Møde..

847 23 1
                                    

Josefines synsvinkel

"Giv mig den tilbage" min kæreste Luke havde taget min taske, jeg havde tralvt da jeg skulle nå til et møde. Her er lidt om mig selv.. Jeg er ret høj, brunt bølget hår som går lige til under brystet. Jeg har blå øjne og middel solbrun hud. Jeg hedder Josefine, men bliver kldt for Jose eller Jos af alle. Mine bedste venner hedder Sofie, MIchael, Calum, Ashton og min kæreste Luke. Jeg bor i London i England(5sos bor også i London). Jeg er 20 år, og er lige flyttet i min ejen lejlighed. Jeg er en ret kendt model, og skal snart nå et møde om et nyt photo shoot. "Luke, vi kan mødes i morgen, det er et vigtigt møde!" sagde jeg bestemt. "Okay så, vi ses smukke" han kyssede mig, og endelig gav han min taske. Luke var gået, det eneste jeg manglede, var et nyt lag af min røde læbestift, og så var jeg på vej. Mit tøj var et par slidte cowboy shorts og hvid stram crop top, mine sorte vans og mit hår var sat op i en rodet knold. Hvis det skulle ske at blive lidt koldt, tog jeg en ternet skjorte og snoede den omkring livet på mig. Min Make Up var røde læber, og naturlig eye liner som der vingede en lille smule.

*******

Da jeg holdte på parkerings pladsen, var der en stor sort bil. Jeg tænkte ikke videre over det, men skyndte mig ind, og satte mig på en stol som havde mit navn på. Vi var her alle sammen nu, jeg sad ved siden af min chef Erik og en fremmed dame. Vi begyndte at snakke om alt muligt. Denne gang skulle jeg være model for en parfume, til en slags reklame for parfumen. Jeg havde ingen idé om hvem der havde lavet parfumen, men jeg tænkte at det nok bare var Gucci eller Hugo Boss. Der blev banket på døren, og ind kom en lidt stor man han lignede en vagt eller noget lignede. Bag ham gik fem ret lækre drenge, som så til at være på min alder. Da jeg rigtigt kunne se dem, gik det op for mig at det var One Direction. Jeg var ikke en fan, men lidt havde man da hørt om dem. Desatte sig for bord enden, og kiggede rundt og smilte rundt. Jeg kunne ikke lade vær med at kigge på drengen med det blonde hår..STOP JOSE DU HAR EN DEJLIG KÆRESTE SOM DU SKAL SE IMORGEN... "Som i nok alle kan se, er det One Directions parfume som snart kommer, som vi skal få taget nogle billeder til" sagde Erik. " Nå drenge i vil nok gerne vide hvem i skal fotograferes med" sagde Erik. Alle drengene nikkede ivrigt. "Det kunne være meget rart, haha" sagde drengen med meget mørkt hår og en masse tatoveringer. "I må undskylde vi ikke har præsenteret os selv, jeg er Louis det her er Zayn, Liam, Harry og den blonde er Niall". Niall, Niall... "Godt så drenge, det er Josefine her som sidder ved siden af mig, som i skal have taget billeder med" sagde Erik uden at kigge på mig. "Er det den ældre rød hårede eller den lækre unge dame?" sagde Niall, jeg begyndte at rødme. Hvorfor rødmer jeg? Stop med det Jos! De andre begyndte at fnise lidt, over hans kommentar. "Det er den såkaldte 'lækre unge dame'" sagde Erik. "Fortæl lidt om dig selv" sagde Harry, med hans flirtende smil. "Okay såå, jeg hedder Josefine men bare kald mig for Jose eller Jos" "Jeg er 20 år og bor her i London, jeg har været model i..øhh jeg tror det er ca. fem år nu." Derefter fortalte drengene lidt om parfumen, og dem selv.

********

Mødet var nu slut og jeg var på vej hjem, da mit navn blev råbt. Jeg vendte mig om og så Niall. "Hvilken dag var det photo shootet var?" Jeg grinte lidt af hans kommentar. "I over morgen", "Okay tak, men det var ikke det jeg rigtig ville spørge dig om.. Jeg tænkte på om jeg kunne få dit nummer? Hvis det er okay med dig" Der blev stille et stykke tid, da jeg kom i tanke om at jeg skulle svare ham. "Ja, selvfølgelig må du det" røg det ud af mig. Vi fik hinandens numre, og krammede farvel.

Jeg gik i seng med det samme, jeg var meget træt efter mødet. Det havde været en god og spændende dag.

*************************************

Hejsa!

Jeg håber at i kunne lide dette korte kapitel, skriv gerne hvad i synes om denne fanfiction indtil videre. Jeg lover at den bliver bedre når jeg rigtig kommer igang i den, det er den første bog jeg skriver:-)

-Amalie

Wherever you are | 5sos & 1DWhere stories live. Discover now