Két saroknyira voltam a házunktól, mikor megcsörrent a telefonom. Üzenetem érkezett. Bence írt.
Mint mondtam, a szavaknak ereje van. De a tettek még ennél is nagyobb hatáskörrel bírnak.
Beléptem a bejárati ajtón, de anyát nem találtam otthon. Valószínűleg a szomszédban piált. Így van ez azóta, mióta apát lecsukták...
A telefonom ismét megrezzent. El is felejtettem. De vajon mit akarhat tőlem?
Elővettem a készüléket, bekapcsoltam és megnyitottam az üzenetet.
"Szia Eszti figyelj nem gonoltam komolyan amit modtam tényleg eyg barom voltam! Sry!"
Igen, az voltál. Sőt, még mindig az vagy! És helyesen írni sem tudsz!-mondtam magamban. Természetesen nem írtam ezt le és meg sem fordult a fejemben, hogy elküldjem neki. Miért küldtem volna?! Az nem én lennék...
Fogalmam sem volt, hogy erre hogyan kellett volna reagálnom. Szerencsémre nem is kellett sehogy. Jött az újabb üzenet.
"Godolom h mérges vagy de h ne legyél az meg hívlak egy fagyira!"-küldte el egy kacsintós szmájli kíséretében.
Elemezzük ki egy kicsit ezt az üzenetet!
Az még mindig idegesít, hogy nem tud írni, rövidítéseket használ és nem túl tapintatos.
Viszont elhívott fagyizni. Bence. Engem. Az univerzum darabokra szakadt?!
Bunkó volt ma, de talán nem kellett volna lepofoznom. Ráadásul be sem köpött, ami több, mint jófejség volt tőle.
De még most sem értem. Miért hívott meg , és miért pont most, mikor eddig a létezésem sem nagyon zaklatta fel?
Zavaros gondolatokkal nyitottam meg a böngészőt.
A kedves barátunk, az internet, azt javasolta, hogy legyek magabiztos.
Egy gondolatfoszlány suhant át az agyamon ;"Eszter! Ha eddig nem álltál ki magadért, nem védted meg magad, és rohadtul elcseszted az életed, akkor legalább most, mikor van egy icuri-picuri reményszikra, hogy újrakezd és hogy elfogadjanak, akkor most, most lépj az ügy érdekében!"
Most kell lépnem!
Megfogtam a telefonom, és begépeltem, hogy ma pont ráérek. Jött is a válasz: "akkor négykor a fagyizó előtt". Kacsintós szmájli. Ismét.
Ne akadjunk fent részleteken! Úristen! Randizni megyek!
YOU ARE READING
Csak elhatározás kérdése
Teen FictionNem. Még most sem egy amerikai tinidráma közepén vagyunk. Ez a valóság, aranyom, ha tetszik, ha nem. Nincs olyan, hogy te kitaszítottnak érzed magad, ezért bebújsz az anyukád szoknyája alá. Három, azaz három választásod van: elmész egy másik iskol...