1

302 10 0
                                    

Mă trezesc plină de apă și il văd pe fraierul de Alex cum iasă in fugă pe ușă. Și îl aud cum îmi zice:
-Bună Dimineața surioară, prima zi din clasa a 11-a trezește-te. spune el aproape țipând.
-Mai dormeam si eu un pic dacă deșteptul de tine nu varsa apa pe mine. spun eu răstit .
-Nu este frumos să lenevești. spune el și apoi se aude cum ușa de la camera lui se închide.
In gândul meu o sa primești tu o răzbunare de toate zilele.
Mă duc îmi fac un duș si ma îmbrac pentru liceu.
Îmi fac un coc simplu si îmi iau geanta si mă duc în camera lui Alex pe furiș pentru că am văzut că el era jos și îi las un mic cadou si vreau sa ies dar la ieșire din cameră dau de el si mă întreabă :
-Pitic, ce faci tu în camera mea?spune Alex suspicios.
-Pai eu....am fost sa văd dacă plecăm pentru că nu vreau să întârzi la liceu.
-Imediat îmi fac un duș , mă îmbrac si plecăm până atunci mănâncă tu ca eu am mâncat. spune el și intra în cameră.
Mă duc și mănânc și îl vad pe Alex tunând pe ușa de la camera lui și alergând pe scări către mine cu un păr roșu ca focul.
-Pitic. spune el și mă aruncă pe umeri lui și geanta cazându-mi pe podea si merge cu mine pe umeri lui undeva.
-Nu este prea confortabil aici sus. spun eu.
-Păcat că nu sunt limuzina, îmi pare rău. spune el începând sa râda.
Începem sa râdem amândoi în hohote.
Cu greu mă opresc si spun:
-Serios acum, unde mă duci? spun eu încetând sa râd.
-Hei, auz. și nu termin de spus asta ca mă trezesc la fundul piscinei cu Alex.
Ies la suprafață și îi spun:
-Idiotule, acum trebuie sa mă schimb iar.
-Zău nu știam, tu zici eu am părul roșu. zice el furios.
-Piticot ce ești. spune el ieșind din piscină.
Și eu ies în urma lui și alerg în camera mea închid ușa sa ma schimb .
După ies din cameră și plec spre mașina lui Alex.
El mă aștepta în mașina si îmi deschide ușă și îmi spune:
-După o mie de ani vi si tu. spune el.
-Nu, după 20 de minute vin și eu și oricum nu este vina mea nu eu am vrut  să intru in piscina.
Ajungem in fata liceului si suntem întâmpinați  de Nick, Adam, Angel si Casian prietenii lui Alex.
Adam ma luat pe sus si ma învârtit foarte tare.
-Gata nu mai vreau. spun eu atât de amețită că nu mai îmi vedeam pământul sub picioare.
Adam mă lăsă jos și amețită ce sunt cad din picioare direct în brațele lui Casian.
-Așa piticanie, după ce ți-ai revenit după mica învârtire spune cum a ajuns Alex sa aibă părul roșu?
-In primul rănd aia nu a fost o mică învârtire, m-ai învârtit atât de tare încât cu mine s-au învârtit toate planetele.
-Nu te mai plânge. spune Casian
-Nu mai are voie omul nici sa se plângă. spun eu făcând botic.
-În al doilea rând lui Alex îi sta bine cu paru roșu. spunând asta toți s-au uitat mine atât de surprinși și a intrat o tăcere,și cum nu pot sa tac spun:
-Ce se întâmplă oameni buni, de ce vă holbați toți la mine, am descoperit America sau ce? spun eu.
-Nu ai descoperit nimic dar îți dau eu un indiciu, fugi.....spune Angel.
Angel spunând astea mă uit în spatele meu si văd cum idiotul de Alex vrea să mă prindă și o iau la fugă prin fața școlii cu Alex pe urmele mele.
-Hei, Adam mai ști când ți-am promis perechea aia de caști albastre, ți-o iau dacă mă ajuți. spun eu continuând sa alerg.
-Prea târziu .spune Alex care ma prins și a început să mă gădile și le-a spus celorlalți că:
-Să nu îndrăzniți sa o ajutați. spune el
-Las-o în pace Alex. spune Evelyn.
Alex se ridică și în momentul acela am sărit in picioare și am îmbrățișat-o pe prietena mea și am spus ca ar fii bine să plecăm dar sunt oprită de Alex care mă îmbrățișază și mă pupă pe frunte și spune:
-Ai grijă de tine pitic. spune Alex cu o voce blândă.
-Alex ai febră. spun eu îngrijorată si îi pun mâna pe frunte dramatic.
-Nu doar ști că țin mult la tine piticanie și în plus mai știu si cât ești de împiedicată. spune și începe să radă cu prietenii lui de mine și de faptul că sunt împiedicată.
Dar nu îi condamn, eu nu am mai văzut altă persoană mai împiedicată decăt mine și de asta nu spun nimic dar tot își va primi răsplata că a răs de mine în fața prietenei mele.
-Ne vedem mai târziu Alex. spun eu și o trag pe Evelyn cu mine spre dulapuri.
O las pe Evelyn la dulapuri să mă duc pană la baie dar in fața băii mă lovesc de ceva tare si bumm, negru.

Învață-mă să te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum