Karácsony #2

17 1 0
                                    

A család már a kanapén ült. Én is leheveredtem, anya bekapcsolt egy szöveg nélküli zenét és ő is leült. Még beszéltünk pár szót aztán elkezdőtött az ajándékozás. Először én vittem oda az ajándékaim a többieknek. Aztán pedig anya hozta nekem. Gyorsan ki is bontottam. Lehullott a csomagolópapír és már tisztán látszott Ariana Grande Cloud nevű parfüme. Nagyon megköszöntem nekik. Ezek után jött a vacsi leültünk az asztalhoz ahol már várt a finom rántotthús és krumpli. Mindenki sorra szedett magának. Vacsora alatt mindenki beszélgetett és nevetett én is nagyon jól éreztem magam. Későn ment haza mindenki olyan 11:45 körül. Én viszont nem voltam álmos ezért felhívtam Mike-ot szerencsére ő sem volt fáradt így kitaláltuk hogy találkozunk. Amikor letettem már rohantam is anyához.

-Légyszi elmehetek Mike-kal talizni?
-Aria! Értem hogy karácsony van és te totál bele vagy zúgva de ez őrültség.
-Miért???
-Nem mész sehova mindjárt 12:00 óra.
-Pont azért! Kérlek!
-És hova mennél pontosan?
-Háááát..
-Ha el is engednélek akkor legalább mondj valamit!
-Hozzá!
-És ez meg van beszélve a szüleivel?
-Bíztos!
-Najó de akkor aludj ott. Nem szeretném, hogy egyedül mászkálj éjszaka.
-Okii. Eljön értem!
-Szuper! Nagyon vigyázzatok! Vigyél cuccot!
-Okééé......sietek!

Szupii! Ez el van intézve kb 5 perc és itt is volt Mike!

-Szia! ( ugrottam a nyakába és megcsókoltam)
-Szia! (csókolt vissza)
Mehetünk?
-Persze!

Megfogtam a kezét és elindultunk. Elég hideg volt, de én nem fáztam és fogtam a kezét és kicsit sem féltem!

-Nagyon szép vagy!
-Köszönöm!
-Mit kaptál?
-Megkaptam a Cloud-ot!
-Ohh az szupi azt akartad nem?
-Igen. Azt hittem esélytelen.(felnevettem, erre ő is.)
És te?
-Én az új xbox-ot!
Nagyon király. Ha akarod játszhatunk vele ha hazaértünk! 3 játék is van hozzá!
-Már nagyon várom!
-00:00

Megállított és megcsókolt. Nem tudom szavakba önteni hogy érzek mikor megcsókol. Talán úgy hogy abban a pillanatban minden tökéletes megszűnik a külvilág csak ő van és én. Soha nem akarom elengedni, nagyon szeretem. Elváltunk egymástól és megfogtam a kezét. Csak sétáltunk az üres utcákon és mások karácsonyfáját néztük. Rengeteg túlcsicsázott és fura színű volt amin én mindíg elnevettem magam. Kb 15 perc alatt ott is voltunk nálunk. Nekik csodálatos fájuk volt piros és arany díszek lógtak rajtuk.

-Ez csodaszép!
-Köszi anya választotta a díszeket!
-Van érzéke hozzá! Najó mutasd azt az xbox-ot!
-Okii!
Megfogta a kezem és elkezdett futni. Én meg rohantam utána. Ez nagyon is jó és vicces volt míg meg nem botlottam egy küszöbben. Akkorát estem rohadtul bevágtam a csuklóm. De még ez semmi magammal rántottam őt is. Nagynehezen felálltam aztán pedik felhúztam Mike-ot is.

-Jól vagy?
-Igen! (röhögött)
-Neharagudj!
-Semmi baj nem fáj semmim! És te nagyon beütötted a kezed?
-Háááát..

Ekkor megjelent az anyukája.

-Mi történt? Jól vagytok?
-Én jólvagyok! (mondta Mike)
-Nekem egy kicsit fáj a csuklóm de nem vészes!
-Meglesztek?
-Persze anya! Bocs hogy felkeltettünk!
-Semmi gond még nem aludtam.

És elment!

-Bíztos nem tört el?
-Szerintem nem!
-Akkor megyünk?
-Hogyne! Le foglak győzni az tuti!
- De még azt se tudod milyen játékaim vannak!
-Mindegy az, legyőzlek!
-Azt csak hiszed. És előre ment!

Igazából a gimiben!Where stories live. Discover now