2.

596 32 3
                                    


🎼PianoLover🎼: Хора, ставайте! Ще закъснеем за тренировките!

🐰RabbitKookie🐰: Добре, добре.

🃏FoodJoker🍳: Хайде, че ако закъснеем, отново ще ни теглят куршумите.

☀️SunMan☀️: Добре добре, станах, ама другите спят още.

🐰RabbitKookie🐰: Да малко ме изтрах от сънбе, като се усмихне все по онзи зловещ начин, все едно виждам усмивката на То с лицето на Шуга.

🎼PianoLover🎼: Защо точно моето?

🐰RabbitKookie🐰: Емиии след конското от Джин аз сънувах кошмар и дам хахха. Още ни ми е минало.

🃏FoodJoker🍳: Какъв беше тоя вик, а тея удряния или там нещо подобно наа падания може би?

🐰RabbitKookie🐰: Ааa... Шуга хьонг събужда другите и те падат от леглата с гръм и трясък, заради оглушителният звук от една играчка и те... дам... ХАХАХААХ!

☀️SunMan☀️: Знаех си, че ще му потрябва ХАХ!

🐰RabbitKookie🐰: Добре, че  станах само с 5 минути след него.

☀️SunMan☀️: Междудругото, Джин какво правиш?

🃏FoodJoker🍳: Как какво?! Правя закуска и наливам шишетата за тренировката.

☀️SunMan☀️: А добре.
Странно! Тогава кой е в стаята ти?

🃏FoodJoker🍳: Какво?! Само да не е пак Джунгкук. Много черни точки събра за два дена.

😱MonsterLeader😱: Отивам да проверя!

🃏FoodJoker🍳: Добре, аз трябва да напълня отново едното шише, защото някой ,,случайно" реши да го изпие... Гледам към теб, Джимин!

😱MonsterLeader😱: Ъм.. Хора, Ви се е проснал на килима на Джин и спи. О и лигави едната му възглавница.

🃏FoodJoker🍳: МОЛЯ?!?!

👽Alien👽: 😫Абе защо трябваше да ме поливаш с ЦЯЛО шише вода?!?!

🃏FoodJoker🍳: Не беше цяло, още не бях долял шишето...

😱MonsterLeader😱: Репетиции! Тръгвайте! СЕГА!!!

👻JustChim👻: Оле, щом РМ се ядоса слушай и изпълнявай или умирай трудно.

🃏FoodJoker🍳: И все пак защо ми беше в стаята?

👻JustChim👻: Сериозно? В една кола сме бе! Да говорите не можете ли?

👽Alien👽: Първо кой го казва, Джимине! И второ... ами последно си спомням, че вървях към бянята и... после ме заля с ВОДА!!!

☀️SunMan☀️: Забравихте ли това, че той е съмнабул. Не помните ли миналата година, когато като беше в транс, падна по стълбите и на сутринта го намерихме в килера...

🐰RabbitKookie🐰: Да, тогава ми беше изкаръл ангелите, всички спяхте дълбоко и мен ме беше изстрах да изляза от стаята си да проверя.

🎼PianoLover🎼: Вярно!

🃏FoodJoker🍳: Браво бе Кук, ако ни бяха обрали, а?

🐰RabbitKookie🐰: За какво им е? Нали имахме бодигардове...

🎼PianoLover🎼: Ви винаги съмнабулства, когато е напрегнат.

🃏FoodJoker🍳: А да вярно, че тогава имахме.

🐰RabbitKookie🐰: И като ги видях навън се сетих, че попринцип вечер РМ става да бяга.

🐰RabbitKookie🐰: Джин ти да не ми се сърдиш още, заради случилото се в кухнята?

🃏FoodJoker🍳 е в офлайн

🐰RabbitKookie🐰: Джин, Джин, Джин!!

☀️SunMan☀️: Джин хайде де, отговори де, не можеш да видиш, защото си в другата кола, в която си, как се разплака малкото ни макнае.

🃏FoodJoker🍳 е на линия

🃏FoodJoker🍳: Добре, добре, знаеш, че не мога да ти се сърдя задълго. Искам повече да мислиш, няма за винаги да съм до теб и да те предпазвам от глупостите ти. Знаеш, че те Обичкам нали. ❤️

🐰RabbitKookie🐰: О, хьонг благодаря ти. И аз те обичкам.❤️

🃏FoodJoker🍳: Въздушно гуш. Хахaха.

🎼PianoLover🎼: Вие луднахте май малко, нее е ли прекалено. Ох, ох. Сигурно не сте спали заради Ви.

🃏FoodJoker🍳: Ви, не ти се е разминало! 😠

BTS CHAT : THEIR LIFEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora