7

126 8 0
                                    

De dimineata ma trezesc si vad ca sunt in bratele lui London si sunt intoarsa cu fata spre el.
Dau sa scap de acolo dar aud
-Zi ca nu iti place?
-Nu imi place acum da-mi drumul.
-Eu stau prea bine ca sa ma misc acum.
-Eu nu stau bine asa ca da-mi drumul odata. Ca ma duc sa gatesc clatite.
-Da pai eu as mânca altceva.  Si imi face cu ochiul si cu ranjetul lui de idiot.
-Pai altceva nu e disponibil daca nu iti convine meniul atunci du-te acasa la tine si mănâncă ce vrei tu.
Si atunci reușesc sa scap din stransoare si plec spre bucatarie pentru a găti cum nimeni din cei trei muschetari de sus nu stie rămân doar eu care stiu cât de cât sa gatesc atat încât sa nu dau foc la nimic ii bine si daca ar fi ceva sa speram ca mami si tati nu s-ar supăra daca ar trebui sa schimbam mobila din bucatarie. Eee doar nu o sa stau sa mor de foame.
Dupa ce vad ca am gătit clatitele si nimeni nu s-a trezit si ca idiotul de London cred ca s-a culcat inapoi ma duc sus cu o lingura si o tigaie si încep sa bat cu lingura in tigaie.
Cand vad ca deschid ochi iau sticla de apa si am grija sa dau cu apa doar pe scumpul  meu frate si idiotul lui de prieten.
Cand vad ce fata au facut o iau la fuga si ma scund sub masa din bucatarie. Cand ajung ei jos simt mirosul de clatite si vin sa le ciordeasca.
-O nu nu nuuu, nu puneti mana pe clatite pana nu vine jos si Ev spun eu si ii ameninț cu lingura.
Se dau in spate cu mainile ridicate
-Unu
-Doi
-Trei spun amîndoi in cor si London ma prinde de mâini si Alex de picioare si iau banda adeziva si sfoara si ma leagă de un scaun.
Incep sa mănânce clatite in fata mea si mie nici nu imi dau macar sper ca ne lasa si noua.
-Dulceata vrei si tu o gura? spune London indreptand clătita cu Nuttela spre mine.
-Vai dar ce generos esti. spun incercand sa mușc din clătită.
-Da-mi doar un pupic si e a ta.
-Si sa intors... daca tu crezi ca o sa iti dau un pupic pentru clatita te...nu apuc sa temin ca o vad pe Ev pe scari intr-o mana avea lampa si in cealaltă un papuc de casa
-Mainile sus idiotitor cei doi ridica mainile sus si Ev vine sa ma dezlege ma desface repede de pe scaun si ma ia de mana sa ma ridice de pe el
-Mersi Ev.
Vad ca Ev imi da ceva pe la spate si stiu ce vrea sa faca asa ca incepem
-Unu
-Doi baieti se dau in spate
-Trei  o luam la fuga dupa ei cu tigaile in mana pana afara pe gazon unde le tintim o tigaie in cap nimerita bine.
-Bate.  Eu si Ev batem palma si mergem in casa unde strangem mizeria facuta de ei.
-Crezi ca o sa ii fure cineva pentru ca sunt inconstienti in fata casei pe gazon?
-Dumnezeu cu mila macar stiu ca il castrez eu pe ala care calcă iarba inafara de mine si cine vreau eu pentru ca ma astept ca străini sa respecte regula sau ii bag eu in spitalul 9.
-Eee oricum daca ii fura cineva se trezesc ei si vin maine acasa.
-Ne rămâne noua mai multa mancare.
-Ca veni vorba hai sa iti folosim motorul si sa mergem pana la magazinului ala din partea cealaltă a orasului sa luam doua borcane de nuttela.
-Hai sa ne imbracam iti dau eu haine de la mine. Numai spun nimic de faptul ca mergem in capătul celălalt de oras doar pentru a lua Nuttela pe care o gasim si la colt pentru ca acolo e mai buna si pot sa imi iau bestia.

**
Dupa ce ne-am imbracat am coborât jos mi-am luat cheile de la motor si doua casti  si am încuiat usa de la casa. Văzând ca idioti nu s-au trezit am plecat cum am plecat pe o roata am simțit mana lui Ev in coastele mele strangandu-ma tare oare ce a mancat fata asta. In nici 5 minute am ajuns la magazin din celălalt capăt al orasului si ma dau jos de pe motor.
-Am facut o mare greșeală ca am mers cu tine trebuia sa merg mai bine pe jos esti maniacă.
-Mi-a mai fost spus asta nu e prima data.
Am luat Nuttela si am plecat spre casa cand am ajuns am văzut usa deschisă si baieti care disparusera.
-Ev in alertă cred ca ne spart cineva casa si ia furat si pe baieti.
Eu si Evelyn luam borcanele in mana si suntem gata sa dam cu ele in orice infractor care il gasim in casa pe canapea cu ditamai cucuiele si London cu pumnu plin de sange stau cei doi miraculosi.
-Ce ati pățit mai ati trecut prin al treilea razboi mondial?
-Nuu dar doua maniace s-au crezut Rapunzel si împarteau tigai in cap. Spune Alex.
-Si dupa ce ca ne-au lăsat sa tragem un pui de somn pe gazonul din fata casei au si încuiat usa ca Doamne vin turci peste ele.
-Dăă dar totuși ce a pățit London de are pumnul plin de sange?
-Pai tu cum crezi ca am intrat in casa dupa ce voi ati plecat si ati încuiat usa ne-am trezit din vesnica pomenire cu tigai si asta o spart geamul din bucatarie si am intrat pe el.
-Ce mă? Mama si tata o sa ne omore. Tu vrei ca atunci cand vin acasa sa iti cânte vesnica pomenire de ziua ta  in loc de la multi ani?
-Pai cand vin mama si tata?
-Dar ce scrie pe mine calendar? Stai asa ce zi este azi.
-Luni zic toți in cor.
-Si lunea trecută au plecat mama si tata vin... azi spunem toți in cor.
-Repede Alex du-te si schimba-te sa nu creada ca v-am ținut sechestrati. 
-Ev noi hai sa  strângem cioburile din geamul de pe jos din bucatarie.
-Alooo si pumnul meu? întreabă London
-Acum ti-a trebuit si tie sa faci pe Hulk?
-Bine Maya du-te sus in camera ta cu London si bandajeaza-i mana eu ma schimb repede si cobor jos sa o ajut pe Ev.
-Nu poate sa se bandajeze singur?
-Nu,  misca spun Alex si Evelyn deodată
-Misca spun toti deodată.
-Auzi la ei ma,  ganditi telepatic si ordonati in acelasi timp.
-Acum tipa impreuna
-Gata gata hai spun catre London.
Urcam sus in camera si ma duc direct sa scot cutia cu bandaje deschid dulapul si cand il închid London se pune in fata mea nelasandu-ma sa scap fiind cu amandoua mainile pe dulap in jur meu blocandu-ma acolo.
-Da-mi drumul si lasa-ma sa te bandajez o data.
-Parca nu ma mai doare acum.
-A da atunci cum ti-a trecut eu ma duc jos sa ii ajut
-Nuu acum
Imi da parul dupa ureche si se apropie incercand sa ma sarute.
Fix in acel moment pe usa intra...

Învață-mă să te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum