Tony zaletěl do nejbližšího města a nakoupil základní potraviny. Uvařili jsme si čaj a klidně povídali. Za chvíli se rozhovor rozdělil na několik skupinek. Zaujala mě ta, ve které Loki se Stevem a Clintem řešili bojovou taktiku. Nastražila jsem uši.
,,No, mě přijde jako blbost házet svou jedinou zbraní," podotkl Loki a ukázal na Stevův štít. Clint vytáhl obočí. ,,Vždyť to sám děláš, ty pako," zasmál se a Loki se uchechtl. ,,Jo, jenže já mám vždycky dýku v záloze. Kdežto Steve má jenom ten štít a když ho hodíš, jsi v háji. Pamatuješ ještě na to Německo? Hodils to po mě, já ho odrazil a na chvíli tě vyřadil."
,,Jo, jenže pak jsem ti vrazil pěstí," podotkl Steve s klidem a trojice se rozesmála. ,,To je taky možnost," uznal Loki a hltl si čaje. Tak tyhle konverzace vážně stojí za to. Po chvíli se k nim přidal ještě Tony a rozhovor se stále motal okolo děje v Německu, tentokrát ohledně dramatických příchodů.
,,Tys tam prostě nemohl přijít normálně," štouchl Loki do Tonyho. Clint se zase rozesmál na celé kolo. ,,Říká chlápek, kterej cestou zbavil jednoho staříka oka, vyděsil bandu lidí k smrti a donutil je všechny pokleknout?" Další výbuch smíchu. Ach jo, já je miluju.
Za chvíli vedle mě sedl Stephen. No aspoň že neleze za Sis, to by se nám tu rozpoutala Civil War v bleděmodrým. ,,Hele, a dokáže ten přívěšek napodobit i moc třeba... Kamenů nekonečna?" zajímal se. Pokrčila jsem rameny a pak křikla: ,,Hey, lidi? Myslíte, že můžu kopčit i šutry ležatý osmičky?"
,,To by byla sakra madžik věcička," pokývala hlavou Panda. ,,To teda. Tak to vyzkoušej!" hecovala mě Aria a po chvilce se k ní přidala Lucy. ,,Fajn, fajn... Jakej zkusíme první?" nechala jsem se strhnout se širokým úsměvem. Loki zvedl ruku jako ve škole. ,,Kámen mysli!" vyhrkl dychtivě a ozvalo se sborové sténání.
,,No, ten je z nich tak nějak nejbezpečnější, ne?" souhlasil nakonec Steve. ,,Se hlásím dobrovolně, už mám zkušenosti," zvedl se se smíchem Clint. ,,Kdyžtak Tasha zase provede kognitivní rekalibraci," uchechtl se a střelil po smějící se rudovlásce pohledem. Loki nechápavě svraštil čelo. ,,Co to je?" zajímal se. ,,Mrdne mě po hlavě," vysvětlil stručně střelec a rozpoutal další záchvat smíchu.
Vyskočila jsem na nohy. ,,OK, tak jo." zhluboka jsem se nadechla a šťouchla Clinta do hrudi. Nic. Šťouchla jsem znova, důkladněji. Pořád se na mě povzbudivě tlemil. Začala jsem ho silně bodat tím prstem do hrudi. Tony s Lokim si vyměnili potutelné pohledy a snažili se nevyprsknout. Střelec zasípal smíchy. ,,To šíleně lechtá," vyrazil ze sebe a ozvala se vlna řehotu.
,,Tak nic, na šutry ležatý osmičky to nefunguje," rozhodila jsem rukama a zase se posadila. ,,Nebo si Legolas taky strčil do hrudi reaktor," pokrčil Tony nevinně rameny. ,,No ukazovat vám to nebudu," bránil se se smíchem Clint a upil čaje.
Zavládlo družné ticho. Nad hlavou se nám rozprostírala obloha, planoucí sytě růžovou a oranžovou barvou západu slunce. Zasněně jsem si lehla na záda a zakoukala se do ní. Mezi modrozlatými mraky už vykukovaly první hvězdy. Oheň tiše praskal a vyhazoval do vzduchu hrsti oranžových uhlíků.
,,Jak na táboře," pozdechla spokojeně Sis, spočívající hlavou ve Stevově klíně. Pohrával si s pramínky jejích vlasů, které se rozlezly v okruhu půl metru od jeho nohou a nabalovaly na sebe smetí. Takový ty dívčí problémy. ,,Jo, představ si nás jako vedoucí," zasmál se Bruce. ,,Heh, už to vidím. Děcka, pevnou obuv! A ponožky! Jinak se naštvu!" napodobila Hulkovo vrčení Aria.
,,A když by už nebyly nápady na hry, Thor by hodil Mjolnir do lesa a slíbil tatranku tomu, kdo ji přinese." rozvíjela Panda dál téma. ,,To teda. A Loki by vyhlásil hromadné zavazování tkaniček na nástupech." zasmála se tiše Lucy. ,,Samozřejmě jen kvůli tomu, abysme věděli, že je mají všichni pořádně utažený," zatvářil se seriózně černovlasý bůh a culil se.
Povídali jsme si asi do jedenácti, dokud se Tony rázně neplácl do stehen. ,,Tak fajn, bando. Tohle byl těžkej den. Vyhlašuju večerku." prohlásil. Panda souhlasně zazívala. Postupně jsme vlezli do našeho přístřešku. Rozeskládali jsme se vevnitř, já byla vlevo vzadu v rohu, a Loki ohniště prostě zmrazil.
Přede mnou si ustlali Clint a Thor. Lepší noční bodyguardy jsem si snad nemohla přát. Měli jsme ale menší problém, a sice s přikrývkami. V letadle bylo pět dek. Jednu si tedy vzali Steve a Sis, druhou dostali Bruce a Tasha. Třetí si pro sebe nárokoval Tony a pod čtvrtou se vmáčkly Aria a Lucy. Panda si pátou přitiskla k tělu a začala prskat Můůůj milášek na každého, kdo ji chtěl vzít.
V očích mi zablikaly hvězdičky a pár jednorožců na Bifrostu, když Thor z ramen shodil plášť a přikryl mě s ním. Zabořila jsem do měkké rudé látky nos a zachumlala se do klubíčka. ,,A já nedostanu?" nasadil Clint výraz smutného štěňátka. ,,Pfff," odfrkla jsem si a dovolila, ať se přikryje taky.
Stephena jeho pláštík ochranitelsky objal a zabalil se kolem něj. Takovou peřinu bych taky chtěla. ,,Jestli někdo z vás chrápe, propíchnu ho Špízem," ozvala se Sis. Naštěstí všichni potvrdili, že nechrápou. Thor a Loki zůstali bez přikrývek, ale ani jeden nevypadal, že by jim to nějak zvlášť vadilo. Za chvíli už ustalo šustění a šoupání, jak ostatní hledali pohodlnou pozici na poměrně tvrdé podložce, a rozhodilo se noční ticho.
Naslouchala jsem cvrkání cvrčků, jednou rukou k sobě tiskla Wolfíka a v druhé svírala Meserati. Nejspíš jsem si to jen namlouvala, ale slabě mě hřál do dlaně. Ozvalo se rozespalé brumlání a Clint se ve spánku přetočil ke mě. Přehodil přese mě ruku, asi si mě spletl s vlastní manželkou. Neprotestovala jsem a schoulila se, přitištěná na jeho hruď.
Omlouvám se, že mi tak trvalo, než jsem napsala novou kapitolu :/
No, měla jsem velkolepé plány s doděláním YT, ale... Spááááát XD Momentálně jsem u babičky, ale třeba zítra cestou domů stihnu dotvořit alespoň pár kapitol XD
ČTEŠ
Avengers v ČR [FF]
FanfictionI superhrdinové potřebují trochu klidu, nebo ne? Neustálé návaly fanynek na Stark Tower už elitní tým podivínů - pardon, spasitelů světa - celkem unavují. Jednoho krásného večera tedy Tony vytáhne soukromé letadýlko a pod rouškou znečištěného ovzduš...