1.

942 49 0
                                    


👽Alien👽: ХОРА!!!

😱MonsterLeader😱: Какво пак искаш?

🃏FoodJoker 🍳: Нали нямаше да пишем отново в тая група? Само за "спешeн случай" цитирам.

👽Alien👽: Еми, да... Амааааа си е спешно!

😱MonsterLeader😱: Какво да направя, Джин, като всички тук пишат само простотии??

👽Alien👽: Ехооо, забравихте ли ме?

🃏FoodJoker🍳: Хайде, казвай!

👽Alien👽: Исках да кажа... НЯМА ХРАНА в хладилника...😱 Някой трябва да купи!

🃏FoodJoker🍳: Как така няма храна? Сутринта ходих до магазина!

🎼PianoLover🎼: Хора какво ви става?! Опитвам да поспаа.

☀️SunMan☀️: Ти постоянно спиш, братле.

🎼PianoLover🎼: Да знам. Но съм изморен от репетициите, а утре имаме тренировки и ще добавят в хореографията ни повече движения...

Аз му викам човече, недей ги прай сложни, той се умихна и викна силно:

- КОЛКО СЪМ ВИ ОТПУСНАЛ! ХЛАПЕТА ТАКИВА! 
😂😂😂

🐰RabbitKookie🐰: Еми Джин, ъмм как да ти го кажааа...

🃏FoodJoker🍳: Какво пак направи Джеон Джунг Кук?!

☀️SunMan☀️: Джунгкук не пак, отново нали?

🎼PianoLover🎼: Какво не отново?

🐰RabbitKookie🐰Е казах ви да не ме наричате така, хьонгггг.

Еми мама Джин ааазз такова....

🃏FoodJoker🍳: Не ме мамосвай!

☀️SunMan☀️: Изплюй камъчето, щото като разбере ще загазиш мноого повече.

🐰RabbitKookie🐰: Добре... Ъм еми продуктите свършиха ааааа защщщтоото аз такова...

ГЛЕДАХ КАК ЪМ ДРУГИТЕ ГРУПИ МОМЧЕТА СНИМАТ, ДОКАТО ГОТВЯТ (и се пуполизират по този начин) И АЗ ИСКАХ ДА ОПИТАМ ДА НАПРАВЯ ТОКБОКИ, ВОДОРАСЛЕНА СУПА, СВИНСКО МЕСО НА ГРИЛ И ОШЕ ХРАНИ. НОО ъммм.....

ИИИ ЪМ тъкам, аз след като сложих нещата еми аз такова. Резултата бе, че във водораслената супа няма водорасли, ъм опитах ТОКБОКИТО бях го направил много люто, залитнах и съборих любимата ти тенджера с овъгленото месо. Което се размаза по килима с мазнината...

🃏FoosJoker🍳: Ти КАКВО СИ НАПРАВИЛЛ!!!

🐰RabbitKookie🐰: А споко, стана пожар, но го изгасих с готварската ти ръкавица и дамм...

Но всичко е точно!😉

🃏FoosJoker🍳: Да не е оная която пише "I am master cooker"?

🐰RabbitKookie🐰: Ъм, май да.

👻JustChim👻: Хора, какво пак съм изпуснал и защо когато слязох в кухнята за кафе, видях Джин да разглежда ножовете ни с дяволита усмивка?

👽Alien👽: Оо! Джунгкук бягай!!!

🃏FoosJoker🍳: Кога си влизал в кухнята бе? Тва трябваше да е тайно!

😱MonsterLeader😱: Защо пък сега се скри при мен? И мен ли искаш да убие?😨

👻JustChim👻: Идиот! Сега наистина ще ви убие и двамата.

👽Alien👽: Хора, много ще ми липсвате! Бай...

🐰RabbitKookie🐰: Сейонара хьонгове. Ще ми липсвате.

Когато четете това съобщение няма да бъда вече сред вас.

Обичах ви, но явно вие мен не.❤️

🎼PianoLover🎼: Джин кога ... ти, но как, защооо... ама сериозно ли?

☀️SunMan☀️: Джин, това бе прекалено не мислиш ли? Щях да отида за продукти, тиган и да искам от майката ти да даде вторият чифт ракавици, ноо тии как защо?

🎼PianoLover🎼: Не знаех ,че живея с психопат. А аз се мислех за такъв... Колко съм грешал!

Хьонг, ти трябваше да ни даваш пример за добро държание, а междувременно тиии...

🃏FoodJoker🍳: Спокойно де, не съм го убил, за какъв ме взимате бе? Просто му се на карах и отиде до магазина.

BTS CHAT : THEIR LIFEWhere stories live. Discover now