1

1.1K 29 1
                                    

"Herşeyi tamam değil mi? Oraya gidince bi sıkıntı çıksın istemiyorum."

"Herşey ayarlandı efendim. Bi sıkıntı çıkmayacaktır."

Miley'ın yüzüne telefonu kapatınca arabama bindim. Bugün yıllardır kurduğum hayalimi gerçekleştiricektim. Herşeyin mükemmel olmasını istemek benim en büyük hakkımdı.

Telefonumu arabaya bağlayınca Write on me çalmaya başlamıştı bile. En büyük hayalim ne miydi?

Dünyanın en seksi kadını Lauren Jauregui 'di. Yıllardır onun hayaliyle yaşıyordum. Bi gün ona ulaşmanın ona kavuşmanın hayaliyle ayakta duruyordum. Işe yaramaz bi ergenken onun sayesinde dakika da bir para basıyordum. Galiba bunun için ona teşekkür etmem gerekecekti. Havalimanına geldiğimde arabayı verip uçağa binmek için can atıyordum.

Sonunda uçağa bindiğim de kulaklıklarımı takıp Lauren'nın kulaklarımı doldurmasına izin verip gözlerimi kapattım.

Gözlerimi açtığımda yanımda ki kadın kalkmam icin beni dürtüklüyordu. Miami'ye gelmiş miydik yani. Uçaktan indikten sonra beni bekleyen arabaya bindim. Miley bi ev ayarlamıştı. Deniz kenarı bi yere geldiğimiz de icimden asistanıma teşekkür ediyordum. Araba durduğun da kapının açılmasını beklemeden kendimi dışarı attım.

Eve girdiğim de her yerin temiz olduğunu görmek beni mutlu etmişti. Dolabın icine baktığımda icimden bi kere daha teşekkür ettim. Duş alıp kendime gelmem ve artık şu işi halletmem gerekiyordu. Duşa girdiğim de ne yapacağımı düşünüyordum.

Belki de konseri vermek istemeyeceklerdi. Gerci böyle bi şansları var mıydı bilmiyorum. Bunu ayarlamak icin aylardır uğraşıyodum. Şirketiyle bu planı yapmak bana pahalıya patlamıştı. Hele konsere gidicek insanlar. Onlarla tek tek konuşup anlaşmıştık. O da bana pahalıya patlamıştı. Ne yapsaydım senelerdir hayalini kurduğum şeyin diğer insanlarla birlikte gerçekleşmesine izin mi verseydim. Lauren herseye değerdi. Duştan çıktıktan sonra üzerime bişeyler giyip dışarı çıktım.

Arabaya binince cebimde ki muzlu sakızımı çıkartıp ağzıma attım. Sakinlesmem gerekiyordu. Bu kadar heyecan bana fazlaydı. Gerci normaldi bu öyle değil mi?

Konserin yapılacağı yere gelince heyecanım daha da katlandı. Hadi ama gercekten kolay bisey değildi. Simdiye kadar bir çok sey  atlatmıştım. Ama onu görünce düsüp bayılabilirdim.

Onun posterlerinden evim geçilmiyordu. Içeri girince buranın tahminimden daha da kalabalık olduğunu farkettim. Kızlar büyük ihtimalle içeridelerdi. Hayranlarından gelen bağırışlar burayı yıkıyordu. Ama hepsi biliyordu konser baslamadan hemen önce gidiceklerini.

Konserin başlamasına az bi süre kalınca insanlar yavaş yavaş burayı terk etmeye baslamıştı. Galiba burda ki bütün herkesin haberi vardı. Tabi kızlar hariç. Işıkların kapanmasıyla insanlar daha hızlı hareket etmeye baslamıstı. Görevlilerde çıkmalarına yardım ediyolardı.

Sesini çıkarmadan herkes çıkmış burası boşalmıştı.  Para her kapıyı açıyordu tamam mı ? Işin içine para girince insanlar değişiyordu. Buna bi kez daha inanmıştım.

Kızlar sahneye çıkarken bi gariplik oldugunu sezmişlerdi. Sessizlikten. Ben mi napıyordum. Ellerim kot ceketimin cebinde orta da kızların çıkmasını bekliyordum. Kalbim ağzımda atıyordu. Hic bu kadar heyecanlanmamıstım daha önce.

Ilk Dinah görünmüştü. Ardından Ally sonra da Normani. En son o çıkmıştı. Hala karanlıktı her yer sahne de kücük bi ışık vardı sadece. Normani sessizlik ve ısık olmayınca

"Tanrı aşkına neden hiç ses yok ve de ışık"

"Biri şu ışıkları açsın"

Kızlardan gelen seslerle ışıklar açılmıştı.

"Siktir ne oluyor burda?"

"Sen de kimsin ? Insanlar nerde ? Biri burda ne olduğunu söyleyebilir mi ? "

Işte ağzından çıkan ilk üc cümle böyleydi. Tanrım sesi cok güzeldi.

"Hey"

Bakışları üzerime topladım. Ne diyecektim şimdi. Hadi bakalım Cabello topla kendini.  Derin bi nefes aldım.

"Bugün ki seyirciniz benim"

Ally kaşlarını çatıp konuştu.

"Ne demek benim . Dalga mı geçiyosun ? Daha yarım saat once burası yıkılıyordu. Ne saçmalıyorsun?

Ellerimi iki yana açtım. Kafamı sag tarafa yatırıp sahnenin yan tarafinda ki görevlileri gösterdim.

"Inanmıyorsanız onlara sorun. Bugün sadece bana vericeksiniz"

Dinah arka tarafa geçip bi süre sonra geri geldiğin de kızların yanına gitti. Kızların kaşları çatılırken ben onu izliyordum. Şekilli kaşlarına bile hayrandım be. Lauren sitem dolu sesiyle konuştu.

"Lanet olsun".




Admirer (camren) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin