seninle üç ay- 12.Bölüm

2.4K 189 31
                                    

İlk önce hikaye kapağı için  @-iLtA- 'a çok teşekkür ederim. Gerçekten çok güzel olmuş.

Ve bölüm notumu bölüm sonuna yazacağım mutlaka okuyun!

-JONGİN-

   Kyungsoo gözlerini devirerek penisimi bıraktığında pantolonumla baksırımı yukarıya çekerek kapıyı açmaya gittim.

   Kapıyı açar açmaz karşımdaki söylenmeye başlamıştı. "Kaç saatte açıyorsun?"

   Gözlerimi devirdim. Tabii ya, Taemin'den başka kim olabilir ki? "Neden geldin?"

   Gözlerini büyüttü. "Nedense kendimi, istemiyormuşum gibi hissediyorum."

   "Uygun bir zaman değil Tae. Daha sonra gel."

   Güldü. "Duyan da tam seks yapıyorken geldim zannedecek." Bakışları bel altıma kaydığında gözleri içerideki baykuşunkilerle aynı boyuta gelmişti. "Aman Tanrım! Küçük Jongin havalanmış. Doğru söyle, tam porno izlerken geldim, değil mi?"

   Belime dolanan ellerle irkildim. Yanıma döndüğümde Kyungsoo'nun gülümseyerek bana baktığını gördüm. Ayrıca hiç, 'Ben biraz önce sevişiyordum.' havası yoktu üzerinde. Tekrar Taemin'e döndü. "Hayır, biraz önce ön sevişmemizi yapıyorduk."

   Taemin'in gözleri daha da büyüdü. "İnanamıyorum! Jongin seks yapmak üzereymiş!" Sonra aklına bir şey gelmiş gibi duraksadı. "Bekle bir dakika bu çocuk reşit gibi gözükmüyor. Jongin bana doğruyu söyle, boş zamanlarında insanları evine çağırıp onalara tecavüz ediyorsun değil mi? Hem de liseli çocuklara? Ah, Tanrım! Kuzenim sübyancı bir tecavüzcü!!"

   Gözlerimi devirdim her zamanki yaygaracı Taemin işte. "Kimseye tecavüz ettiğim falan yok. Ayrıca sübyancı da DEĞİLİM."

   Kyungsoo'nun gülerek "Yirmi iki yaşındayım." dediğini duydum.

   Taemin gözlerini daha da büyüterek Kyungsoo'ya yaklaştı. "Gerçekten mi? Ufak bir çocuk gibi gözüküyorsun." Yanaklarını sıktı. "Jongin, ben de böyle bir sevgili istiyorum."

   Kyungsoo gülerek Taemin'in ellerini ittirdi. "İçeri girmek ister misin?" Resmen kendi evi gibi davranıyordu.

   "Sorun olmaz mı? İsterseniz işinize devam edebilirsiniz." Bana kaş göz işareti yaptığında içimde gözlerini oymak için büyük bir istek belirdi. 

   Evet, gidersen çok hoş olur Taemin. Kaldığımız yerden devam etmek istiyorum. 

   Kyungsoo gülümseyerek bana baktı. Sonra tekrar Tae'ye döndü. "Benim için sorun yok. Jongin için de olacağını sanmıyorum."

   Tabii, bunu gel de önümdeki şişliğe anlat.

-TAO-

   Luhan'la tanıştığımız parka geldiğimde Luhan'ı o günkü bankta otururken buldum. Yanına geldiğimde buruk bir şekilde gülümsedi ve oturmam için yana kaydı. 

   Oturdum. "Ne yapacağız?"

   Dudaklarını büzdü. "Bilmiyorum."

   Tuhaf davranıyordu. Tamam, belki de onu çok fazla tanımıyordum ve evet, sadece bir kere görüşmüştük ama yine de tuhaf davrandığını söyleyebilirdim. "Bir sorun mu var?"

seninle üç ayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin