,,Dobře, takže pro začátek musíme vyřešit, co s vámi." rozhodl Steve a pohlédl na naši group. ,,Je to blbý, nemaj žádný vybavení," přitakal Tony. Panda na něj zmateně pohlédla a on ji s veselým úsměvem poplácal po zádech. ,,Nechcem, aby nám vás někdo zastřelil při první příležitosti," objasnil.
,,Počkat... Cože?" nechtěla věřit svým uším Sis. ,,Vy nás vezmete s sebou??" Zapištěla jsem radostí a začala poskakovat jako Pinkie Pie po osmi pivech. Teda, to už by asi moc neposkakovala, no... Ale to je jedno! Thor se zachechtal. ,,A co jste čekali, že vás necháme samotné zde v těch troskách?" zakroutil hlavou.
,,No, to asi úplně ne... Ale do háje, teďka budete zachraňovat planetu a AAAAAAAAAAAAAAA!" chytil v půlce věty Lucy pištící záchvat a tak nedořekla. Loki se zasmál. ,,Celou planetu, jo?" odfrkl si. ,,To je vlastně moje první akce, kdy se vám budu snažit pomoct," dodal po chvíli přemýšlení směrem k Avengers.
,,No já si myslím, že nám pomůžeš!" probodla ho Tasha pohledem. Loki nasadil výraz prosícího štěňátka. ,,A když vám pomůžu Zemi zachránit... Můžu kousek ovládnout? Jenom kousek, pjošíííím..." zakňoural a všichni vybuchli smíchy. Naše group jako jeden rychle zvedla ruce. ,,Se hlásíme jako dobrovolníci," zařehtala se Aria.
,,No fajn, vy dobrovolníci, ale pořád tu máme malý problém s tím, že pokud se něco semele - a semele -, tak Loki bude moct vládnout maximálně na hřbitově," vrátil se k původní problematice Clint. ,,Je proslavený kradením království svým sourozencům," rýpl si Thor. Loki se zašklebil a vyvolali tak další vlnu chechotu.
,,No, máme tam pár náhradních neprůstřelných vest univerzální velikosti," trhl Bruce palcem k letadlu. ,,Paráda. Jenže se jaksi nemají čím bránit." zamračil se Steve starostlivě. ,,Maximálně tak ultrazvukovým pištěním a tokem pubertálních řečí o tom, jak jste boží. Jedno způsobuje krvácení z uší... To druhý zvracení a touhu umřít." shrnula Sis naše schopnosti.
,,Hele, o pistolích ani nepřemýšlejte, s mou šikovností bych trefila tak možná vlastní nohu," zašermovala jsem rukama. ,,Já bych ji možná zvládla. Taťka mě učil střílet ze vzduchovky," zvedla Aria ruku v rozpacích. ,,Mě taky!" přidala se Panda. ,,Dvě máme vyřešený, Tasha vám dá jednu z jejích rychlolekcí. To se pak naučíš, i když nechceš." zazubil se Tony.
,,Tak jo, a co tyhle tři," pohlédl na nás Clint. ,,No... Tak to bude těžký. Můžu jako zbraň použít Steva?" zeptala se Sis. Všichni se opět rozesmáli. ,,Mohl bych vám nechat poslat pár hračiček z mojí dílny. Mám tam pár zajímavých prototypů, něco by vám určitě mohlo sednout," navrhl Tony a pak už promluvil k Jarvisovi: ,,Jarvisi, pošli mi sem pár těch nových prototypů, na kterých jsem pracoval. Typuju E-48, S-27 a třeba... R-15. Jo, to by šlo."
Náhle se ozval podivný praskavý zvuk a vedle mě, Lucy a Sis se objevil divnej prskající ovál. Najednou z něj vypadl chlápek v červeném plášti, zakopl o větev, přišlápl si lem a spadl přímo na Sis. ,,Přišel jsem vyje- Sakra, špatná dimenze!" zaklel a začal se sbírat ze země a mé kamarádky. Ta se mu pověsila kolem krku.
,,Doktor Straaaaaaangee!" zapištěla vzrušeně a místo očí jí zablikala srdíčka. Steve si toho muže prohlédl nanejvýš nepřátelským pohledem. Stephen si však dívku z krku jemně sundal - pláštík ji žárlivě odsunul o půl metru dál - a nervózně stiskl rty. ,,Moc se omlouvám, nechtěl jsem vám sem takhle vpadnout." prohlásil omluvně. ,,Hned zase půjdu," otočil se a začal máchat rukama ve vzduchu.
,,Co to dělá?" zamumlal zamračeně Thor. Ostatní Avengers na doktora Strange mlčky zírali a Loki hledal vhodný strom, který by po něm hodil. ,,Vyvolává Křemílka a Vochomůrku," prohlásila jsem hlubokým, rádoby duchařským hlasem a tajemně zamávala dlaněmi ve vzduchu tak jako on. Následně mě to koplo na Bifrost.
,,Co to u všech marmelád-" zahuhlala jsem šokovaně. Heimdall na mě mlčky zíral, vypadal naštvaný, že mu beru práci. Než mě stihl probodnout tím super mečíkem, ocitla jsem se v aréně. Okolo řvaly masy lidí a jiných divných bytostí a opodál na mě třeštil čtyři oči modrobílý lev velikosti náklaďáku a vyděšeně se tvářící chlápek s počmáraným obličejem.
,,No ty vole! Já chci zpátky!" vyjekla jsem, když se po mě oba s řevem rozběhli. Hop, a stála jsem zpátky na mýtině. Opět na mě všichni zírali. Stephenovi plandala brada níž, než ten lítací pláštík. Začala jsem se sfetovaně smát. ,,Hehehe! Tohle mě baví! Kam dál...? Hu, už vím! Vzhůru na Stark Tower!"
Následně se do mě opřel prudký nápor studeného vichru. ,,Takhle vzhůru jsem nemyslela!" zaječela jsem, protože jsem se ocitla na střeše mrakodrapu. Jestli to o mě ještě nevíte, nesnáším výšky, bodavý hmyz a masy lidí. Dvojím už jsem si prošla. ,,To mě rovnou můžeš hodit k Ant-man and Wasp- ANI TO NEZKOUŠEJ!!!" zařvala jsem, když se přede mnou objevil mlhavý obrys těch dvou. ,,Chci zpátky za ostatními!" přikázala jsem a drkotala zuby. Bum, a byla jsem zase ve starém známém lese.
,,No ty vole, co to bylo?! A ne, Steve, nebudu mluvit slušně!" zarazila jsem gestem nadechujícího se seniora a předklonila se. Motala se mi hlava, takže jsem se opřela o Lokiho vedle. Tohle za to stálo, musela jsem uznat, když mě jemně podepřel. ,,Jsi v pohodě?" zeptala se starostlivě Lucy. ,,Ne?" zasípala jsem, ale chabě se pousmála.
,,Chuch, právě jsem prolezla tři dost hustý místa, přičemž u všech jsem málem chytla infarkt," sdělila jsem jim na tázavé pohledy. ,,Kdes byla?" zajímal se Stephen a promnul si prsty jedné klepající se ruky. ,,Bifrost - Heimdall vypadal naštvaně, že mu beru práci, pak ta drsná aréna - no vy dva víte," ukázala jsem na Thora a Bruceho. Nervózně se zazubili. ,,A vršek Stark Tower. No do háje."
,,Jak jsi to sakra udělala?" vyhrkla Panda. ,,Jó, to by mě taky zajímalo." Pomalu jsem se narovnala. Dobrý. Všichni si mě měřili pochybovačnými pohledy. Pak Clint pomalu zvedl ruku.
,,Já mám teorii," prohlásil a upřeně mě pozoroval. To červenání jsem se snažila svést na vítr na vršku Stark Toweru.
Chuchuchůůů konečně nová kapitola!
Takže je tu slibovaný Doctor Strange a podivný věcičky, co se dějí s Altair! Máte taky teorie jako Clint? XD
ČTEŠ
Avengers v ČR [FF]
FanfictionI superhrdinové potřebují trochu klidu, nebo ne? Neustálé návaly fanynek na Stark Tower už elitní tým podivínů - pardon, spasitelů světa - celkem unavují. Jednoho krásného večera tedy Tony vytáhne soukromé letadýlko a pod rouškou znečištěného ovzduš...