"Hadi Matu daha sert! ah... ah... ah... Matu seni tatlı şeytan sakın içime yapayım deme. Aferin aynen öyle peçeteye yap Hahha hahaha-ha gıdıklama beni şaşkoloz. Huh! Terledim, ben bir mutfağa gidip içicek soğuk bir şeyler bakacam sakın kaybolayım deme mmmuuah. AAAAAAAAAAAAAA İMDAAAAAAAAT!!!" ve uyanır Matuhan...
Matuhan genelde yalnız takılan biriydi. Pek takıldığı kimse olmazdı. Aslında yakışıklı ve karizmatik birisiydi. Fakat talih, ne kızlar konusunda ne de arkadaş edinme konusunda ondan yana olmamıştı. Matuhan'nın iki arkadaşı vardı. Bunlardan biri Olcay, diğeri ise Cenk'di. Matuhan derslerinde de başarılı sayılmazdı. Sebebi aslında basitti, Matuhan okumakta olduğu İşletme bölümünden de, Ergazi Üniversitesinden de memnun değildi. O'nun için okulun sosyal yapısı, resmen çöplüktü. Ne oyun oynayan vardı ne de fantastik kitap okuyan... Odun gibi gelmiş, odun gibi gidiyorlardı tüm Ergazi üniversitesi öğrencileri Matuhan için.
Cenk Matuhan'ı aradı ve dedi ki :
- "Hey Matu naber?"
+ "İyidir Cenk ne olsun moruq koşturuyoruz işte biliyorsun kabuslar falan ( son derece karamsar bir ruh hali ile) senden naber?"
- "Aynı be kanka bak ne diyeceğim. Sen bayadır takılmıyorsun bizle acaba bir olay mı var bilmediğimiz?"
+ "Dostum bilmiyorum açıkçası... Kaç gündür ne evden çıkasım var ne de bir şeyler yapasım. Hem biliyorsun kabuslar görmeye başladım son bir kaç gündür. Başta iyi başlıyor bir kızla sex yapıyoruz ama sonrası..."
- "Hey hey hey tamam bak ne diyeceğim istersen Eclis'e gel. Biraz takılır, sohbet ederiz hem belirli mi olur belki sana kız yaparız ha ?"
+ "Peki moruq öyle olsun kaçta çıkalım dersin, sana öğlen 2 uygun mu?"
- "Tamamdır. 2'de ordayım"
+ " Anlaştık o halde hadi görüşürüz"
- "Görüşürüz Kanka"
Matuhan saat 1 buçuk gibi evden çıkıp yola koyuldu. Matu'nun evi merkeze uzak sayılırdı. En azından yarım saatlik bir yol söz konusuydu.
Bakalım Matu ve Cenk Eclis parkında buluşabilecekler miydi? Ya da belki de çoktan o, yerini almış yeni avlarını bekliyordu bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECLİSİN HAKİMİ
ParanormalEclis parkında yaşanan paranormal olayları konu alan bu kitap, okurlarına gizem ve gerilim dolu anlar yaşatmakta 1 numara. New York Times ' da iki kez köşe yazılarına konu olmuş harika bir baş yapıt. 20 yaşındaki Matuhan Altıner, sıradan bir ünivers...