 7 0
                                    

Sti momentul ăla cand ai un chef nebun sa mergi la școală sa înveți lucruri noi da, nici eu .
Ma trezesc încet si simt ceva lângă mine sar ca arsă din pat si sar in spatele lui Alex care era lângă mine .
-Alex tu'ți rinichi pisici vecinului găini tale nu ai gasit alt mod mai frumos de a ma trezi spun eu si dau cu pumnul in spatele lui .
-Și bunul tau prieten ți-a făcut o vizită, ii era dor de tine nu ii vina mea.
- Nu că acest demon care e dușmanul meu mai nou are si picioare.
-Dăă
-Hai nu zău ma crezi atât de proasta încât să cred ca un sarpe de cauciuc a facut picioare si s-a deplasat pana din camera mea pana aici?
-Poate
Atât mi-a trebuit ca sa iau perna si sa ii dau cu ea in cap
-O acum ia chestia aia si pune-o inapoi in pod
-Dar inainte va face o plimbare .spune si ia șarpele de cauciuc de pe pat si ma aleargă trei ture de casă apoi ajunge cumva in fata mea si imi pune piedică exact cand sunt lângă piscină si pleosc am picat in piscină și simt ceva ca ma apuca de picior si ma trage in jos. Dau cu picioarele ca sa nu mai mai poate tine pana ajung la suprafață unde incep sa înot spre ieșirea din piscină apoi in spatele meu iasa idiotul de Alex.
-Tu nu stiu cum faci dar faci ceva de mâncare ca daca nu mănânc ceva simt ca nu o sa mai am stomac si pe cine omor primul pe tine. Si eu ma duc sus sa ma schimb.
Trec pe lângă el și ies pana afara la garaj unde verific dacă idiotul de Dylan mi-a adus motorul asa cum a zis.
Motorul meu era acolo si nu are nimic pe el atât ii trebuia lui Dylan ca nu mai apuca ziua de maine .
Ma urc sus in camera mea intru in duș și mă schimb intr-o pijama cu un tricou si niste pantaloni scurti.
Ies din camera mea si intru in cea a lui Alex si ii pun praf de scarpinat pe prosoape si vopsea verde in șampon nu credea că scapă dupa tot ce mi-a facut doar nu credea că l-am uitat .
Ies din camera lui si ma duc jos in bucătărie unde scumpul meu frate are un prosop in mana si scutură cu el prin camera făcând vânt fumului pe care iasa din tigaia care este pe aragaz.
- Ai gânduri sinucigașe?
- Nu dar daca as avea te-aș lua cu mine sau te-as băntui pentru toată viața.
-Acum mai te crezi si fantoma sa ma băntui ?
-Poate ca da ar fi o idee buna
-Bine cum zici tu
-In timp ce tu te jucai de-a "hai sa dau foc la bucatarie" eu mor de foame asa ca azi nu merg la scoală si ma duc la mall sa ma indop cu mancare. Spun asta si Alex incepe sa rada.
-De ce razi pălugă?
-Pentru ca nu credeam ca poti sa intreci nivelul maxim de prostie.
-Dar ce am mai facut de data asta?
-Pai esti atat de uituca incat nu ai tinut minte ca azi nu trebuie sa mergem la scoală pentru ca se fac sedinte.
-Aaaaa da am uitat cred ca apa din urechi mi-a afectat putin mintea.
-Se vede.
-Pai atunci hai la mall. Tip eu ca o nebuna si ii sar in carcă.
-Maimuț-o , cred ca ai uitat ceva.
-Ce?
-Esti in pijamale nebun-o.
-Aaaa nu merg asa la mall spun si vreau sa ii sar din carcă dar ma prinde bine de picioare si plonjez pe podea cred ca podeaua mea draga simtea lipsa unei imbratisari.
-Palugă idioata spun eu si fac o miscare ala Jackie Chan cu picioarele si il fac sa pupe podeaua langa mine si sar peste el si iau o perna de pe canapea si incep sa il lovesc cu ea. Dar se pare ca bărbosul nu ține cu mine si idiotul de Alex se intoarce aproape cu viteza lumini peste mine si incepe sa ma gadile.
-St.. Stop spun eu printre rasete.
-Bine acum du-te repede si schimba-te.
Nu mai spun nimic si o iau la fuga pe scari pupandu-le de doua ori.
Cand ajung in camera mea inchid usa si ma schimb repede asa:

Dupa ca ma piepten imi iau telefonul si cobor jos unde ma astepta dragul meu frate Alex stand pe canapea uitandu-se pe telefon.
-Dragul meu si minunatul meu frate sti cat de mult te iubesc.
-Spune,  ce vrei?
-Nu este asa ca mergem cu motorul? 
-Bine

Haide spune si se intoarce cu spatele langa mine si pune mainile ca sa ii sar in spate desigur ca eu nu refuz si ma ia in spate si mergem spre garaj de unde ma pune pe motor si se pune si el in fata mea ca normal ca adorabilul meu frate nu ma lasa sa ii conduc motorul  dar e bine si asa.

***

-Conduci mai rau ca o babă. Spun eu deoarece a mers cu viteza in care poate ne intreceau si babele pe drum cine mai merge cu viteza regulamentala si mai opreste la semafor . Normal fratele meu.
-Oh mai taci din gura pitic de gradina.
-Nu , bărbosul ala de sus (spun si arat cu degetul spre cer) mi-a dat gura ca sa vorbesc cu ea spun si ii scot limba.
-Nu iti mai iau inghetata daca nu taci.
-Bine bine gata, sti sa joci murdar. Spun eu si el incepe sa ranjeasca.

Dupa ce am mers la restaurant pentru a manca si am petrecut ziua prin mall am decis ca sa intram intr-un market pentru  a cumpara de mancare pentru acasa, ca da noi suntem cele mai destepte fiinte si ne-am plimbat si am cumparat orice dar inafara de ceva de mancare.
Intram in market si eu trag un carut pe care il pun in fata lui Alex si sar in el.
-Spre infinit si mai departe. Spun eu si Alex incepe sa impinga caruțul.
Alex merge pe unde ii zic eu si iau de toate in carut langa mine suc, cipsuri, fructe, pizza, si mai ales pufuleti.
-Alex,  catre raftul cu ciocolata. Spun eu si el incepe sa impingă carutul catre rafturile cu ciocolata. Eu in timp ce el alerga cu carutul si radeam mancam linistita puflueti in carut si nu aveam nici o grija cand ajungem la rafturile de ciocolata Alex opreste carutul langa ciocolată si eu intind mana sa iau si aud din spate:
-Hei bro.
-Hei frate.
-Cine e pitica asta din caruț?
-Pitica asta din carut este nimeni alta decat nebunia intruchipata dar si sora mea. Cat ei vrobeau eu stateam calma si imi mancam pufuleti fiind intoarsa cu spatele la ei dar simt ca Alex apuca de carut si il intoarce si atunci dau cu ochi de..

Învață-mă să te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum