3

188 6 0
                                    

Când ajung la pista îl văd pe Dylan care era cu gașca lui merg spre el si el se întoarce si zice:
-A venit si Diavolița la pista spune el.
-Normal cum sa lipsesc de la o cursa cu adversari din Las Vegas.
- Deci participi?
-Daa
-Alex stie ce faci sau unde esti?
- Nu si nici nu trebuie să afle pentru ca eu am cel mai bun veriosor care nu ma va spune.
-Hai sa zicem ca de data asta trecem cu vederea dar data viitoare numai.
-Bine

In microfoane se aude vocea organizatorului care spune că participanți sa se alinieze la linia de start .
Ma duc spre linia de start cu motorul si acolo mai vad 4 concurenți cei care sunt invitați din Las Vegas.
In fata noastra apare o tipa care scutură un steag pentru a indica începerea cursei .
Pornim cu viteza mare apoi incetinesc la curba făcândui sa creada ca au sanse sa castige cand ei sunt aproape de a câștiga accelerez si castig .
Baieti cu care am concurat vin spre mine si ma felicita pentru castig si spun ca ar vrea sa imi vada fata asa ca spunem sa ne dam cu toți căștile jos la trei.
Si incepem sa numărăm
-Unu, doi ,trei...și toti ne dam castile jos
-Ryan?
-Maya?
- Da mai pălugă. spun si ii sar in brațe
Ryan este un bun prieten care l-am intalnit cand am fost cu parinti in vacanta o luna in Las Vegas.
-Maimuțico ce mai faci?
-Bine dupa cum ma vezi.
- Cum ai facut sa mai fi intreaga inca glumeata mica?
-Ai mai văzut tu drac sa moara?
- Nu
-Atunci eu o sa traiesc mult timp si nu o sa scapati asa repede de mine.
Imi iau la revedere de la Ryan si prieteni lui si mă duc sa imi iau premiul . Fiind vizitatori din Las Vegas pentru cursa au fost puși multi bani pentru premiu . Premiul fiind in bani si o motor nou.

După ce imi ridic premiu ma duc la Dylan.
-Dylan ma ajuți te rog sa duc motorul acasă.
-Off lasă-l aici si il găsesti maine dimineata in garaj la tine.
-Daca gasesc vreo zgarietura pe el o iti cânte veșnica pomenire in loc de alarmă.
- Da cum zici tu .
Merg acasă pe motor il pun in garaj si intru in casa pe silentios dar cum sunt eu Maya care nu poate sa faca liniște fac gălăgie si imi pica casca din măna dar aud gălăgie din camera lui Alex si iau casca si fug pe scări și era sa le pup de trei ori dar fug si Alex deschide usa fix in momentul cand eu închid usa la camera mea. Încui usa pentru ca Alex sa nu intre si sa ma vada îmbrăcată asa ca imi da in cap. Și imi iau haine de schimb si intru in duș pentru ca a fost o zi grea dupa un dus de jumătate de oră merg in sufragerie pentru a mânca ceva ca mor de foame.
Jos in bucătărie il gasesc pe Alex care mănâncă fără mine .
-Vai dar ce frate grijuliu am nici nu ma intreaba daca imi este foame?
-Iti este foame? ma intreaba el râzând
- Nu doar imi da Guța concert in stomac dar nu imi e foame .
- Ce mâncăm?
-Mama a lăsat mâncare gatită în frigider pentru vreo trei zile deci dupa va trebui sa ne descurcam singuri si sa vedem ce mâncăm .
Alex zice asta pentru ca nici unul din noi nu stie sa gătească deci va trebui sa comanda pizza sau ceva de genul asta.
După ce am mâncat cu Alex am spus
-Pălugă hai sa ne uitam la un film
-Eu il aleg . spune el
-Doar de data asta . spun eu serioasă
-Bine tu pune filmul pana eu fac popcornul. Ne asezam pe canapea in fata televizorului si Alex pune un film de groaza la mijlocul filmului se intampla ca eu sa ma speri putin cam prea tare
-Aaaaaaaaaaaa . spun si arunc bolul cu popcorn in sus si popcornul se împrăștie peste tot mai ales pe capanepea si in capul lui Alex .
-Pitic de grădina ce esti sa vezi ce iti fac. spune Alex pentru că i-am dat cu popcorn cu caramel in cap si acum ii lipicios.
Fug pe scări și era sa ma pup cu un perete ce nu e vina mea ca pereti vor un pupic pe gratis care sper ca nu le voi oferi fix acum cand ma aleargă Alex.
Ma duc repede in camera si ma pun sub pătura tac sa vad daca il aud dar nu aud nimic cred ca atipesc vreo 10 minute pentru ca atunci cand ma trezesc vad cel mai îngrozitor lucru care este lângă mine in pat ma ridic cat de repede pot si fug in camera la Alex unde il gasesc cu ochi închiși dar stiu ca nu dormea asa ca iau o perna de lângă si ma transform in SpiderMaya si sar pe el începănd sa il bat cu perna in cap asa tare ca imediat deschide ochi
-Hoooo ce ai mai nebuno ?
- Cum ce am? Ai aruncat în patul meu lucrul care ma serie cel mai tare, e dușmanul meu de moarte. spun si incep sa dau si mai tare cu perna il el până incepe o bătaie cruntă cu perne si el ma lovește mai tare atat cat sa cad din pat si se lasa jos lângă mine si incepe sa ma gădile asa de tare in cat deabea mai respir.
-Hoooo..... mai pălugă... ca nu mai pot să mai respir . spun eu printre râsete și rad asa de tare incat cred ca am trezit si vecini.
-Ma opresc doar pentru ca m-am plictisit sa te gadil si pentru ca nu vreau sa fiu pedepsit pentru ca aude mama de la vecini ca i-am trezit la 2 noaptea.
-Da cum zici tu . el isi intoarce capul pentru a se ridica in pat dar eu sunt mai rapida si il apuc de picior si il fac sa plonjeze direct pe burta inapoi pe podea imi iau arma cu puf si incep sa dau in el
-Piei Satana spune el in timp ce ii dau cu perna in cap.
-Satana nu piere ai aprins-o asa ca suporta cum sa imi faci asta la sora ta
-Care e asa de..
-Draguta ,minunata ,frumoasă , deșteaptă, talentată.
-Vroiam sa zic nebuna dar stai . Talentată? Talentata la ce?
- La tot, bataie, desen, la câștigat curse cu motocicleta.
-Singurul lucru la care esti asa de bună cum te lauzi este kong fu somn. STAI derulează curse cu motocicleta?
- Ceeee am zis eu asta nu acum mai esti si surd.
-Mă mai faci si surd . spune asta si incepe iar sa ma gadile pana nu mai pot sa respir .
Ii las un moment de neatenție si fug pe usă direct in patul din camera părinților pentru ca nu ma duc in camera mea daca este inamicul ala acolo .
Incerc sa dorm dar nu pot imi este prea frica pentru ca desteptul de Alex a pus un film foarte infricosator.
Alex te-ai procopsit cu mine pe cap.
Ma duc cu perna la el in camera si sar pe pat langa el.
- Ce ai mai nebuno?
-Să trec pe langa faptul că m-ai facut nebuna *ma razbun eu alta data spun in șoaptă doar pentru mine* stiu ca mă vei face fricoasa dar imi este prea frica sa dorm singura asa ca pot sa dorm cu tine?
-Da haide dormi fricoasa mica . spune asta zambind si se intoarce sa ma ia in brate si adormim asa cine ne-ar vedea ar crede ca suntem un cuplu dar nu spre norocul meu nu am un iubit asa idiot.
-Noapte bună pitic . spune el si ma pupa pe frunte . Dar eu nu mai pot sa ii raspund find deja in lumea viselor călărind un unicorn roz.

Învață-mă să te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum