☀️SunMan☀️: Хора, здравейте.
😱MonsterLeader😱: Трябва да ви кажем нещо много сериозно.
👽Alien👽: Кажете?
🐰RabitKookie🐰: Какво има?
🎼PianoLover🎼: Не на вас бе, идиоти!
👽Alien👽: А на кого?
🐼Mary🐼: Не обиждай в чата!
🎼PianoLover🎼: Съжалявам ❤️
🐰RabitKookie🐰: Оооооо!
💝Jessica🐰: Чонгук!
🐰RabitKookie🐰: Съжалявам 😞
💝Jessica🐰: Добро зайче!
🃏FoodJoker🍳: Да се върнем на темата!
👻JustChim👻: Говорехме на вас, читатели!
☀️SunMan☀️: Как сте? Надявам се добре. Не искаме да ви разваляме настроението, а напротив.
🃏FoodJoker🍳: Но трябва да ни изслушате.
😱MonsterLeader😱: Измина една дълга година, в която всички израстнахме и преоткрихме себе си.
😻Bo Ra😻: И открихме една нова група от хора, с които се сприятелихме, а с някои и нещо повече.
🃏FoodJoker🍳: И да се открием и да намерим такива хора беше нещо вълшебно, което не сме вярвали, че може да се случи.
✨Sun-Hee✨: Но стана. И сега сме щастливи! И се радваме на хората, които са около нас.
🎼PianoLover🎼: Не винаги това е моето нещо, но ви благодарим, че бяхте част от нашия свят.
🐼Mary🐼: И че с нетърпение очаквахте развитието ни. Вие също бяхте част от тази история. Бъдете смели и създайте ваши универсални такива.
☀️SunMan☀️: Иии аз много ви благодаря и си пригответе слънчевите очила, защото ви раздавам много слънчеви усмивки 💕
🌻Holy🌻: Надяваме се, че вие също ще продължавате все напред! И ще откриете вашата история!
👻JustChim👻: Не мога да повярвам, че за толкова време се случиха толкова много неща. Но си взехме поука от всяка грешка и всяка победа. Не забравяйте и вие да го правите! Благодаря ви 💕
🌹Mishel🌹: Благодарим ви, че останахте до самия край. Не спирайте да вървите по своя път и да живеете така, както ви е на сърце. 💕
👽Alien👽: Аз какво да кажа? Мен още ме мислят за дете! Но това не е лошо. Нека детето във вас се появява понякога. Полезно е. Благодаря ви.
😈Aleksis😈: Аз ще ви пратя в Ада, ако не сте харесали историята! 😂😂 Шегувам се. Надявам се да сте се забавлявали.
🐰RabitKookie🐰: Ех, само аз ли си останах зайче? Е, какво да се прави. Слушайте съвета на Ви и намирайте време да се забавлявате. Всеки има нужда от малко въздух и нещо лудо.
💝Jessica🐰: Благодаря ви, че проявихте интерес и бяхте част от нашето преоткриване.
😱MonsterLeader😱: И е време да благодарим на авторите, че създадоха тази невероятна история.
🐺Wolf11🌟(авторка1): Благодарим, Нам.
🐺Wolf13💫(авторка2): Надяваме се, както вие, така и нашите читатели да са се забавлявали с тази история.
🐺Wolf11🌟: Хей, читатели! Вие се забавлявахте, нали?
👽Alien👽: Разбира се, че са. Нали бях тук.
🐺Wolf13💫: Ви, кога те превърнахме в това?
😈Aleksis😈: Не бяхте вие. Аз бях.
👽Alien👽: 💜
🐺Wolf11🌟: Ясно... Е съжаляваме, че историята получи своя край, но хей горе главата.
🐺Wolf13💫: Не забравяйте, че щом сте минали един свят, има много други за откриване.
🐺Wolf11🌟: И също така ще ви издадем една тайна. Работим по още проекти. Ще отнемат време, но мисля, че с радост бихте искали да ги видите.
🐺Wolf13💫: А сега, аз не знам какво повече да допълня. Нашите герои вече са ви казали достатъчно. Но не спирайте да мечтаете.
🐺Wolf11🌟: Ето Новата Година дойде. И се надяваме вие също да преоткриете себе си!
🐺Wolf13💫: Живейте си живота и почувствайте крилата, които имате.
🐺Wolf11🌟: Време е да се сбогуваме с тази история.
👽Alien👽: Неееее 😭
🐰RabitKookie🐰: Моля ви, недейте! 😭
🐺Wolf13💫: Ще се видим пак, но в други светове.
👽Alien👽: Наистина?
🐺Wolf11🌟:Да, Тае!
🐰RabitKookie🐰: Йей!
😱MonsterLeader😱, 🃏FoodJoke🍳, 🎼PianoLover🎼, ☀️SunMan☀️, 👻JustChim👻, 👽Alien👽, 🐰RabitKookie🐰, 😻Bo Ra😻, ✨Sun-Hee✨, 🐼Mary🐼, 🌻Holy🌻, 🌹Mishel🌹, 😈Aleksis😈, 💝Jessica🐰, 🐺Wolf11🌟, 🐺Wolf13💫:
Камсахамнида! Сарангхейо! 💕💕
🎇ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА🎇
💖💖💖
STAI LEGGENDO
BTS CHAT : THEIR LIFE
UmorismoТе са световно известни звезди. Но дори и те имат обикновен живот. Започнете да четете и ще видите BTS представени в различен аспект от живота им. {Chat nicknames} 🐰RabbitKookie🐰 {Jungkook} 👽Alien👽 {V} 👻JustChim👻 {Jimin} 😱MonsterLeader😱...