6.

303 26 1
                                    


🐰RabbitKookie🐰: Хора, спите ли?

☀️SunMan☀️: Да!

🐰RabbitKookie🐰: Тогава, като спиш защо пишеш??

Съмнобулстваш ли?

☀️SunMan☀️: ... Кажи какво има?

🎼PianoLover🎼: Какво сте се разписали бе! Не знаете ли колко е часът?! Куки, пак ли ти ?!

🃏FoodJoker🍳: Не знаете кога да спрете, нали...

😱MonsterLeader😱: Какво сте се разписали в 2 през нощта бе, идиоти. Вие изобщо спите ли?!

👽Alien👽: Веднъж да се съглася с РМ.

🃏FoodJoker🍳: А да сте чували за изключване на звука, за блокиране на чата или живеете в каменната ера?!

👻JustChim👻: Момент... извънземно + лидер = СМЪРТ !!! Спасявайте се !!! Всеки сам за себе си!!!😂😂😂

🃏FoodJoker🍳: Някой в тая къща спи ли бе?

😱MonsterLeader😱: ВЕЧЕ НЕ !!!

👻JustChim👻: Я чакай. Джин, а ти защо тогава не си си изключил известията?!

🃏FoodJoker🍳: Е, как защо? Мама трябва да знае всичко!!!

🐰RabbitKookie🐰: Ъмм хора не искам да ви плаша ама чувам странни звуци отвън...

🎼PianoLover🎼: О, я не пак! Стига параноясва!

🃏FoodJoker🍳: Не трябваше да гледаме този филм!

😱MonsterLeader😱: Напомнете да не гледаме страшем филм с Джимин, Джунгкук и Ви!!!

☀️SunMan☀️: Нашите бебета ще почнат да се плашат!😱Вие сте виновни! Сега ще дойдат да спят при нас в стаите ни и няма да ни оставят да спим!!

👻JustChim👻: Чакайте! И аз чувам нещо!

😱MonsterLeader😱: Започва се...

👻JustChim👻: Не се шегувам! Чувам стъпки по стълбите!

👽Alien👽: Хей, при мен лампата почна да премигва!

😱MosterLeader😱: При мен няма ток, сигурно нещо е дало на късо и няма никой на стълбите! Стига с тая параноя!

🃏FoodJoker🍳: Бих се съгласил, но чувам тропания по моята врата.

😱MonsterLeader😱: О, я стига! Пораснете!

👽Alien👽: Хора, чухте ли това? Сега как ще обясниш, а ?

BTS CHAT : THEIR LIFEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora