Szeretlek...

20 1 0
                                    

Egy új napra virradtam. Ma talizunk Hannaval. Már rég nem beszéltem vele. Sajnos nem egy suliba járunk és ez eléggé megnehezíti a dolgokat. Elvégeztem a szokásos reggeli rutinom és neki is álltam a ruhaválasztásnak. Ez álltalában elég sok időm elveszi lehet átállok,hogy este készítsem ki.
Mielőtt elindultam beszéltem pár szót anyával nagyon jól esett tőle az az ölelés mivel nulladik órára indultam.
A suliban már voltak páran köztük Lexy is.
Sokat dumáltunk mert nem engedett fel a terembe a portás.
A nulladik aránylag jól telt csak kétszer ordítitta le a tanár a fejünk. Viszont az utána következő óra nagyon vicces volt irodalom. A tanár enyhén buzis és semmi humorérzéke. Viszont próbálkozik viccelődni és annyira kínos hogy már az egész osztály röhög nem tudom nektek ismerős-e?!
Szünetben Lexyvel sétálgattunk a folyosón és dumáltunk amikor jött egy ötlet hogy menjünk át az A-ba.  Át is mentünk és tök rendesek voltak. A szünet végén körbeöleltünk mindenkit.
Nagyon érdekes hogy ki hogyan ölel. Valaki öleléséből érezni hogy csak muszályból teszi viszont valaki pedig szívből adja ami nagyon jól esik.
Lexy-nek támadt egy ötlete. Órák után meg akarta várni Mike-ot,hogy megkérdezze mit is gondol rólam. Gondoltam megvárom én is, aztán lelépek. Azt még tudni kell hogy tegnap rámírt és dumáltunk egy-két órát. Aztán ma mikor vártuk írt:
A:Gondoltuk megvárunk Lexyvel.
    Am mizu?
M:Hát nem vagyok valami jól!
A:Tudok valahogy segíteni?

És ekkor ért oda hozzánk.
-Hát ha adnál egy puszit az segítene!
-Oké!
És adtam neki egy puszit. Majd elindultunk az ebédlőbe mert éhes volt. Odafelé ismét átkarolt és úgy mentünk. Mikor beállt a sorba még mindíg karolt. Aztán leültünk kajálni. Sokat dumáltunk de nem ronthattam el a Lexy tervét így elköszöntem tőlük,  megöleltem Lexyt aztán kért egy ölelést Mike is így ő is kapott.
Hanna-val sokat dumáltunk de semmi extra nem volt.
Hazafelé nagyon bennem voltak ezek a dolgok. Olyan jól esik ha átkarol...
Este megint dumáltunk:

M:Hogy vagy?
A:Köszi! Jól.
    És te?
M:Hát jólesne egy puszi.
A:Gondolom.
M:Szeretlek!

És itt lefagytam nem tudtam mit mondani ott van Beni meg minden de nem akarom őt megbántani nemtudom mi legyen!
Egész élyszaka ezen kattogott az agyam. A fülembe már üvöltött a zene de én még mindíg csak rá tudtam gondolni. Azthiszem beleszerettem de ez túl gyors és nem szabad hogy a szívem irányítson mert csalódni fogok...

Igazából a gimiben!Where stories live. Discover now