Not: bu benim ilk yaoi ficim. Umarım beğenirsiniz. Fotoğraftan da anlayacağınız üzere ana çift Kaisoo. Yan çiftleri siz belirliyorsunuz. Ayrıca fici çoğunlukla Kyungsoo'nun ağzından yazacağım ama arada farklılık yapmayı da düşünüyorum.
Merhaba, ben Kyungsoo. Do Kyungsoo. Dört yıldır Amerika'da yaşıyorum. Bir nişanlım var. Erkek... Evet biliyorum, ben de erkeğim o da erkek. Ve evet, ben bir gayim.
Gay olduğumu ilk 12 yaşımda anlamıştım. Beden eğitimi öğretmenim erkekti. Bir gün soyunma odasına belinde havluyla girmişti. Soyunma odasında sadece ben vardım. İşte o zaman, beden eğitimi öğretmenimi yarı çıplak, karın kasları tamamen ortadayken gördüğümde içime girmesinin nasıl bir his olacağını merak etmiştim. Zavallı adam benim art niyetli düşüncelerimden bir haber belindeki havluyu çıkartıp giyinmeye başlamıştı. Tabii benim o zamanlar ufacık olan penisim de havalanmaya. Her neyse, işte o günden beri erkeklerden hoşlanıyorum.
Nişanlımdan bahsetmem gerekirse, o Amerikalı zenginlerden. Aslında ona karşı romantik hislerim yok. Amerika'ya geldiğimden beri arkadaşız. Bana evlenme teklif etti. Normalde tek eşliliğe karşıyım ama hayatım boyunca ilk defa birini mutlu etmek isteyerek teklifini kabul ettim. Hem arada kaçamak yapmama da izin veriyor.
Her şey buraya kadar çok güzel. Ta ki doktorum bana üç aylık ömrüm kaldığını söyleyene kadar. Tanrı aşkına, daha 22 yaşımdayım! Hem de hastalığım, beş yıl önce abimin ölümüne yol açan hastalıkmış. Ne ironik ama. Doktor aslında bana, ameliyat olursam yüzde on ihtimalle yaşama şansım olduğunu söyledi. Abime de aynısını söylemişlerdi. Tabii biz de inanmıştık. Sonuç; abim ameliyatın başarısız geçmesi yüzünden ölmüştü. Tabii ben de yıkılmıştım.
Kısaca aynı hatayı tekrarlamayı düşünmüyorum. Bu yüzden nişanlımdan ayrılıp Kore'ye geri dönüyorum. Son üç ayımı Kore'de geçireceğim. Ayrıca eşyalarımı toplarken on altı yaşındayken yaptığım listeyi buldum. "ÖLMEDEN ÖNCE YAPILMASI GEREKEN 100 ŞEY" listesi. Listenin çoğu cinsellikten oluşuyordu -malum ergenlik döneminde yapmıştım listeyi.- ve ben çoğunu çoktan yapmıştım. Ama ben, Kore'de geçireceğim üç ay içerisinde bu listeyi en baştan başlayarak tamamlayacağım. En azından 99 maddesini yapacağım. 100. maddeyi yapmama imkân yok. Sonuçta kim ölmek üzereyken aşık olur ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seninle üç ay
Fanfichikaye yaoi olup exo ve birçok k-pop grubunu içermektedir. Yorum ve votelerinizi bekliyorum ^^