17.

195 17 0
                                    

☀️SunMan☀️: Не го очаквах... Горкият самотник аз.

👽Alien👽: Какво стана?

👻JustChim👻: Хора обяснете!

🃏FoodJoker🍳: Куки давай.

😱MonsterLeader😱: Да, аз наистина не го очаквах.

🐰RabbitKookie🐰: Значи, нали бяхме на лов...

👽Alien👽: Стига се бави.

👻JustChim👻: Казвай де.

🐰RabbitKookie🐰: Добре, добре.

Такам вървим четиримата и пред нас виждаме три много сладки момичета и една лелка.

И Намджун вика да се надпреварваме. Така се случи, че Джей-Хоуп остана без момиче, но не си хареса лелката. 😂😂

☀️SunMan☀️: Вие сте луди. Ще видите вие.

🃏FoodJoker🍳: Продължи.

🐰RabbitKookie🐰: Говорихме си с момичета, чужденки като вашите, ама без двете приличат малко на корейки. 😂

Както и да е, знаеха корейски. Нали говорим си, докато над мен не се появи огромна сянка. Погледнах нагоре и видях голям човек, висок като изполин и огромен като хълк.

😱MonsterLeader😱: Преувеличаваш.

🐰RabbitKookie🐰: Не, не преувеличавам.

След тоя грамадан, дойдоха още двама и заговарят на английски:

"Момичета, кои са тия лепки, защо висят покрай вас?!"

Едното момиче отговири "Споко, знаеш, че само теб обичам..."

Намджун пита защо не казаха, че имат приятели...

Момичето отговори  "Не бяхте попитали."

Ония ни изгледаха кръвнишки и ние решихме да да се чупим.

Вървим с наведени глави и след малко чуваме писъци. Обръщаме се и виждаме голяма тайфа момичета - луди фенки. Почнаха да ни гонят, бягахме и се скрихме зад един бар, но Хоби не можа навреме да се скрие при нас, за това се скри под дългата пола на едно момиче. Фенките продължиха, но тогава приятелят на момичето стана и хвана Хосок и му удари шамар, но на свой ред Хоби с един удар го стовари на земята. Споко никой не видя, защото разсейвахме хората, за да не го снимат и да не се замесим в скандали... Отново. Всичко беше наред, докато не излязохме и фенките ни видяха. Дойдоха и нямаше как да избягаме и подписвахме се и се снимахме.

Докато едно момиче не целуна Хоби... 😂😂 По устните.

👽Alien👽: Тогава защо викаш, че си самотник?!

👻JustChim👻: Абе глупак, защото не е ирландка.

☀️SunMan☀️: Да... Не е моята приятелка ирландката. 😩

BTS CHAT : THEIR LIFEWhere stories live. Discover now