Cand ajung la semafor vad ca langa mine sunt două motoare. Baiatul de pe motorul de langa mine isi intoarce capul spre mine si spune
-Hei papușă vrei sa facem o cursa?
-Pana unde? spun eu nebagand in seama faptul ca mi-a zis papusa fiindca am chef de o cursa.
-Pana unde vrei tu.
-Pana pe strada Grodfingh 2.
-Cum doresti printesa.
-1
-2
-3
-Și... spunem toti trei in cor si plecam de pe loc, ei normal si eu pe o roata, ii las in avans si unul dintre ei spune
-Doar atata poti?
-Nici nu iti dai seama spun eu in soapta.
Cand aproape ajungem ma ridic pe o roata si ii las sa inghite putin fum. Opresc si ma uit in urma
-Interesanta cursa.
-Esti bună spune baiatul de pe motocicleta albastra care mi-a propus cursa isi da casca jos si pot sa ii vad parul blond si ochi albastri iesind foarte tare in evidenta. Apoi si celalalt cu motocicleta negră isi da casca jos si este brunet cu ochi verzi amandoi sunt cu un aer de smecheri asa ca imi dau si eu casca jos.
-Uau papușa vrei sa iesim la un suc?
-Esti bună si frumoasa, perfect.
-Nu mersi am un program foarte strans si nu am timp.
-Macar spune numele tau?
-Voi primi.
-Erick. Spune brunetul.
-Nicolas. Spune blondul.
-Frumoase nume imi pun casca la loc si inainte sa plec de pe loc spun
-Maya.
Si le dau fum cotind pe strada si ajungand in fata la prietena mea.Ajung in fata casei si un acel moment iasa si Evelyn pe usa si vine spre mine
-Hei amiga
-Hei my friend
-Ai ajuns la timp ca intotdeauna.
-Mereu
Ii dau casca si se urca pe motor in spatele meu. Pornesc in viteza si pot sa simt ca imi baga mainile in coaste atat de tare ma strange si nici macar nu conduc tare in nici 5 minute ajungem acasa la mine.
Pun motorul in garaj si intru incet in casa unde gasesc pe canapea pe Alex si London care inca nu a plecat de aici numai eu am ghinionul asta. Intru mai bine in casa si observe ca is rosi cu bubite pe tot corpul de la urzica.
Se pare ca i-am atins cam bine pe aproape tot corpul cand ma vad se ridica amandoi de pe canapea si vin spre mine eu ca o impiedicata cu norma intrega cand mergeam cu spatele nu puteam sa nu cad stai ce vorbesc eu cad si pe drum drept. Cad pe podea si rad ca prosti de mine si se duc spre canapea si se arunca pe ea batand palma.
Evelyn ma ajuta sa ma ridic de pe podea si spune
-Haide amiga lasa-i pe idioti in pace ne asteapta o seara de fete. Nu trebuia sa zici asta Evelyn spun eu in gand si ii vad ca se uita la noi dupa asta spun eu
-Fugi Ev.
Nu mai zice nimic si o ia la fuga pe scari pana in camera mea unde incerc si eu sa ajung dar sunt trasa de picior de unul dintre idioti si ajung sa pup o scara dar ma ridic repede si ajung in camera mea.
-Pffiuu am scapat cu viată. Spune Ev.
-Mda am pupat o scara gratis.
-Nu mai conteaza hai sa vedem ce mai face Lucifer. Opa...Maya am uitat sa luam ciocolata si provizile.
-M-am ocupat de asta. Spun si scot dulciuri si "provizi" de sub pat. Provizile fiind pungi de pufuleti, cipsuri si suc.
-Mereu gata.***
-Nuu de ce i-a luat idiotul aripile
-Handicapatul.
Aud cum cineva intra pe usa si pun pauza la dragul meu Lucider si intorc capul sa ii vad pe cei doi idioti care stau in pragul uși si se uita la noi.
-Voi ce cautați aici?
-Ne-am plictisit si am zis sa venim stam cu voi
-Atat timp cat nu ne deranjati de la vizionat puteți.
Ne punem toti pe podea si Ev sta langa Alex deci eu trebuie sa stau langa prietenul lui.
Ne uităm la Lucifer si deodată simt o mana pe talia mea ma intorc sa vad ce se intampla si dupa ma intorc catre film si ma apropo de urechea lui London si ii soptesc cat de senzual pot.
-Daca nu iti iei mana cred ca o sa...
-O sa ce? spune el deja in extaz.
-O sa ti-o rup si o sa iti înfig degetele in ochi. spun eu stricandui toate visurile si e placerea mea sa fac asta.
-Auci m-ai lovit la corazon my princess.
Asta chiar vrea ca la pana la sfarsitul episodului sa fim doar trei.
-Princess sa ii zici lu ma-ta.
-E deja luat locul de princess in inima mea daca intelegi ce spun. Spune si imi face cu ochiul.
Ma uit spre tavan sa vad daca ii vreo bucata din el care sta sa cada deasupra idiotului dar nimic.
Cand sa se termine episodul ma uit la Alex si el si Ev dormeau si apoi ma uit la London care doarme si el apoi zic ca de ce sa nu dorm asa ca ma pun sa ma culc.***
De dimineata ma trezesc si vad ca...
CITEȘTI
Învață-mă să te iubesc
Fiksi RemajaEa o fată cu simtul umorului care nu s-a îndrăgostit niciodată de un băiat. El cel mai bun prieten cu fratele ei. Ce se va întâmpla când vor începe să petreacă mai mult timp împreună? Oare va fi capabil London să o facă pe Maya să îl iubeasca? Sau...