Filmezés

15 0 0
                                    

Végre péntek. Már nagyon vártam. Felkeltem gyorsan adtam ruhát Lexy-nek és én is felöltöztem.

 Felkeltem gyorsan adtam ruhát Lexy-nek és én is felöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Már egyre hidegebb van érződik hogy jön a tél. Lementünk reggelizni, ittunk egy kávét és indultunk is. A suli előtt már várt rám Mike. Együtt mentünk be a suliba. Első órám matek volt. Nem történt semmi érdekfeszítő, rajzolgattam,telóztam olyan átlagos volt. A második tesi ezért rohanni kellett öltözni. Ma osztályozták a kosárlabdával kapcsolatos feladatokat. A tanárnő mindenkiében talált hibát de durván. Én négyest kaptam mert sarkon sarkaztam nem pedig lábujjhegyen.
Ezután jött a fizika. Egy beadandót kellett írni fizikai jelenségből. Hát ez nekem nem igazán fért eddíg bele az időmbe ezért ledumáltam vele hogy elég legyen jövőhétre. Még volt pár olyan mint pl:rajz de nem történt semmi. Suli után kitaláltuk hogy csinálunk egy ilyen filmnézős, teázós estét. Ezt nagyon jó ötletnek tartom ki kell kapcsolódnunk egy kicsit. Mindenki haza indult. Otthon megkerestem a kedvenc bögrémet és takarómat és betettem egy táskába ezután már csak telóztam.
Az egész estét Mike-nál tartjuk.
Este felé már indultam is hozzá. Még beugrottam rágcsát venni.

Mike szobájába le is ültünk. Elkezdődött a film Mike átkarolt én meg hozzábújtam.
Annyira sajnálom Lexyt. Ő csak itta a teáját és evett.
A film végére nem igazán emlékszem mivel bealudtam. Mondjuk nem csoda mivel Mike karjában aludni nagyon is jó.
Éjjel ébredtem az ágyon mellette. Annyira cuki mikor alszik.
Kimentem a mosdóba kicsit rendbeszedtem magam aztán visszafeküdtem mellé és elaludtam.

Igazából a gimiben!Where stories live. Discover now