Az óriáskerék

16 0 0
                                    

Pár héttel később...

Mike-kal még mindíg együtt vagyok. Annyira örülök hogy egymásra találtunk. Azóta elmentünk pár randira. Ma is ez volt tervben suli után.
Vége lett az utsó órámnak és már siettem is haza. Átöltöztem megcsináltam a hajam sminkeltem és már indultam is.

Azt találta ki hogy menjünk és üljünk fel az óriáskerékre.
Tudni kell én eléggé parázom a magasban. De végül beleegyeztem. Az Erzsébet téren találkoztunk.
Már fel is ültünk.
A kerék egyre magasabbra  vitt minket. Én meg egyre jobban féltem. És elgördült egy könnycsepp az arcomon. Gyorsan letöröltem nehogy észrevegye de észrevette.

-Mi a baj?
-Hát eléggé félek de nem ez a baj.
-Hanem?
-Annyira szeretlek,hogy fel se tudod fogni.
-Gyere ide!
-Hát inkább ha leértünk mert eléggé félek.
-Oké. Itt a kezem fogd meg.

Megfogtam és minden félélmem elmúlt ahogy a kék szemeibe néztem megint elejtettem egy könnycseppet. De ő csak finoman letörölte és fogta a kezem míg le nem értünk.
Ezután megöleltem és egy jó 5 percig el sem engedtem.
Elmentünk kajálni aztán hazakísért.

Este felhívott a Lexy hogy nincs valami jól és hogy átjöhet-e?
Erre persze igent mondtam.
Kicsit meg akartam lepni. Gyújtottam gyertyákat, főztem egy kis teát és előkészítettem jó sok nasit. Kb egy fél óra múlva már csengetett is.

-Szia! Gyere be!
-Szia! Köszi hogy átjöhhettem de ezt nem akartam messengeren megbeszélni.
-Persze.  Mi a baj?
-D....d..dav.....id sz...szakított ve...velem.
És elsírta magát én csak megöleltem és vártam míg kicsit megnyukszik. Felmentünk a szobámba. Útközben vettem pár csomag zsepit a nappaliból.
Kiderült hogy Davidnek bejön egy másik csaj akivel össze szeretne jönni de ez Lexyvel nem megy. Így hát szakítottak.
Szegény Lexy nagyon kivolt elküldtem fürödni és adtam neki egy pizsit. És végül nálunk aludt.
Hosszú volt a napom 3 röpit is írtam de elég jó volt a randim Mike-kal úgy érzem a kapcsolatunk egy új szintre emelkedett.

Igazából a gimiben!Where stories live. Discover now