Rekla sam Kylianu da kaže Antoineu kako me je bolio stomak i da sam morala da odem.Zbrisala sam kući tako da me on nije vidio.
Došla sam kući puna pitanja.
Kako je moguće da se dopadam Antoine Griezmann-u?
Kako ću Raquel reći za to?
Kako će ona reagovati ako sazna?Otišla sam do kuhinje da jedem nešto.
Otvorila sam frižider i vidjela da je poprilično prazan.
Izgleda da je vrijeme da i ja konačno odem u supermarket.Uzela sam torbu i izašla napolje.
Sreća pa supermarket nije daleko.
Požurila sam jer je skoro uvijek gužva,a meni se zaista ne ostaje sat vremena u supermarketu u koji sam otišla da bih kupila tri stvari.Mada možda bude i više od tri jer sam gladna kao vuk a i prazan frižider i ne da mi se ići svaki dan po deset puta u prodavnicu.Došla sam u prodavnicu,pokupovala stvari i izašla.Na svu sreću gužva nije bila velika,pa sam kupovinu obavila za manje od pola sata.
Požurila sam kući jer mi serija počinje za pet minuta.
Nisam pazila kuda idem,a s obzirom da su ulice Pariza uvijek pune,uvijek se možete sudariti sa nekim.To se i dogodilo.
Sudarila sam se sa nekim i kese su mi ispale.
Divno.
Sagnula sam se i podigla kese.
Primjetila sam da ih još neko podiže.Muška ruka.Podigla sam pogled i susrela se sa najljepšim zeleno-plavim očima.
Paulovim.Dok smo oboje držali kese ruke su nam se slučajno dotkle.Na njegov dodir sam se sva naježila.
On je imao veliki osmijeh na licu kada me je ugledao.,,Viktorija!"-reče sa osmijehom i zagrli me.
Prvo sam se začudila jer me se sjeća,a još više sam se začudila kada me je zagrlio,ali,nije mi se izlazilo iz tog zagrljaja.
Ponovo je savršeno mirisao,a meni je srce lupalo dvjesta na sat i sva sam se naježila.,,Drago mi je što te vidim!"
,,Meni još više"
Nasmijao se.Ček,ja sam ovo rekla naglas?
Zacrvenila sam se ali sam htjela da se ošamarim u tom trenutku.
,,Ovaj,šta ti radiš ovdje?"-promijenila sam temu da bi zaboravio na moju ,,izjavu".
,,Izašao sam malo da se prošetam.Pariz je predivan.Koristim svaku priliku da ga razgledam dok sam još ovdje".
Znači ide.Pa da,logično.Ide u Italiju,u Torino.
,,A koliko ostaješ?"-upitala sam ga zainteresovano.
,,Ostajem još dva mjeseca.Nemamo treninge naredna tri mjeseca,ali kasnije planiram da odem u Španiju na more".
,,Aha".
,,Da li si raspoložena za šetnju?Ako si slobodna i ako želiš naravno!"Široko sam se osmijehnula.
,,Da naravno.Ali,kese..."
,,Idemo do tebe da ih ostaviš i idemo.Može?"
,,Naravno!"-rekla sam veselo.Krenuli smo ka mom stanu da ja ostavim kese.
,,Daj meni"
,,Ma ne moraš..."
Prije nego što sam i završila rečenicu on ih je već uzeo.Kada smo došli do stana ostavila sam kese i izašla.
,,Znači ovdje živiš?"
Reče i pogleda moju zgradu.
,,Da."-rekoh stidljivo.
,,Kul.Idemo?"
,,Idemo".Prvacii🇫🇷🇫🇷
Moj najbolji drug je dao goo
Žao mi je Hrvata🇭🇷 ali sam ponosna na svog najboljeg drugaraa😋😋😋Komentarišite!😊❤
YOU ARE READING
Kiša
Romance,,Kiša nas je povezala,rastavila i ponovo povezala". Cover napravila @danicamackenzie ❤ 1.8.2018- #1 u #fudbal 5.8.2018- #2 u #friendship 25.9.2018- #1 u #friendship