Fix în acel moment pe ușă intră nimeni altul decât Dylan.
-Cine dracu ești tu și de ce intri în camera ei? spune London dupa ce s-a dat repede din fata mea și și-a îndreptat atenția către verișorul meu idiot care se uita la noi ca la mașini străine. Acesta nu spune nimic doar stă și parcă zici că așteptă venirea marțienilor.
-Dylan jur că dacă te mai holbezi așa îți dau una că să te trezesc din holbatul tău ciudat. spun eu repede uitandu-mă către el care nu se mișca din pragul uși doar stă și ne privește ca prostul.
Adevarat că London era întors cu spatele la usa și eram foarte aproape dar asta nu înseamnă că ne-am sărutat și pot sa jur că asta crede bou din fața mea.
-London el este Dylan verișorul meu care este ..
-Cel mai frumos, inteligent,carismatic, si cel mai minunat verisor, toate calitățile de bine sunt ale mele. Spune Dylan trezit din transă și râde ca prostu că m-a întrerupt.
-Ți-aș mai da eu vreo câteva calități. Spun eu uitandu-mă la el cu pumnul strâns.
-Cred că îmi ajung și atâtea . Spune el cu zâmbetul până la urechi.
-Acum scuzati-mă că v-am întrerupt pupăceala dar Alex m-a trimis să te anunț că a vorbit cu Carmen ( mama mea și a lui Alex).
-Te omor copile. spun eu vrând să pun mâna pe el și să îi dau vreo doua dar o ia la fuga pe scari în jos către bucatrie si eu nu mă las și fug dupa el ,lăsandu-l pe London confuz privindu-ne cum alergam ca fraieri.
Dylan se poziționează în fața tăntălaului celălalt și îi spune:-Alex salveza-mă de satana. Spune repede și se ascunde în spatele lui Alex văzandu-mă aproape de ei .
-Ce dracu ai facut retardatule de ai enervat-o? spune Alex și se întoarce cu fața către maimuțoiul care se uita în spatele lui Alex la mine de parcă zici că sunt o fantomă.
-Pai am prins cum se giugiulea cu iubitul ei și acum vrea să mă omoare ca să scape de martori .
-Stai ce??? spune Alex și se întoarce cu fața spre mine .
-Nimic fraiere îi el chior și nu a văzut bine.
spun eu repede simțind cum Alex mă investighează din privire.-A fost doar un sărut. Spune London care coboara pe scări calm cu un rânjet pe față când se uita la mine .
-Ține-mă ca îl omor. spun eu enervadu-mă mai tare cât pe ce sa îl iau la bătaie cruntă pe prostul care stă poziționat pe ultima scară dar Alex mă prinde de bazin și mă trage când vede intențiile mele.
-Hai mă dulceață ce te deranjează așa că a aflat fratele si verișorul tau? spune dându-se ușor legant jos de pe ultima scara.
-Ce mă deranjează pe mine este că ești un bou și minți în draci.
-Bine ,nu știam că vrei să ne ascundem și de ei iubire.
-Iubire să îi spui la mă-ta fraiere.
Atât le-a fost la idioți de lângă mine să înceapă să râdă ca proști .Ce dracu se întâmplă cu oameni ăștia vor să moară cât mai repede și nu știu cum să zică.
London se așează comod pe canapea și îmi face cu ochiul .Atat le-a fost
-Evelynnn.. Incep eu sa strig cat mă țin puterile .
Aceasta intra pe usa de la intrare în acea clipa și vine direct la mine.
-Ce s-a intamplat? Ce ți-au făcut ăștia?
CITEȘTI
Învață-mă să te iubesc
Teen FictionEa o fată cu simtul umorului care nu s-a îndrăgostit niciodată de un băiat. El cel mai bun prieten cu fratele ei. Ce se va întâmpla când vor începe să petreacă mai mult timp împreună? Oare va fi capabil London să o facă pe Maya să îl iubeasca? Sau...