2.nap

15 0 0
                                    

A szobánk gyönyörű volt. Reggel pont lehetett látni a napfelkeltét. Mondjuk elég vakító volt. Mike is felébredt így hát készülődni kezdtem.

-Basszus nem tom mit vegyek fel.
-Te mindenben szép vagy.
-Köszönöm édes de ezzel nem segítesz. (odasétáltam és megcsókoltam)
-Szeretlek
-Én is.
-Szerinted ez jó lesz?

-Tökéletes!-Mindjárt jövök!-Miért?  Itt is átveheted

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tökéletes!
-Mindjárt jövök!
-Miért?  Itt is átveheted.
-Ezt akarod?
-Bizony ám.

Átöltöztem, mikor észrevettem, hogy mögém sétál. Megállt mögöttem átkarolt és belepuszilt a nyakamba. Én megfogtam a kezét és becsuktam a szemem. Egy ideig még így álltunk de aztán megcsörrent a telója és elment felvenni. Én befejeztem az öltözést és már indultam sminkelni nem vittem túlzásba csak egy kis vízálló szempillaspirált használtam.
Mike szólt hogy a szülei várnak ránk lennt reggelizni.
Nem kellett kétszer mondani, már nagyon éhesek voltunk.

Délelőtt elmentünk kicsit várostnézni,sétálgatni ebédre értünk vissza. Semmi extra nem volt. Ezután pihentünk egy kicsit aztán már pakoltunk is össze. Nagyon gyorsan elment ez a hétvége. Olyan jó hogy végre lehettünk kettesben.
Hazafelé elaludtam a vállán. Nagyon édesen keltett fel. Segített felvinni a cuccom.

-Annyira fogsz hiányozni!
-Nekem is. Igaz csak egy éjszaka.
-De egy nagyon hosszú éjszaka.
-Najó mennem kell!
-Szeretlek
-Én is téged. Jóéjt!
-Jóéjt!

És elment. Mivel én aludtam a kocsiban fennt maradtam sokáig. Sorozatot néztem telóztam de aztán elnyomott az álom.

Igazából a gimiben!Where stories live. Discover now