18. Helikoptéra z pásovce a chobotničková pizza

898 96 21
                                    

,,Pojďte, adventure! Půjdem do nejzapadlejší restaurace, co najdeme!" podnítila nás Panda nadšeně. Nikdo neprotestoval ani nic nenamítal, a tak jsme po půl hodině hledání našli něco, co zvenčí vypadalo jako opuštěné veřejné záchody. Prostě úzké omlácené dveře - teda, vlastně už jenom rám, ty dveře totiž asi někdo ukradl. Vevnitř byla totální darkness, nic jsme neviděli.

,,Bingo," broukl Loki a vešel dovnitř první. Následně urychleně vylezl zpátky a strčil tam Tonyho, ať svítí. Tony tedy počkal, než ho obalí jeho osobní alobal - pardon, Iron Man - a pak rozsvítil všechno, co na něm šlo. Měli jsme tedy takovou naši modrou lampičku.

Po patnácti minutách mlácení poslepu do zdí se Arie podařilo praštit do vypínače a místnost zalilo světlo z žárovky osaměle trčící od stropu. Poblikávala z posledního, Thor jí tedy ve svícení trochu pomohl bleskem.

V maličké místnosti jsme se tak tak natěsnali k velkému stolu, který jsme složili ze všech, co tu byly, a to se ještě Péťa musel posadit na strop, Sis na Steva a Stephen holt musel sedět ve vzduchu. Čekali jsme, jestli někdo přijde, nic se však nedělo.

Po další čtvrthodině strávené čekáním Thor ztratil trpělivost. ,,Hola hej, hospodo! Žije to tu, pro všechny Norny?!?!" zahulákal, až ze stropu spadlo několik pavouků, se kterými si Peter zrovna navazoval přátelské vztahy. Ozvaly se rychlé kroky a vystrašené blekotání a pak se vzadu z koutku vynořil maličký plešatý mužík.

Začal něco překotně drmolit nějakou cizí řečí. ,,Jarve? Co to mele?" zeptal se otráveně Tony. ,,Pokud mluví italsky, je velice rád, že tu má po dlouhé době hosty a ptá se, co si dáme. Pokud mongolsky, chce helikoptéru z vařeného masa čerstvě narozeného pásovce." odpověděl program. ,,Tak doufejme, že je to Ital." vzdechla Tasha. ,,Dokáže se tu s ním někdo domluvit?"

Než Tony stačil nastavit překladač, už jsem si vzpomněla na Wandu, díky čemuž jsem zjistila, kdo chce jakou, a spustila. ,,Sei pizza margarita, cinque pizza quatro formaggi, duo hawaii e duo salami." objednala jsem. Koukali na mě jak na Marii Terezii v neoprenu.

,,Ty umíš italsky?" podivil se Clint překvapeně. Ušklíbla jsem se. ,,Umím počítat do deseti a vyslovit názvy pizzy. Takže jo." ,,Zapomněla jsi na ty pizzy, co máme slíbené za výhru sázky," připomněl ukřivděně Peter. ,,Sorry, no." zašklebila jsem se. Chlapík si nervózně promnul ruce. ,,Sì, sì. Aspetta un minuto," požádal nás. Stále visel pohledem na Buckyho ruce, dokud na něj dotyčný nezavrčel a Ital sebou trhl.

,,Un minuto," zopakoval a odspěchal zpátky dolů, odkud přišel. ,,Divnej chlap," prohlásil Stephen, jen tak si levitující ve vzduchu. Lucy mávla rukou. ,,Ale pizza bude. I když pochybuju, že dělá jinou, než sýrovou," zašklebila se. ,,Je to quattro formaggi," opravila jsem ji puntičkářsky a ona zakoulela očima. ,,No vždyť jo," odfoukla si.

Jenže chlap nešel a nešel. Po půl hodině nám to začalo být divné, tak jsme na něj zavolali. Žádná odpověď. Rozhodli jsme se vyčkat, ale po dalších deseti minutách se stále nic nedělo. ,,Um..." ozval se najednou Péťa. Ukázal nám předloktí, chloupky zježené. Bucky pomalu vstal. ,,Jdu mu připomenout, že jsme si objednali," prohlásil hrozivým hlasem a rychlým krokem vyrazil ke schodům, kde Ital zmizel.

Náhle se ozval dupot a štěkání pistolí. Steve nás rychle strčil pod stůl a vytáhl štít. Bucky uskočil, vrhl se na podlahu a co mohl, kryl se levou rukou. Panda zaječela leknutím, zatímco Tasha ostřelhbitě vytáhla pistole a střelbu opětovala. A Bruce nám šel dělat pod stůl společnost, protože v tomhle mini prostoru by bylo čiré šílenství proměnit se.

Pak se ozvalo zachroptění a přidušené výkřiky. Opatrně jsem vykoukla. Tony právě sestřelil jednu ze tří postav v černém oblečení se zelenými chobotničkami na hrudi a s jakýmisi střelnými tentonc věcičkami. Druhou Peter slepil pavučinami a Stephen kokon vhodil do jiné dimenze. Po třetím z nich chtěl skočit Loki, ale Bucky ho předběhl.

Popadl muže za krk a udělal s ním slušnou díru do už tak omlácené omítky. A znovu. A znovu. U toho se tvářil, jakoby tohle prováděl každé ráno před snídaní, otočil se k nám a normálně si s námi začal povídat.
,,Oni mi prostě musí kazit život, i když jsem na dovolený," zavrtěl nechápavě hlavou. Hydrant přidušeně zachroptěl s nosem na kaši.

Z podzemí vyběhla další skupinka a okamžitě začala střílet na Buckyho, který s ksichtem jejich kolegy právě sundával omítku. Použil ho jako štít a pak ho po nich hodil. Thor dalšího usmažil bleskem a Loki jich několik zmrazil se slovy ,,Tomu se říká KARMA, hoši!!!"

,,Tak dostaneme sakra už tu pizzu?!" zavztekal se Steve. ,,Jako nepamatuju si, že bysme objednávali chobotnicovou," zakroutil hlavou Clint a dalšímu prostřelil hrdlo. ,,Víš jistě, že tvá znalost italštiny je opravdu tak dobrá?" uchechtl se ke mě Tony. Pokrčila jsem rameny. ,,Možná to byl přece jen Mongol."

Pak se ozvalo Ariino pištění. Jeden z Hydrantů ji lapl za tričko a rychle táhl ke schodům dolů. ,,Nešahej mi na kámoše!" zavrčela Sis a než se agent vzpamatoval, umřel celkem stupidním způsobem - hrdlo propíchnuté elektrickým Špízem od třináctileté puberťačky.

Sis šokovaně vykulila oči, když Hydrant zachroptěl, zvláčněl a skácel se k zemi. Aria od mrtvoly rychle zacouvala pryč a v děsu si zakrývala ústa. Panda rychle vyskočila zpod stolu a stáhla si zpátky. ,,Pššš, neboj, Sis, v klidu, Ario. Už je to dobré. Nedívejte se tam," jaly jsme se je konejšit. ,,Já... Já ho zabila," špitla nechápavě Sis.

,,A patřilo mu to, svini hydrantský! Vzchopte se tam pod tím stolem a pojďte se zapojit!" okřikl nás drsně Bucky. Ukořistil jednu z nepřátelských pistolí, ale tlačili ho ze dvou stran, když blokoval schody. Lucy po něm střelila káravým pohledem, ale Sis i Aria se překvapivě uklidnily a poslechly ho. Aktivovala jsem Asasíny a nabila. ,,Jdeme si trochu pohrát," zazubila jsem se a sama sebe nepoznávala. Když se k zemi skácel první mrtvý, pocítila jsem podivné primitivní až zvířecí uspokojení.





Noooo konečně jsem vydala kapitolu -_-

Omlouvám se, že mi to tak trvalo. Jen na mě neposílejte chobotničky (stejně je postřílím XD).

Avengers v ČR [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat