A szabadnap

17 1 0
                                    

Ma reggel erős fejfájásra ébrettem. Alig tudtam felkelni annyira fájt. Szerencsére Anya pont arra járt így tudott hozni nekem egy Advilt. Semmi kedvem nem volt suliba menni.
Mikor már kezdett hatni a gyógyszer lementem enni valamit. A konyhában senki nem volt ami annak a jele hogy mindenki elment. És elkezdtem furcsállni a helyzetet ezért megnéztem a hálószóbában de senki sehol. Ezért elővettem a telóm hogy felhívjak valakit mikor észrevettem hogy 11 óra van. Teljesen elkéstem.  Viszont ha anya nem keltett fel gondolom itthon maradhatok. Ami eléggé feldobta a kedvem. Gyorsan nekiálltam egy forró fürdőt csinálni, gyújtottam gyertyákat és tettem egy fürdőbombát a vízbe.
Fürdés után leültem sorozatot nézni. Most a kedvenc sorozatom a Pretty Little Liars.  Nagyon szeretem mindenkinek nagyon tudom ajánlani.
Egyik izgi rész közepén megszólalt a telóm. Hanna volt az. Elkezdte mesélni mi is van most az új osztályában meg az újdonsült párról,és ez eléggé rosszul érintett a Beni miatt.
Este még dumáltam Lexyvel meg Lorennel is nagyon rendesek voltak kérdeztem miért nem jöttem? hogy vagyok?
Vacsi után kikészítettem a másnapi ruhám.
Már épp aludni készültem mikor írt a Beni. Nem igazán akartam vele beszélni így hamar lezártam a beszélgetést. De épp elég volt ahoz hogy lerontsa a kedvem.
Ezek után csak későn tudtam elaludni...

Igazából a gimiben!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang