Nincs sok időm ezért már indultam is el készülődni. Gyorsan hajatmostam, fogat és neki is álltam begöndöríteni a hajam ezzel elég sok időt vesztettem ezért siettem a sminkel ez lett:
Már csak a ruhaválasztás és cipőválasztás volt hátra. Neki is álltam a ruha kérdésnek. Kinyitottam a szekrényt és rögtön kiszúrtam 3 ruha összeállítást. Ki is vettem őket:
1-2-
3-
Végül a harmadikat vettem fel. Már csak pár percem maradt miélőtt ideér Mike. Még gyorsan befújtam magam Ariana moonlight nevezetű parfümjével és kész lettem.
És már csengetett is. Gyorsan leszaladtam kinyitni az ajtót.
Mikor kinyitottam az ajtót elált a lélegzetem. Ott állt Mike fekete pólóban bőrdzsekiben.-Szia!
-Szia!
És adtam neki egy csókot.
-Gyönyörű vagy!
-Köszönöm. Te is rohadt jól nézel ki. Bejössz?
-Aha. Nagyon szép házatok van.
-Köszi. Még gyorsan felugrom a táskámért és mehetünk!
-Jöhetek veled?
-Gyere csak.Felértünk a szobámba épp kicsit szét volt hányva minden.
De mikor beléptünk nem igazán érdekelt már csak a két szép szemét láttam. Közelhajolt és megcsókolt.Apa nyitott be.-Aria ki ez a srác és mit keres a házamban?
-Apa ő a barátom Mike!
-Örvendek!
-Szintén (mondta Mike)
-Figyeljetek! Értem én hogy fiatalok vagytok de nem kéne elsietni semmit.
-Megértettük!Ezzel be is fejeztük. Apa kiment. Olyan kínos ez az egész.
-Neharagudj apám miatt.
-Jaj semmi gond. Emiatt ne érzed rosszul magad. Viszont el kéne indulnunk,hogy ne késsük le a bulit.
-Oké. Menjünk!Átölelt és adott egy puszit a homlokomra.
Elindultunk. Nem volt messze így sétálva mentünk. Megfogta a kezem és úgy sétáltunk a csillagos ég alatt.
Megérkeztünk és már javában zajlott a buli. Hangos zene és sok pia. Nekem viszont csak egyvalamihez volt kedvem. Mike-kal lenni. Kimentünk az udvarra és Mike rágyújtott. Kínált engem is de nemet mondtam. Mikor befejezte csak megölelt és a fülembe súgta:Szeretlek!
Ekkor megcsókoltam és és elmondtam neki hogy én is nagyon szeretem. Az este további részében lecsúszott pár pohár sör. És beindult a party. Egész este Mike-kal voltam. Táncoltunk, csókolóztunk, ittunk, és a buli végére én is elszívtam pár cigit.
Kb hajnali 3-kor vitt haza Mike azt mondta. Az útra nem emlékszem mert elég részeg voltam csak arra hogy másnap reggel rohadtul fájt a fejem de nem igazán tudott érdekelni mert mellettem ott volt Mike!