Kapının açılmasının ardından ve tabiki Şırpıntı'nin sirpintilik yapmasının ardından karşımda gördüğüm kişi karşısında ağzımdan sadece dökülen söz;
"Sapik " oldu.
Sabah ki sapik bana şaşkın şaşkın bakarken söylediğim söz üzerini gözlerini devirdi.
"Hala sapik olduğumu düşündüğüne inanamıyorum. Yok ben anladım "
"Ne anladın?" dedim küçümser bir tavır ile. O da kendinden emin bir şekilde;
"Tescilli bı manyak olduğunu anladım" dedi.
Hah manyak olduğunu düşünüyomus. Bı kendisi akıllı çünkü demi. Haspam.
Ben bunları düşünürken. Şırpıntı eksik kalmadan;
"Çocuk senin manyak olduğu düşünmekte haklı hatta ilk görüşte dogru bı tespitte bulundu. Kızım sen belki kabul etmiyosun ama sen gerçekten manyaksin. Yani bunu bu yakışıklı çocuk söylüyor diye kendi düşüncem diye söylüyorum. Anliyomusun?"
"Seni yolarım Şırpıntı. Senin o agzini lazimlik yaparım Şırpıntı. Kes sesini""Noluyo ya şimdi de sirpintimi oldum. Ayrıca neden bana bakarak deil havaya bakarak konuşuyorsun. Bak işte bide sana manyak diyince kızıyosun. Harbi manyaksin."
Allah'ım ben sesli mi konuştum. Yarrabim bu sefer benim gerçekten deli olduğumu düşünüyo.
Kıpkırmızı olmuştum. Hemen konuyu değiştirmem lazımdı.
"Güneş evdemi" dedim sapığın suratına bakmadan.
"Mutfakta yemek yapıo geç"
dedi.
Sapığın suratına bakmadan ve göz temasi kurmamaya çalışarak mutfağa ilerledim.Mutfakta Güneş ocağın başında spagettileri pişiriyodu.
"Heyt hoş geldin başkan " dedi.
"Hos bulduk" demekle yetindim. Çünkü şu an aklimi kurcalayan sorular vardı.Bu sapığın Gunes'in evinde ne işi vardı. ?
Güneş bu sapığı nereden tanıyordu.?
Gunes'in akrabalarının hepsini tanımama rağmen bu salik akrabası ise bile ben neden tanımıyorum.?
"Noluyo başkan neden moralin bozuk? dedi.
Arkamı dönüp baktım o sapığın orada olup olmadığını kontrol etmek için. Kapıya yaslanmış kollarini birbirine kenetlenmiş şekilde bize bakıodu.
Konuştuklarimizi duymaması için Güneş'e doğru egildim.
" Bu kim Güneş ve neden ben tanımıyorum.?"
"Başkan sakin,makarnalari tabağa koyayım yemek yerken anlatırım. " dedi.
Söylediğine uyum sağlamaya çalıştım. Ve kafamı salladım.