Eljött a nap amire már hónapok óta várok, KARÁCSONY!!! Reggel nagyon boldog keltem fel. A kedvenc karácsonyi pulcsimat vettem fel.
Már indultam is le. Kinyitottam az ajtót erre megcsapott a palacsinta finom illata, futottam le. Gyorsan megreggeliztem és mentem a karácsonyfadíszekért a padlásra. A díszítésben Anya és Apa is segítettek. Nagyon szép lett.
A nap elkövetkező részét a szobámban töltöttem. Becsomagoltam az ajándékokat, még Mike-ét is. Neki először is vettem 2 tábla csokit. Aztán rengeteget gondolkodtam mit vegyek és végül egy JBL-t választottam. Remélem örülni fog neki. A nagy csomagolás közepette eléggé elfáradtam így ledőltem az ágyamra. A nagy elmélkedés közben egyszercsak megéreztem a finom rántotthús illatát ami csak egyet jelenthet, hogy mindjárt kész az ebéd! Már nagyon éhes voltam. Kb 10 perc telt el és már mehettem is enni. Az ebéd alatt karácsonyi zene szólt amin persze ment a vita mint mindíg a zeneválasztásokkor. De én nyertem ezért Ariana Grande lett a végleges.
Egy óra alatt be is fejeztük az ebédet. Ezután segítettem anyának kitenni a sütiket. A vendégek lassan meg is érkeztek. Átjött a nagypapám és a párja a keresztapukám és párja. Mikor már nem kellett segíteni felmentem a szobámba készülődni.
Ezt a ruhát erre az alkalomra tartogattam. Nagyábból két óra volt míg elkészültem. Már nagyon izgattott voltam az este miatt. Gyorsan lementem és leraktam az ajándékokat a fa alá.