65.

84 5 0
                                    

👻JustChim 👻:Здравей! Какво правиш сега? Изморена ли си? Хареса ли ти срещата?

🌹Mishel🌹:Здравей. Току що легнах в леглото. Малко съм изморена. Ти?

👻JustChim 👻 : Аз също лежа. Не съм изморен. Въобще. Хаха.

🌹Mishel🌹 :Днес бе много приятно.

👻JustChim 👻 :Радвам се, че ти е харесало. Не всеки оценява разходката из природата.

🌹Mishel🌹 :Винаги съм предпочитала разходките сред природата. Да съм сама, далеч от шума на града. И да се насладя на чистят въздух и хармонията, която се осеща.

👻JustChim 👻:Аз също предпочитам да съм сам, сред природата. Прочиства ти умът и те отпуска.

🌹Mishel🌹:Но как намери мястото?

👻JustChim 👻:Имам си своите дарби. Хаха

🌹Mishel🌹:И какви са те?

👻JustChim 👻 :Еми щастлива ли си?

🌹Mishel🌹:Да.

👻JustChim 👻 :Ето това е едната ми дарба, да правя хората щастливи.

🌹Mishel🌹 :Ахх, прав си.

👻JustChim 👻 :Като дойдеш някой друг път в Корея. Непремено трябва. Иначе те отвличам. Ххахаа. Ще ти покажа любимото ми място. Когато бе в Корея имахме малко време да сме заедно.

🌹Mishel🌹:Да. Но ние бяхме по рано в Сеул. Откъде да знам, че можем да ви срещнем на плажа. Ххаха.

👻JustChim 👻 :Но все пак се срещнахме. Съдбите ни се преплетоха или ни е било писано да се срешнем. Не вярвах до сега, знаех, че за всяко случващо се нещо само ние отговаряме за него. За да се случи. А не, че е нещо случайно или, че е било писано да е така.

🌹Mishel🌹: Съдбата според мен е откачено нещо, което нервира хората с цел да провери издръжливостта им, доколко са силни да развие търпеливостта и тази сила в тях. Да отключи силния им дух макар по дразнещ начин. Защото всяка случайност е причинена от самата съдба и това означава, че ни праща нещо с което трябва се справим или ни насочва към нещо.
Съдбата е добра щом ни позволи да се срешнем.

👻JustChim 👻 : През много си преминала. Но си силна, разбрах го след като те опознах. И си надарена с голямо търпение. Съдба? Можем да не вярваме на това, че съществува такова нещо въобще. По добре е ако се замислим, че е в минал живот пак сме били заедно.

🌹Mishel🌹:Дам вярно. Но издържах. Дори успях да осъществя повечето си мечти. А вие като идоли ми помогнахте много. Особено ти.
И да подобре минал живот, отколкото някаква съдба която ни контролира като кукли на конци.

👻JustChim 👻 :Наистина се радвам и оценявам факта, че сме ти помогнали. Че съм ти и си разбрала посланията на песните ми. Да съдбата е от качено нещо. Хахах.

🌹Mishel🌹:Да. Хааххаах.

👻JustChim 👻 :Наистина много се радвам, че се срещнахме Мишел.❤️

🌹Mishel🌹:Аз също се радвам много. ❤️

🌹Mishel🌹 :Виш през прозореца. Нощното небе е толкова красиво.

👻JustChim 👻 :Падаща звезда. Пожелай си нещо?

🌹Mishel🌹 :

👻JustChim 👻:Еха

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

👻JustChim 👻:Еха.
Добре си уловила звездата. Имаш много не разкрити таланти.

🌹Mishel🌹:Ха! Шом казваш, че е талант. За мен е нищо особено.

👻JustChim 👻:Не е нищо. Недей мисли така. Ще видиш ти. Ще те накарам да вярваш повече в себе си.
И какво си пожела Мишленце?

🌹Mishel🌹: Хахах. Тайна е.

👻JustChim 👻 :А когато се сбъдне, ще ми кажеш ли?

🌹Mishel🌹 :Да естествено.

👻JustChim👻 : Виш такова бе небето когато трябваше да заминаваме за България.

👻JustChim👻 : Виш такова бе небето когато трябваше да заминаваме за България

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

🌹Mishel🌹:Много е красиво.

👻JustChim👻:Ти май вече заспа. Сладки сънища Мишел. ❤️❤️❤️

🌹Miahel🌹:Почти съм. Лека нощ Чими. Почини си. ❤️❤️❤️ Днес много ходихме. Хахах.

BTS CHAT : THEIR LIFEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora