🌻Xoly🌻: Ей! Хосеок, какво правиш тук? Мислех, че не харесваш страшните филми.
☀️SunMan☀️: Не, че не ги харесвам. Просто после не мога да спя. Имам много голямо въображение явно, защото сънувам как ме убиват.
🌻Xoly🌻: Ти си странен човек.
☀️SunMan☀: Ами ти Холи?
🌻Xoly🌻: Еми като теб.
☀️SunMan☀: Ахам. И този филм не си го гледала?
🌻Xoly🌻: Не, не съм. Казаха ми, че бил страшен. Ама филма е към края си, а нищо страшно не виждам.
☀️SunMan☀: Аз също не съм го гледал. Приятелката ми каза, че ефектите били добри.
🌻Xoly🌻: О, значи имаш приятелка. Не знаех!
☀️SunMan☀: Не, не! Само приятели. Тя си има гадже. При това е с приетелят ми е. Като сестра ми е.
🌻Xoly🌻: Ахам. Окей.
☀️SunMan☀: Дам. И какво викаш, че не е било страшно.
🌻Xoly🌻: Добре, има ефекти ама не е страшен. ,,Монахината,, излезе скоро. И очаквах да бъде по реалистичен, ама не е.
☀️SunMan☀: Не бил реалистичен. Много плашещо само обикаля насам натам. Да, ама ,,Заклинанието,, достатъчно, че беше зловещ и умопобъркващ. И решиха в две да ми я докарат тая. И тея ненормални сценаристи и режисьори явно за тях не било страшно и трябваше да направят началото на монахиня убита от дявол.
🌻Xoly🌻: Значи си гледал
,,Заключението,,?☀️SunMan☀: Ахам.
🌻Xoly🌻:Кои филми си гледал страшни?
☀️SunMan☀:Гледал съм ,,Тексаско клане,,. Толкова вътрешности и кръв просто отврат. По малко имаше в ,,Погрешен завой,, и в ,,Мега звяр,,
🌻Xoly🌻:Лол. Начи си гледал тея филми. Аз също. ,,Тексаско клане беше, много яко. Хаххах. На ,,Мега звяр,, на части плаках.
☀️SunMan☀️ :То как няма. Ами като си помислих, че изядоха кучето повече плаках за него от колкото за хората. Мислех за него две сцени след това. И накрая...
🌻Xoly🌻: То бе оцеляло и достигна до кораба.
☀️SunMan☀️: Хаха. Да.
☀️SunMan☀: Гледал съм също "The ring", "The grude",
"Mama" . Те са ми от любимите филми. Още ъмм "Както и горе, така и долу", "Анабел", "Гробовен Хелоуин", "Пурпурни Реки", "Първородно", "It" и още много. Ама не се сещам.🌻Xoly🌻: Аз също съм ги гледала. Любим нямам май.
☀️SunMan☀: Видяли това? Айш. Ааа. Какво е това?
🌻Xoly🌻:Споко де. Това е момичето дет е обладаха. Искаш ли да отидем на друг филм. Не страшен. Защото на мен този ми е скучен, а ти ще сънуваш кошмари. И вероятно на мен ще мрънкаш после.
☀️SunMan☀: Добре. Съгласен съм. А не се претиснявай, щях да досаждам на всички познати. На теб най-много. Хахаха!
CZYTASZ
BTS CHAT : THEIR LIFE
HumorТе са световно известни звезди. Но дори и те имат обикновен живот. Започнете да четете и ще видите BTS представени в различен аспект от живота им. {Chat nicknames} 🐰RabbitKookie🐰 {Jungkook} 👽Alien👽 {V} 👻JustChim👻 {Jimin} 😱MonsterLeader😱...