57.

94 6 1
                                    


❤️MyLoveInJung🐰 :Защо не ми каза подяволите, че ти си Джункук?

🐰RabbitKookie🐰:Защото, замисли се. Че щеше веднага да се съгласиш да излезем и нямаше да упорстваш в началото когато ти писах.

❤️MyLoveInJung🐰:Да, но после можеше да ми пишеш. Нямаш ми вяра ли?

🐰RabbitKookie🐰:Както ти самата каза, ние сме напълно непознати. Няма как да се познаваме. И няма как да си имаме вяра.

❤️MyLoveInJung🐰 :Не използвай моите камъни по моята глава. Да но все пак можеше да ми кажеш преди да дойда в Сеул. За една седмица доста се опознахме. За толкова глупава ли ме взе?

🐰RabbitKookie🐰 :Не. Не съм те взел. Ти си много умно момиче. А в такъв случай просто реши като ме видя, че само приличам на Джункук и нищо не каза и да се движиш с мен цял ден.

❤️MyLoveInJung🐰:Помислих, че нарочно не ми каза кой си. И реших да се правя, че не съм те познала. Но ти въобще нищо не каза. Сякаш съм токова тъпа или, че съм толкова лесна, че бих била с всекиго който се държи мило смен.

🐰RabbitKookie🐰 :Не е така. Реших просто да тествам нещо.Защото знаеш какви луди фенове имам. Отде да знам, че просто не се преструваш нещо и ддз. От време на време ставам параноичен.И не те мисля за такава, забога много драматизираш. И...

❤️MyLoveInJung🐰:Да но сега знаеш, че можеш да ми имаш вяра. И не съм такава. Не ме мисли, че съм лесна само защото склоних толкова бързо да се запознаем. Незнам защо го направих. Нещо просто ме тласна казвайки ми,, Направи го,,. И защо ставаш параноичен?

🐰RabbitKookie🐰 :Защото съм имал приятелки които се правеха, че са с мен заради самият мен а бяха с мен заради популярността. За да станат те популярни също . И просто почнах да се съмнявам, че мога да намеря правилната и в това, че заслужавам да бъда щастлив.

❤️MyLoveInJung🐰:Тея са били много глупави щом са били с теб заради това. Колко много изпускат. С такова сладко, мило и добро момче. Рядко се срещат такива. Радвам се, че се запознахме. И недей да говориш така всеки заслужава да бъде щастлив. А ти най много.

🐰RabbitKookie🐰:Благодаря ти много за всичко. Аз също се радвам че се срещнахме, сега осъзнавам, че съм намерил момиче, което не трябва да пускам. Рано е да ти кажа, че те обичам. Затова ❤️. Вече съм сигурен, че мога да ти имам доверие. Ти също можеш да ми имаш. Нали?

❤️MyLoveInJung🐰: А, не аз направо ти казвам, че те обичам. Мога да ти имам доверие.

🐰RabbitKookie🐰:Къде си сега? Искам да се видим.

❤️MyLoveInJung🐰:Пред CoffeShoop.

🐰RabbitKookie🐰 :Ъм къде е това?

❤️MyLoveInJung🐰:Близо до парка със статуята през който минахме. Преди да ти се ядосвам и избягам.

🐰RabbitKookie🐰 :Добре идвам. А беше ли нужно така да бягаш?Много си бърза.

❤️MyLoveInJung🐰:Съжалявам, че така избягах.

🐰RabbitKookie🐰 :Вече не ми се сърдиш нали?

❤️MyLoveInJung🐰:Да естествено. Как да ти се сърдя още?😘

🐰RabbitKookie🐰 :Ххахаха. Добре права си. 😘

🐰RabbitKookie🐰 :Но обещай, че на повече непознати няма да пишеш.

❤️MyLoveInJung🐰:Няма. Обещавам ти.

🐰RabbitKookie🐰 :Добре. Почти до кафенето съм. Я виждам те. Недей да бягаш. Да не паднеш.

❤️MyLoveInJung🐰:Няма. Ако падна нали ще ме хванеш?

🐰RabbitKookie🐰:Да естествено. Къде ме търсиш?❤️❤️❤️

❤️MyLoveInJung🐰:😘

BTS CHAT : THEIR LIFEWhere stories live. Discover now