7.

294 27 1
                                    


☀️SunMan☀️: Какво стана?! Преди малко, тъкмо заспах!

🎼PianoLover🎼: Имате ли обяснение за писъците?!

🃏FoodJoker🍳: Всички се стряскахме от шума, а вие с Джей-Хоуп сетихте се кога да спите!

😱MonsterLeader😱: Ви, Джимин... Обяснете!

👽Alien👽: Аз нали ви писах, че чувам звуци. И след миг нещо или НЯКОГО влезе в стаята и ме задърпа за кръка и ме влачеше по стълбите, после ме заключи в мазето...

👻JustChim👻: Аз също го чувах, докато някой не влезе през прозореца и не ми сложи чувал върху главата и ме завлече в мазето.

🃏FoodJoker🍳:  Тъкмо заспивах, казвайки си, че ще се успокоите, но не! Аз се изпищях, тъкмо когато сънувах кошмар, някой влезе при мен...

😱MonsterLeader😱: Някой влезе с гръм и трясък при мен и ми каза:"Идвам за теб! Бягай!" Познах кой е, и почнах да го гоня из къщата.

🃏FoodJoker🍳: Чух викове от мазето и отидох да проверя. Изкарах Джимин и Ви завързании на земята с чували на главата.

😱MonsterLeader😱: Джунгкук, искаш ли да обясниш?

🐰RabbitKookie🐰: Ъм... мии нее...

🃏FoodJoker🍳: Джеон Джунг Кук!

🐰RabbitKookie🐰: Добре, добре... Еми реших да ви направя номер и Ви беше наплашен от собствения си вид и го уплаших, но исках и Джимин да стресна да му го върна... И отидох при Джин, който ми метна бухалка. Отидох до РМ и той ме гони из цялата къща, докато не ме бутна в мазето...

☀️SunMan☀️: А защо не си ни закачил с Шуга??

🐰RabbitKookie🐰: Еми ти нищо не си ми направил. Джимин и Ви ме дразнеха цял ден и си по мислих да им скроя номер, но си помислих така минавм из стаите на  Джин и РМ и... Що да не?... И всичко приключи, заключен в мазето.

🎼PianoLover🎼: А защо не изигра и мен??

🐰RabbitKookie🐰: Хьонг мога и да те обичам, обаче ме е изстрах повече от теб, отколкото от мама Джин.

🎼PianoLover🎼: Радвам се, че си го проумял това. Но знаеш, че ако ядосаш Джин, ще стане много по-зле от колкото аз да те убивам бавно хаахха.

🐰RabbitKookie🐰: Видяхте ли?

🃏FoodJoker🍳: Ще видиш ти! Трябваше да си научиш урока, но не, нали господинчо?! Трябваше да продължиш....

😱MonsterLeader😱: Джин... Малко се вживяваш.

🃏FoodJoker🍳: Не, не е вярно ... Ето на баща си приличаш - плиткоумен и непокорен!

😱MonsterLeader😱: Какво?!

🐰RabbitKookie🐰: Мамо, но аз...

🃏FoodJoker🐰: Никакво мамо! Лека от мен!

👽Alien👽: Лека. Куки, не ти се разминало, да си знаеш!

👻JustChim👻: Гледай да си нащрек! Лека, ви.

☀️SunMan☀️: Good night.

🎼PianoLover🎼: Още ли не спите, бе?!

😱MonsterLeader😱 : Ъмм... Лека, сладки сънища дечица. Хаха...

BTS CHAT : THEIR LIFEOnde histórias criam vida. Descubra agora