Kezdet

40 1 0
                                    

Az ébresztő hangos zajára keltem.Már rég nem volt erre példa. Ma megyünk megvenni az iskolához szükséges dolgokat. Gyorsan kikeltem az ágyból és elindultam a fürdőbe. Miután kész lettem a reggeli rutinommal eszembejutott, hogy ma van a ruhapróba a suliban. Gyorsan leszaladtam a lépcsőn anyához, aki már várta mikor kelek fel. Finom palacsinta illata szállt a konyhában.
-Jóreggelt!
-Neked is Aria.
-Anya elfelejtettem mondani ma lenne a ruhapróba. El tudnál vinni vásárlás után?
- persze!
-huh megnyugodtam mert semmi kedvem nem lett volna elbuszozni.

Reggeli után már indultunk is. Az egyik közeli papírboltba mentünk,rengeteg füzet volt, alig tudtam választani (tudjátok a bőség zavara).
A sulihoz menve megszólalt a kedvenc számom az autóban a No Tears Left To Cry.
Igen nagy Ariana Grande fan vagyok.
A próbának nagyon hamar vége lett és már indultunk is haza. Anya vacsi csinált én meg leültem a laptopomhoz megnéztem hátha valaki elérhető. Szerencsémre elérhető volt az egyik legjobb barátnőm Hanna.

Aria üzenete: Szia! Mi a helyzet?
Hanna üzenete: Helóka! Hallottad mi történt?
Aria:Nem. mi?
Hanna:Bella és Kristóf összejöttek.
A:Mi? Azt hittem gyűlölik egymást!
H:Én is.
A: Ma voltunk megvenni a sulis cuccokat. Nagyon menő füzeteket vettünk.
H:Mi is ma voltunk. Csoda hogy nem futottunk össze.
A: Az. Bocsi de mennem kell vacsizni.
H:Ok. Én is eszem valamit!

Mikor leértem tátva maradt a szám anya nagyon szépen megteríttett. Pedig nem szokott.
-Nagyon szép lett az asztal!- Jelentettem ki.
-Köszönöm. Ma vendégek érkeznek hozzánk üzleti vacsorára kérlek öltöző fel szépen.
-Már indultam is fel a szobámba mikor megszólalt a csengő. Anya már nyitotta is az ajtót de nem a vendégek voltak hanem Beni. (ő a barátom) Nagyon meglepett egy csokorral a kezében jött. Anya behívta én meg fel a szobámba.
-Nagyon megleptél.
-Ez volt a célom. Gyorsan készülj el mert elviszlek valahova!
-De ma jönnek a vendégek hozzánk.
-Tudom már megbeszéltem az anyuddal.
-Te aztán jól felkészültél!
-Siess! Gyere le ha készvagy.

Igazából a gimiben!Where stories live. Discover now