Első csók vele

18 0 0
                                    

Ma már mennem kellett suliba. De sokkal gyorsabban elkészültem a tegnapi ruhakikászítés miatt. Ezt vettem fel:

A suliban már egyre jobban kiismerem magam aminek nagyon örülök

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A suliban már egyre jobban kiismerem magam aminek nagyon örülök. Első óra angol volt. És a tanárnő párosával osztott be minket. Én Mike-kal voltam. Egész jó angolos. Én nagyon rossz vagyok benne. A mai nap kicsit rendhagyó volt mivel egy óra elmaradt haza mehettünk hamarabb de Mike kérte hogy várjam meg így hát megvártam. Elindultunk ki a suliból.

- Van kedved kajálni?
-Aha. Mindjárt éhen halok a menza elég szar.
-Oké. Meki?
-Menjünk!

Így hát elmentem vele kajálni. Nagyon rendes volt.
Sétáltunk még egy kicsit elmentünk a dunapartra. Mikor egyszercsak megölelt. És az az ölelés igazi volt. Nem tudom mi ütött belém de mikor elengedett (csak hittem) közelebb lépett és megcsókolt. Én pedig visszacsókoltam.
Olyan szép lett volna mint egy mesében, ha nem jár arra a Beni. Pont meglátott.
Annyira szarul éreztem magam de igazából jól is mert Mike elragadó és helyes és cuki.
Gyorsan el akartam menni onnan. Örültem mert Mike támogatta az ötletet. Leültünk egy padra.

-Figyelj! Ki volt az a srác?
-Az exem!
-Ohh. És mióta az exed?
-Kb egy hete.
-Tessék? Még csak egy hete?
-Igen. Ezért nem akartam feléd közeledni. Neharagudj hogy nem mondtam. És ha ezekután már nem szeretnéd ezt folytatni megértem.
-Semmi gond. Az a helyzet hogy nagyon n, nagyon tetszel. Ahogy mosolyogsz, ahogy ölelsz, ahogy beszélsz , és ahogy csókolsz...
-Mi legyen?
-Aria! Leszel a barátnőm?
-Igen!

Annyira édes mikor mosolyog ahogy hozzámér ahogy megölel, elolvadok.

-David-ék bulit szerveznek ma estére. Lennél a partnerem?
-Hát persze!
-Hazakísérhetlek?
-Csak ha ragaszkodsz hozzá.
-Csakis.

A kapuban még megcsókolt és utána elváltak útjaink. Beléptem a házba és anyukám nem kicsit volt kiakadva. Először nem értettem miért aztán rájöttem hogy azért mert nem szóltam neki hogy kicsit később jövök. De aztán elmeséltem neki és megértett. Annyira szeretem mindíg megért támogat.

Igazából a gimiben!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang