23. dio

528 28 137
                                    

Pokušala sam par puta da razgovaram sa Raquel, ali sam ipak odustajala.
Plašila sam se, iskreno.
Plašila sam se da će naš razgovor prerasti u svađu, ili da možda Raquel u ljutnji ne kaže stvari koje nikada ne bi rekla, a nijedno od toga ne bih mogla podnijeti.
Mada vidim da je i njoj teško.
Bezvoljna je i tužna, a uglavnom je srećna i nasmijana.

Cijelo radno vrijeme smo radile svaka za sebe, i nismo uopšte stupale u kontakt.
Možda je to za sada i bolje.

Ja samo želim da se pomirim sa njom, koliko god vremena trebalo za to.

                            ~•☆•~
Kući sam došla umorna i smorena, jer za razliku od prethodne dvije godine, ne provodim 24 sata sa Raquel.

Ostavila sam stvari i legla na krevet i baš kada san uzela daljinski upravljač neko mi je pozvonio na vrata.

Bezvoljno sam ustala i otvorila ih.
Iznenadila sam se kada sam vidjela Kyliana ispred.

,,Otkud ti? Uđi".
Ušao je te smo se zagrlili.
,,Treba i ja malo da dođem svojoj drugarici".
,,Baš"-nasmijala sam se, te i on za mnom.
,,Poželio sam te"-reče mi sa svojim prepoznatljivim malim smješkom
,,I ja sam tebe".
Priđoh mu i zagrlih ga.

Čvrsto me je zagrlio, ali u isto vrijeme i nježno.

,,Ovaj, ja, želio bih nešto da ti kažem..."-govorio je nervozno češući se pomalo po vratu.
,,Šta?"-upitala sam ga spojivši obrve.
,,Ma, nije to baš lako tek tako reći..."

Kylian P.O.V.
Nervozan sam kao nikada do sada.
Želim da joj kažem da je volim.
Sada, odmah.
Znam da ima momka i da ne bi bila sa mnom i da sam joj prijatelj ali moram joj reći.
Samo se plašim.
Plašim se da me pogrešno ne shvati i da prestane da se druži sa mnom.
Ali biću što je moguće opušteniji i normalniji i reći ću joj da želim da ostanemo barem prijatelji

,,Ja, Vik, ovaj, shvatio sam skoro ovaj, da..."-zvučao sam kao pokvaren gramofon.
,,Shvatio si šta?"-upita me i upitno me pogleda.

,,Shvatio sam da te v..."

U trenutku kada je trebalo konačno to da kažem, neko joj je pozvonio.
Ovo je neka šala? Zar se ovo ne događa samo u filmovima?

,,Izvini, samo sekunda"-reče i ode da otvori vrata.
Nakon što ih je otvorila ispred njih se pojavio naravno...Paulo Dybala.
Viktorija ga je zagrlila i poljubili su se.

Svega mi, htio sam da zaplačem.

Paulo me je strijeljao pogledom, kao i ja njega.

,,Šta si htio da mi kažeš Kyliane?"-pogleda me Vik i sa osmijehom upita.
,,Ma zaboravi".
Prošao sam pored njih i izletio napolje.

Vijtorija P.O.V.

Šta mu je?
Krenula sam za njim.
,,Kyliane"-vikala sam.
Dotrčala sam do njega i uhvatila ga za ruku te ga tako nekao natjerala da se okrene.
Pogledao me je tako hladnim pogledom da sam se zaista stresla od hladnoće.

,,Šta je bilo Kyliane"-uhvatila sam ga za ruku koju je grubo otresao.
Uplašila sam se na trenutak.

,,Ništa"-reče i okrenu glavu.
,,Hej. Reci mi šta nije u redu"-govorila sam laganim tonom.
,,Rekoh ti da je sve u redu"-malo se prodrao.
,,Zašto se dereš na mene?! Ja se brinem za tebe!"-i ja sam malo povisila ton.

,,Nemaš ti razloga da se brineš za mene, imaš ti svog momka. Hajde idi ti njemu, možda se i on brine za tebe"-govorio mi je kao da prezire i Paula i mene i sve ostale na svijetu.

,,Kyliane zašto se Paulo i ti ne slažete?
Pa najbolji si mi prijatelj, zašto ti smeta to što sam sa Paulom, ni meni ne bi smetalo da ti imaš djevojku!
Ako si mi prijatelj zašto me ne podržavaš?!"-istresla sam se na njega, iako sam željela biti malo blaža.
U tom trenutku sam vidjela da će da poludi.

,,Ti se šališ?"-govorio je kroz sarkastičan smijeh.
,,Toliko puta sam te zvao da izađemo, prošetamo, šta god, ali ti si išla sa Paulom.
Ispalila si me milion puta, ali ja sam ipak ćutao. Zapostavila si i Raquel i mene zbog tog Paulita.
Sa mnom ne možeš provesti ni čitavih 5 minuta a da se on ne pojavi i da me zbog njega ne ispališ na bilo koji način".

,,Ali Kyliane on mi je momak. Mislila sam da ćeš kao moj prijatelj to da razmiješ. To prijatelji rade".
,,Aa Bože. Prijatelj, prijatelj, prijatelj!
Pobogu Viktorija zar ti ne shvataš da ja ne želim da budem tvoj prijatelj!"-izletjelo mi je.
Iako sam to namjeravao, shvatio sam da ne želim da joj kažem da je volim.

Viktorija P.O.V.

Bila sam iznenađena. Kako to misli da ne želi da mi bude prijatelj?

,,K..Kako to misliš"?
,,Ja, ovaj, mislim, ne želim da ti budem prijatelj ako ćeš me ignorisati".
Bio je veoma zbunjen. I ja sam.

,,U redu, eto, provodiću vrijeme samo sa tobom, zadovoljan?"-govorila sam sa prekrštenim rukama.

Ponovo se sarkstično nasmijao.
,,To je to. Šta ti misliš, da ćeš sve riješiti samo tako?
,,Provodiću ja vrijeme sa tobom." Nije ti to riješenje Viktorija".

,,Pa eto šta želiš ti od mene? Da se družim sa tobom ili ne? Paulo me uvijek razumije kada idem sa nekim drugim negdje ili radim nešto drugo i ne ljuti se".

,,Ti si zaista glupa Viktorija. Ili si glupa ili se samo takva praviš. Paulo Dybala je nafurani mali poznati fudbaler.
Do prije par mjeseci je bio sa nekom manekenkom, pjevačicom šta ja znam šta je. Čak nisu objavili ni raskid. Prije nje je takođe bio valjda sa nekom manekenkom, mada me ne zanima.
On takve voli Viktorija. Kako ne shvataš da će te šutnuti čim naiđe neka zgodna manekenka.
Viktorija sve manekenke vole bogate muškarce, u koje spadaju i fudbaleri.
Samim tim i oni vole njih.
I ne misli da je Paulo drugačiji.
Viktorija Paulo bi radije bio sa nekom zgodnom manekenkom nego običnom konobaricom!"

Slušajući ga nisam vjerovala šta zapravo slušam.
Sve mi je bilo iznenađujuće, ali tek posljednja rečenica...
Gledala sam u njega sa suzama u očima blago vrteći glavom.

,,Ja, nisam to tako mislio, izvini, ovaj..."-počeo je da mi se izvinjava.
Pogledala sam u njega pogledom punim mržnje, razočarenja i tuge.

U tom trenutku jedino što sam mogla da uradim jeste da ga lupim jakom šamarčinom i nakon toga briznem u plač.

Kylian se automatski uhvatio za obraz i krenuo za mnom i dozivao me kada sam potrčala ka stanu.

Utrčala sam u stan u kome je bio Paulo koji me je uplašeno gledao.

,,Vik? Jesi li dobro?"-rekao mi je te mi prišao i krenuo da stavi svoje ruke na moja ramena ali sam ga ja grubo odgurnula i počela da se histerično derem na njega.

,,Izlazi napolje"-prodrala sam se.
,,Ali Vik..."-ponavljao je Paulo.
,,Izlazi napolje, izlazi napolje"-drala sam se histerično polako padajući na koljena.
Paulo mi je prišao i čvrsto me zagrlio, a ja nisam imala snage da ga guram niti da se derem na njega.

Ali kada je ušao i Kylian istjerala sam ih napolje svojim kricima koji su bili puni razočarenja.

Ostala sam bez najboljih prijatelja i momka i jedino o čemu sam razmišljala jeste samoubistvo, ali naravno da to ne bih uradila.

Iako sam bila slomljena, nešto je uspjelo da mi privuče pažnju.

Kiša.

EVO GAA!
1200 RIJEČI!

I, kaj velite?
Hm hmm, evo ga drugi dio iz deskripcije i čuvene rečenice!😋

Inače, više niste tako aktivne sa komentarisanjem.
16. dio ima 108 komentara.
Samo dvije osobe dosta komentarišu.
Znate kako ja komentarišem. Svaki pasus.😂
Komentarišite molim vas, mnogo mi to znači!🤔

🙂❤

KišaWhere stories live. Discover now